W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada Materiały prasowe

W Warszawie otwarto zmodernizowaną część centrum handlowego Atrium Promenada

ZDJĘCIA
REKLAMA

Zakończył się kolejny etap inwestycji obejmującej modernizację jednego z flagowych centrów z portfolio firmy G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – Promenady. W ciągu zaledwie jednego roku, podczas gdy pozostała część galerii funkcjonowała normalnie, została przeprowadzona rozlega i bardzo trudna konstrukcyjnie przebudowa. W efekcie przemian, których generalnym wykonawcą była firma Muniak, galeria zyskała 13 200 mkw. nowej powierzchni najmu, co daje łącznie 63 000 mkw. GLA.

Projekt modernizacji opracowany przez zespół firmy Sud Architects, charakteryzuje się wysmakowanym stylem i spełnia wymogi zrównoważonego budownictwa. Posiada nowoczesny system oświetleniowy zużywający mniej energii i redukujący ślad węglowy. Otwarte dziś nowoczesne centrum handlowe kusi szlachetnym wnętrzem o spójnym charakterze oraz komplementarną ofertą, wzbogaconą o nowości w najbardziej aktualnych konceptach.

Do dyspozycji klientów oddano m.in. dwupoziomowy salon Peek & Cloppenburg, nowoczesny salon Marc O’ Polo, sklepy znanych i lubianych marek United Colors of Benetton, Cropp Town czy House. Salony Tous, Douglas, Super-Pharm czy Empik pojawią się w najnowszych konceptach. Wśród najemców znalazły się marki swoim asortymentem odpowiadające na zróżnicowane potrzeby klientów. Otworzyły się liczne lokale usługowe, sklep zoologiczny Kakadu, sklepy jubilerskie i butiki z bielizną. Salony Homla i home&you wzbogaciły ofertę sklepów z kategorii interior design. Swoje salony otworzyły także marki, których wcześniej w Promenadzie nie było, np.: Fielmann, Jubitom, Lynx Optic, Digel, Lovisa, Tezenis, Family Optic, czy VITA CAFÉ. Inne z kolei, ku uciesze klientów, wracają do zmodernizowanego centrum. Wśród nich są między innymi: Witchen, VENEZIA Shoes, Mister Minit, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, Bytom, Gatta. Wkrótce też otworzy się plac zabaw Lider, a także salony Nina Basco, Falconeri i Uomo.

– Oddajemy dziś w ręce klientów najnowszy i śmiem twierdzić najatrakcyjniejszy pod względem architektury wnętrza obiekt handlowy, który niewątpliwie jest naszym wielkim sukcesem leasingowym. Prawie 80% powierzchni centrum handlowego wynajęliśmy jeszcze przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych, a kolejne w ciągu kilku następnych miesięcy. Promenada to nie tylko najemcy, ale także niesamowita społeczność i lojalni klienci. Dzięki prężnie powstającym wokół nowym osiedlom mieszkaniowym wciąż wzrasta liczba potencjalnych klientów, a to wpływa na atrakcyjność biznesową galerii. Bezpośredni zasięg oddziaływania Promenady to ponad milion osób i obejmuje on warszawskie dzielnice i podwarszawskie miejscowości, skąd można dojechać do nas w około 20 minut. Wiemy, że jest to lubiane centrum, a teraz po znacznym poszerzeniu jego oferty oraz uwzględniając rozwój infrastruktury drogowej stolicy, możemy docierać do nowych grup odbiorców – mówi Anna Tana, Dyrektor Leasingu, Atrium Poland.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe

Atrium Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Tru Trussardi, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City.

Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Galeria Atrium Promenada (rozbudowa)

Atrium Promenada

Dostępna powierzchnia: 4113 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Od zaraz
  • klasa budynku: B
  • certyfikat: -
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 0.00
  • czynsz wywoławczy: 11.00
  • minimalny okres najmu (w latach): 2
  • współczynnik miejsc parkingowych: 1/50.0
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 2000
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • otwierane okna
  • ochrona
  • czujniki dymu
  • zraszacze
  • podwieszany sufit
  • dwa źródła zasilania