REKLAMA
Znaleziono 8118 wyników
Zintegrowana Sieć Kolejowa – nowe podejście do planowania rozwoju kolei w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zintegrowana Sieć Kolejowa – nowe podejście do planowania rozwoju kolei w Polsce
Spółka Centralny Port Komunikacyjny wraz z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi i Instytutem Rozwoju Miast i Regionów rozpoczęły prace nad projektem integracji sieci kolejowej. Efektem wspólnych działań będzie opracowanie długoterminowego, stabilnego planu rozwoju infrastruktury i tras kolejowych w Polsce. Prace prowadzone są pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury.
[mazowieckie] Nowe miejsce na hotelowej mapie Mazowsza!artykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Nowe miejsce na hotelowej mapie Mazowsza!
Wraz z początkiem czerwca swoją działalność rozpoczął Hotel Sobienie Królewskie Golf & Country Club....
[Wrocław] Hotel na Ostrowie Tumskim jednak powstanie. Trwają prace przygotowawczeartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Hotel na Ostrowie Tumskim jednak powstanie. Trwają prace przygotowawcze
Na placu Katedralnym pojawił się ciężki sprzęt - trwają tam prace przygotowawcze pod budowę czterogw...
[Kraków] Decyzja w sprawie hotelu Cracovia pod koniec wrześniaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Decyzja w sprawie hotelu Cracovia pod koniec września
Wojewódzki konserwator zabytków o miesiąc przesunął termin wydania decyzji, czy dawny hotel Cracovia...
Hotel Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Hotel Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami [ZDJĘCIA]
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie wykonane z odzyskanych zaworów, rur i transformatorów, stare fotografie w formie obrazów, a także znalezione i wyeksponowane w gablotach ręcznie pisane dzienniki pracowników to tylko kilka historycznych artefaktów dawnej elektrowni miejskiej, które zaskoczą gości.
[Łódź] MONOPOLIS – europejskie polis kultury w centrum Polskiartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] MONOPOLIS – europejskie polis kultury w centrum Polski
Rewitalizacja obiektów pofabrycznych i nadanie im nowych funkcji pozwala przywrócić świetność nie ty...
[Polska] Sposoby na efektywne inwestowanieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Sposoby na efektywne inwestowanie
Deficyt gruntów sprawia, że inwestorzy zmuszeni są do poszukania niestandardowych dróg do realizacji...
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]
Łódź Śródmieście to jeden z trzech przystanków, które ułatwią komunikację dzięki nowemu połączeniu między stacjami Łódź Fabryczna a Żabieniec i Kaliska. Budowane są ściany przystanku. Równocześnie postępują prace na przystankach Polesie i Koziny. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z udziałem środków unijnych POIiŚ zwiększy rolę kolei w komunikacji aglomeracyjnej i dalekobieżnej.
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 80 mln zł na waloryzacje i wypłatę kosztów ogólnych związanych z budową podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Zwaloryzowana wartość kontraktu zapewnia kontynuację inwestycji. Zabezpieczone zostały środki na wzmocnienia gruntów pod kamienicami. Inwestycja za ponad 1,8 mld zł netto wspófinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi
Rozpoczęła się realizacja kolejnego etapu wielkiej inwestycji kolejowej w Łodzi, budowy podziemnego tunelu średnicowego. Mniejsza maszyna TBM Faustyna rozpoczęła drążenie trzeciego jednotorowego tunelu z komory startowej przy ul. Żniwnej do przystanku Koziny. Aglomeracja łódzka zyska nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz lepszą komunikację w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 1,9 mld zł netto w 85% współfinansowana z POIiŚ.
Sterlinga Business Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
Sterlinga Business Center
Łódź, Śródmieście, Sterlinga 8A
dostępna powierzchnia
2126 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.00
Perła Śródmieściainwestycja
Pokaż inwestycję
Perła Śródmieścia
Łódź, Widzew, Tuwima 22
Tramwaj na Naramowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Tramwaj na Naramowice
Poznań, Stare Miasto, Naramowicka
Aleja Piłsudskiego 115inwestycja
Pokaż inwestycję
Aleja Piłsudskiego 115
Łódź, Widzew, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 115
[Łódź] Osiedle "Rysy Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Osiedle "Rysy Park"
Łódź, Widzew
[Łódź] Biurowce, ul. Piłsudskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Biurowce, ul. Piłsudskiego
Łódź, Widzew, Piłsudskiego
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Hotel SLEEP przy ulicy Kominiarskiej zostanie rozbudowanyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Hotel SLEEP przy ulicy Kominiarskiej zostanie rozbudowany
Trzygwiazdkowy, kameralny hotel SLEEP mieszczący się przy ulicy Kominiarskiej 33 (Widawa/Pracze Wida...
REKLAMA