Carrefour otworzył w Polsce pierwszy supermarket w nowym formacie Fot. Carrefour Polska

Carrefour otworzył w Polsce pierwszy supermarket w nowym formacie

ZDJĘCIA
Orzech
Orzech
REKLAMA

Francuska sieć Carrefour wprowadza w Polsce nowy format sklepów. Inwestycja w nowy format "300" ma przyspieszyć ekspansję Carrefour Polska w dużych i średnich polskich miastach. Na miejsce jego debiutu wybrała Warszawę.

Mieszkańcy warszawskiej Pragi Południe mogą już skorzystać z oferty nowego supermarketu Carrefour w kompaktowym formacie 300 metrów kwadratowych. Pomimo niedużej powierzchni handlowej, sklep, który mieści się przy ulicy Żupniczej 16, oferuje swoim klientom aż 6000 produktów, czyli ponad dwa razy więcej, niż klasyczny, średniej wielkości dyskont.

W nowym supermarkecie Carrefour na warszawskiej Pradze klienci znajdą ponad 6000 produktów spożywczych i przemysłowych. Kompaktowa powierzchnia nowego formatu Carrefour Polska pozwala na szybkie i wygodne zakupy blisko domu oraz znacznie większy wybór, niż w konkurencyjnych dyskontach lub innych sklepach o podobnej wielkości. Ten format supermarketu, który swoją wielkością dopasowany jest do budynków mieszkalnych oraz niewielkich pasaży handlowych, pozwoli okolicznym mieszkańcom zrobić kompleksowe zakupy w jednym miejscu – bez konieczności rezygnacji z wyboru czy komfortu wizyty w klasycznym miejskim supermarkecie.

— Po udanych testach, prezentujemy na rynku nowy, kompaktowy format sklepu Carrefour pod nazwą "300". Został on zaprojektowany w taki sposób, abyśmy mogli otwierać go na osiedlach mieszkaniowych, w niewielkich galeriach handlowych lub w retail parkach. Pomimo niedużej powierzchni 300 metrów kwadratowych, klienci znajdą u nasw atrakcyjnych cenach wszystko, czego potrzebują na co dzień w swoich domach. Dzięki sklepom formatu "300" chcemy przyspieszyć naszą ekspansję na polskim rynku i być bliżej naszych klientów w dużych i średnich miastach — mówi Agata Kopytyńska, Członkini Zarządu, Dyrektorka Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów w Carrefour Polska.

Fot. Carrefour Polska
Fot. Carrefour Polska

Nowy 300-metrowy sklep Carrefour został podzielony na specjalne strefy tematyczne, aby ułatwić klientom codzienne zakupy

W ramach strefy "Targ Świeżości" klienci mogą kupić świeże warzywa i owoce, nabiał, a także sery, mięso i wędliny. W nowym formacie nie zabraknie żywności specjalistycznej i funkcjonalnej, po którą sięga coraz więcej Polaków – mieszkańcy Pragi Południe mogą wybierać spośród ponad 500 produktów bio, vege, bezglutenowych, bezcukrowych, bez laktozy oraz z wysoką zawartością białka, które sieć oferuje w atrakcyjnych cenach w ramach swojego globalnego programu "Act For Food". Na klientów czeka także strefa Alkoholi, m.in. z piwami kraftowymi oraz strefa Pupila z szerokim wyborem produktów dla czworonogów.

W nowym sklepie Carrefour znajduje się także strefa Kuchni Świata, gdzie każdego miesiąca odbywają się akcje tematyczne z produktami charakterystycznymi dla kuchni różnych krajów wraz ze strefą C4ndyLand, oferującą oryginalne zagraniczne słone i słodkie przekąski znane, m.in. z wyzwań twórców internetowych.

Fot. Carrefour Polska
Fot. Carrefour Polska

Komfort i bardziej zrównoważone zakupy

Klienci nowego formatu Carrefour mają również dostęp do wygodnych i nowoczesnych rozwiązań zakupowych, takich jak między innymi kasy samoobsługowe czy usługa Scan&Go, umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie.

REKLAMA

W trosce o środowisko, w nowym supermarkecie, Carrefour zastosował szereg rozwiązań prośrodowiskowych. W budynku wykorzystano energooszczędne oświetlenie, a zgodnie z zamysłem zero waste, produkty z krótkim terminem ważności są dostępne w okazyjnych cenach nawet 90% taniej. Klienci mogą także oddawać szklane butelki zwrotne bez konieczności przedstawienia paragonu i potwierdzenia miejsca ich zakupu, otrzymując w zamian wypłatę w bonach, którymi można od razu zapłacić za zakupy. Sklep zachęca do skorzystania z toreb i opakowań wielorazowych przy produktach na wagę, a także udostępnia kartony do pakowania zakupów.

Fot. Carrefour Polska
Fot. Carrefour Polska

Atrakcje od pierwszego dnia

Od pierwszego dnia działalności supermarketu klienci mogą skorzystać z programów, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek i czwartek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy. Z kolei użytkownicy aplikacji ‘Mój Carrefour’ dostali dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły nawet do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe swoje zakupy.

W nowym sklepie tańsze zakupy mogą zrobić również użytkownicy ogólnopolskiego programu PAYBACK, do którego Carrefour dołączył w 2024 roku. Dla osób, które po raz pierwszy zrobią zakupy w Carrefour z kartą Payback o wartości minimum 50 zł, przygotowano dodatkowo 1000 punktów powitalnych w prezencie.

Fot. Carrefour Polska
Fot. Carrefour Polska

O Carrefour:

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.

Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA