Wrocław Fashion Outlet poszerza ofertę gastronomiczną o unikalny koncept w PolsceFot. Materiały prasowe

Wrocław Fashion Outlet poszerza ofertę gastronomiczną o unikalny koncept w Polsce

REKLAMA

Wrocław Fashion Outlet wzmacnia swoją ofertę kulinarną o unikalny na polskim rynku koncept: InAsia i Wagożercy. To połączenie dwóch zupełnie różnych światów smaków, które mają wspólny mianownik: najwyższą jakość składników, autorskie przepisy i wyjątkową atmosferę. Mieszkańcy Wrocławia mogą już odwiedzać nowe miejsca na mapie gastronomicznej Wrocławia.

Marka Wagożercy redefiniuje pojęcie kuchni na wagę. To autorskie receptury kuchni polskiej, zarówno w klasycznym wydaniu, jak i w nowoczesnych interpretacjach, a także możliwość samodzielnego komponowania posiłków według własnych upodobań. Z kolei InAsia to ukłon w stronę azjatyckich tradycji kulinarnych połączony z nutą egzotyki. Każde danie powstaje w oparciu o starannie wyselekcjonowane składniki i techniki podkreślające ich smak oraz wyjątkową prezentację.

– „Wrocław Fashion Outlet to miejsce, które stale się rozwija, a nasza kompletna już strefa gastronomiczna jest tego najlepszym przykładem. Wprowadzenie jedynego w Polsce duo conceptu, jakim jest InAsia i Wagożercy, wpisuje się w naszą strategię oferowania klientom różnorodnych i jakościowych doznań kulinarnych. To propozycja nie tylko dla stałych bywalców centrum, ale także magnes przyciągający nowych gości” – podkreśla Teresa Pieczonka, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

InAsia i Wagożercy wnoszą nową energię do kulinarnej strefy Wrocław Fashion Outlet, dołączając do takich marek jak Starbucks, Tutti Santi czy Pasibus. Od aromatycznej kawy na początek dnia, przez kuchnię polską i orientalne smaki Azji, po włoską pizzę prosto z pieca i streetfoodowe burgery, tu każdy znajdzie coś dla siebie. Latem stoliki przenoszą się do sezonowych ogródków, a strefa gastronomiczna zamienia się w tętniące życiem miejsce spotkań.

– „Tworzymy przestrzeń, w której można spędzić cały dzień, łącząc modę, relaks i dobre jedzenie. Nasza zróżnicowana oferta gastronomiczna sprawia, że goście chętnie zostają z nami dłużej i wracają po kolejne kulinarne odkrycia” – dodaje Teresa Pieczonka, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

Nowy koncept jest dostępny dla klientów siedem dni w tygodniu w strefie gastronomicznej Wrocław Fashion Outlet.

REKLAMA
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.

VIA Outlets została założona w 2014 roku. Jest w całości własnością holenderskiego inwestora instytucjonalnego APG i posiada 11 outletów z modą premium w Czechach, Niemczech, Holandii, Norwegii, Portugalii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Szwajcarii, oferując ponad 1 100 sklepów na łącznej powierzchni najmu wynoszącej 280 000 mkw.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA