W nowo zmodernizowanej Promenadzie można poczuć się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
Niedawno Warszawa hucznie świętowała otwarcie całkiem nowego skrzydła Promenady – tylko w pierwszy weekend odwiedziło ją wtedy aż 150 000 osób! W centrum pojawiło się wiele znanych, zagranicznych marek, ale to wciąż nie koniec niespodzianek. W maju planowane są otwarcia kolejnych sklepów.
Pierwszy z nich już można odwiedzić – to salon Nina Basco, która choć jest polską marką, obuwie ze swojej oferty produkuje właśnie we Włoszech. Buty Nina Basco stworzono dla kobiet ceniących styl i elegancję, ale przede wszystkim jakość wykonania oraz wygodę. Nowo otwarty sklep w Promenadzie tej wyjątkowej i wielokrotnie nagradzanej marki, jest dopiero czwartym, choć z pewnością nie ostatnim lokalem w Polsce.
Teraz klienci praskiego centrum mogą skorzystać z szerokiego wyboru bielizny dla mężczyzn Intimissimi Uomo. To zupełnie nowy koncept znanej na całym świecie Calzedonia Group oraz jej siostrzanej marki odzieżowej z ofertą skierowaną zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, w dodatku na każdą możliwą okazję i pogodę – Falconeri. Wszystko stworzone z naturalnych włókien i wysokogatunkowej dzianiny kaszmirowej, czyli znaku rozpoznawczego grupy Calzedonia.
Promenada zadbała o to, by zarówno klienci marek premium, jak i ci stawiający na rozpoznawalne, przystępne cenowo sklepy, mieli poczucie, że oferta zaspokaja wszystkie ich potrzeby. Dlatego już pod koniec zeszłego roku w galerii pojawił się pierwszy w stolicy salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy po prawej stronie Wisły dwupoziomowy salon Peek&Cloppenburg. Swój lokal otworzyła także marka Wólczanka, oferując szerszy asortyment w większej przestrzeni, wzbogacony o specjalną przestrzeń, gdzie można stworzyć stylowy total look dla Niej i dla Niego. Crocs i Vision Express również zaprezentowały się w nowych odsłonach.
Głównym założeniem salonu z kultowym, wygodnym obuwiem jest taki dobór mebli i koloru ścian, aby buty grały główną rolę i wypełniały kolorem całe wnętrze. Natomiast salon Vision Express postawił na nowoczesną i elegancką stylizację eksponującą szeroką ofertę opraw i okularów przeciwsłonecznych, w tym także światowych marek. Ofertę Promenady wzbogaciła także hiszpańska firma biżuteryjna – Tous – otwierając butik w koncepcie sprowadzonym prosto z Madrytu. Na przestrzeni całego salonu znajdują się audiowizualne standy, które mają pomóc klientom w odkrywaniu asortymentu na własny sposób. Innowacją marki jest także odejście od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej.
Atrium Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Tru Trussardi, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx.