REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Designer Outlet Warszawa został otwarty największy w Polsce salon outletowy Mountain Warehouseartykuł
Pokaż artykuł
W Designer Outlet Warszawa został otwarty największy w Polsce salon outletowy Mountain Warehouse
Mountain Warehouse – marka oferująca odzież i akcesoria outdoorowe otworzyła zmodernizowany i powiększony salon w Designer Outlet Warszawa. Nowy sklep zajmuje lokal o powierzchni 551 mkw. To kolejna marka, która właśnie w tym centrum skaluje i rozwija sprzedaż. Nowo otwarty sklep Mountain Warehouse jest jednocześnie najnowszym i największym salonem outletowym marki w Polsce.
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria handlowa Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę modową
Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.
Inwestorzy ostrożnie wchodzą w 2023 rok, a decyzje zaczną podejmować na wiosnęartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy ostrożnie wchodzą w 2023 rok, a decyzje zaczną podejmować na wiosnę
Sytuacja na polskim rynku inwestycji w nieruchomości komercyjne jest mocno związana z tym, co dzieje się globalnie. Pierwszy szok spowodowany wojną w Ukrainie już minął, choć podobnie jak w innych krajach regionu, na rynku wciąż mamy do czynienia ze spowolnieniem. Inflacja i podnoszenie stóp procentowych przez banki centralne sprawia, że inwestorzy poszukują nowego punktu równowagi. Trwa proces ustalania cen na nowo. Czynsze rosną, ale wciąż stanowią niewielką część wszystkich wydatków firm. Fundamenty sektorów rynku nieruchomości są silne, dlatego choć na początku 2023 roku nadal będziemy obserwować dużą ostrożność, to kolejne powinny być już bardziej dynamiczne.
Biedronka uruchamia e-sklep spożywczy. Kupimy 4 tysiące produktówartykuł
Pokaż artykuł
Biedronka uruchamia e-sklep spożywczy. Kupimy 4 tysiące produktów
Największa sieć handlowa w Polsce, Biedronka udostępnia swoim klientom kolejną możliwość dokonywania zakupów ich ulubionych produktów spożywczych, drogeryjnych, dla domu oraz dla zwierząt - także online. Na stronie zakupy.biedronka.pl sieć oferuje produkty z możliwością dostawy pod drzwi, także planując ją w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia, co jest nowością w palecie usług Biedronki.
Centrum handlowe Magnolia Park wzmacnia ofertę modowąartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Magnolia Park wzmacnia ofertę modową
Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu wzmacnia ofertę modową. Rodzima, polska marka odzieżowa Lancerto otworzyła w centrum handlowym Magnolia Park nowy salon w najnowszym koncepcie wizualnym marki, zapewniającym szeroką ofertę, skierowaną zarówno do mężczyzn, jak i dla kobiet. Po krótkiej przerwie w nowej, większej przestrzeni otworzył się również ceniony za szeroki i dostępny cenowo asortyment sklep HalfPrice. Jest to obecnie największy sklep marki w Polsce.
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]
Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
Intermarché z kolejnym supermarketem w woj. dolnośląskimartykuł
Pokaż artykuł
Intermarché z kolejnym supermarketem w woj. dolnośląskim
Trwa ekspansja Grupy Muszkieterów na Dolnym Śląsku. W czwartek 28 listopada br. miało miejsce otwarcie supermarketu spożywczego Intermarché w Chojnowie. Nowo otwarta placówka, zarządzana przez Macieja Olejnika, przedsiębiorcę Grupy Muszkieterów, znajduje się przy ul. Jana Kilińskiego 24. Jest to 28. punkt sprzedaży Intermarché w województwie dolnośląskim. Z okazji otwarcia przygotowano dla klientów szereg atrakcji oraz promocji.
Opole: duży budynek w topowej lokalizacji do kupienia w świetnej cenie!artykuł
Pokaż artykuł
Opole: duży budynek w topowej lokalizacji do kupienia w świetnej cenie!
Znakomita lokalizacja w centrum miasta, doskonała ekspozycja i duże parkingi – to tylko część zalet biurowca przy ulicy Korfantego w Opolu. Orange Polska szuka kupca na tę nieruchomość, a cena to niespełna 10 mln złotych.
Wolumen transakcji w sektorze magazynowym w 2025 r. może osiągnąć nawet 1,6 mld EURartykuł
Pokaż artykuł
Wolumen transakcji w sektorze magazynowym w 2025 r. może osiągnąć nawet 1,6 mld EUR
Sektor magazynowy udowodnił w pierwszej połowie 2025 roku swoją pozycję niekwestionowanego motoru napędowego na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Z wolumenem transakcji na poziomie niemal 700 mln EUR, co stanowi wzrost o niemal 140 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2024 roku, odnotowaliśmy najlepszy wynik dla pierwszego półrocza od 2021 roku – komentuje Michał Mania, Dyrektor w dziale Rynków Kapitałowych, JLL Polska.
JLL: rynek inwestycyjny wciąż na zaciągniętym hamulcuartykuł
Pokaż artykuł
JLL: rynek inwestycyjny wciąż na zaciągniętym hamulcu
Mimo trudnych okoliczności, na rynku nieruchomości komercyjnych można zaobserwować oznaki ostrożnego optymizmu. Część graczy liczy, że wzmożona aktywność inwestycyjna powinna wrócić wraz ze spadkiem inflacji i obniżką stóp procentowych w strefie euro w drugiej połowie 2024 r. Mniej optymistyczni inwestorzy twierdzą, że „normalność” na rynkach inwestycyjnych wróci dopiero w 2025 r. – uważają eksperci JLL.
Rynek mieszkaniowy: kupujący wracają, a relacje stają się nową walutąartykuł
Pokaż artykuł
Rynek mieszkaniowy: kupujący wracają, a relacje stają się nową walutą
Sprzedaż nowych mieszkań w największych miastach Polski osiągnęła poziom najwyższy od blisko dwóch lat. Ale to nie była tylko fala popytu — to zmiana w priorytetach kupujących. Dziś nie wystarcza metraż czy lokalizacja. Liczą się relacje, wspólnota, transparentność i sposób, w jaki deweloper opowiada o inwestycji. W artykule przyglądamy się nowym oczekiwaniom, a także temu, jak marketing nieruchomości staje się narzędziem przewagi w erze, gdy domy mają mieć duszę.
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Pustostany na rynku magazynowym w Polsce osiągają swoje minimumartykuł
Pokaż artykuł
Pustostany na rynku magazynowym w Polsce osiągają swoje minimum
O szansach i wyzwaniach na rynku logistycznym – o tym, że nie zabraknie magazynów, e-commerce jest ciągle ważnym graczem, a deweloperzy chcą budować tak BTS-y, jak i powierzchnie spekulacyjne – mówi Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych w Newmark Polska.
Polski przemysł meblarski traci na konkurencyjności. Coraz więcej mebli trafia na krajowy rynek z zagranicyartykuł
Pokaż artykuł
Polski przemysł meblarski traci na konkurencyjności. Coraz więcej mebli trafia na krajowy rynek z zagranicy
Pozycja polskiego przemysłu leśno-drzewnego rosła systematycznie przez ostatnie kilkanaście lat. Obecnie Polska jest wśród liderów w produkcji i eksporcie okien, podłóg czy mebli z drewna w Europie. Mniejsza dostępność krajowego surowca, eksport z Chin i Wietnamu oraz wysokie koszty pracy i energii sprawiają jednak, że spada konkurencyjność polskich producentów – podkreśla branża i dodaje, że ceny drewna w Polsce należą do najwyższych w Europie. Dlatego też apeluje o stabilność i jasne reguły w zakresie ustalania cen sprzedaży drewna przez Lasy Państwowe.
Jak będziemy mieszkać w Polsce w 2030 roku? artykuł
Pokaż artykuł
Jak będziemy mieszkać w Polsce w 2030 roku?
75 specjalistów związanych z rynkiem nieruchomości opowiedziało, jak będziemy mieszkać w 2030 roku. Ponad 60% z nich jest przekonanych, że mieszkania będą wynajmowane z konieczności, ponieważ tylko najbogatsi będą w stanie kupić własną nieruchomość. Przewiduje się też, że presja na posiadanie własnego mieszkania znacząco spadnie. Zainteresowanie wzbudzą za to mieszkania dedykowane seniorom – twierdzą analitycy ThinkCo w raporcie "Najem 2030. Kierunki rozwoju najmu mieszkań w Polsce".
Co dalej z budową ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce? [FILMY]
Na budowie ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w województwie zachodniopomorskim trwa wyścig z czasem. Czy ekipom budowlanym uda się zdążyć zakończyć prace, zanim rozpocznie się sezon wakacyjny? Kluczowe znaczenie dla tempa realizacji ma postęp prac w rejonie Wolina. Konieczność jej budowy wynika z potrzeby stworzenia tranzytowego układu dróg na terytorium kraju.
Deweloperzy w Polsce mają małe długi, ich podwykonawcy olbrzymieartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy w Polsce mają małe długi, ich podwykonawcy olbrzymie
Polscy deweloperzy są jedną z najmniej zadłużonych gałęzi budownictwa, w przeciwieństwie do tych, którzy na ich rzecz pracują. 4 644 firm inwestujących we wznoszenie budynków ma zaległości finansowe na prawie 193 mln zł. Jak podaje Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej, w ostatnich miesiącach udało im się jeszcze zmniejszyć zadłużenie do poziomu sprzed pandemii. Jednak na horyzoncie czekają nowe wyzwania: miliardowe długi podwykonawców, rosnące koszty materiałów budowlanych i robocizny oraz spadek popytu na nowe mieszkania.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
[Warszawa] Mieszkania z dopłatą tylko poza centrami miastartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Mieszkania z dopłatą tylko poza centrami miast
Nowy program dopłat do kredytów nie będzie miał znaczącego wpływu na rynek deweloperski, bo obejmie...
[Polska] Trendy na rynku mieszkaniowym na starcie nowego rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Trendy na rynku mieszkaniowym na starcie nowego roku
Deweloperzy już piąty rok z rzędu zamknęli rekordowymi wynikami, ale na rynku pojawiają się czynniki...
REKLAMA