REKLAMA
Znaleziono 9558 wyników
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Łódź] Atlas Arenainwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Atlas Arena
Łódź, Polesie, Atlas Arena
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]
Budowa podziemnego połączenia Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec weszła w kolejny etap. Od 19 stycznia mniejsza maszyna TBM jest przenoszona nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd rozpocznie drążenie trzeciego tunelu jednotorowego. Inwestycja otworzy aglomerację łódzką na nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne. Przedsięwzięcie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ponad 1,8 mld zł netto jest współfinansowane z POIiŚ.
Półmetek drążenia trzeciego tunelu kolejowego między Żabieńcem a Kozinami w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Półmetek drążenia trzeciego tunelu kolejowego między Żabieńcem a Kozinami w Łodzi
Mniejsza maszyna TBM Faustyna wydrążyła już połowę trzeciego jednotorowego tunelu, który połączy stację Łódź Żabieniec z przystankiem Koziny. Na przystankach Koziny, Polesie i Śródmieście kontynuowane są roboty podziemne. Inwestycja otworzy aglomerację łódzką na nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i podmiejskie. Przedsięwzięcie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 2 mld zł jest współfinansowane z FEnIKS.
Ekologiczne rozwiązania dla mieszczuchówartykuł
Pokaż artykuł
Ekologiczne rozwiązania dla mieszczuchów
Optymalne projektowanie budynków powoli staje się normą w budownictwie wielorodzinnym w większych mi...
[Katowice] Jest nowy plan transportu dla Katowicartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Jest nowy plan transportu dla Katowic
Władze Katowic odebrały plan transportowy, który został zamówiony rok temu. Dokument w dużej części...
Czy Centralny Port Komunikacyjny przetrwa polityczną burzę?artykuł
Pokaż artykuł
Czy Centralny Port Komunikacyjny przetrwa polityczną burzę?
Centralny Port Komunikacyjny, wyceniany na 46 mld zł, już teraz jest nazywany największą inwestycją w historii Polski, a zarazem największym wyzwaniem pierwszej połowy XXI w. Trudno się dziwić, bo hub i lotnisko na europejskie potrzeby to koncepcja znana w polskim rządzie już od 2007 r. Chociaż liczy już grubo ponad dekadę, los inwestycji leży dzisiaj w rękach nowej większości. Czy pomimo marnej polityki menadżerskiej PiS, rząd Platformy będzie w stanie dokończyć inwestycje?
Warszawa chce zbudować trzy nowe linie metra do 2050 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa chce zbudować trzy nowe linie metra do 2050 roku
Warszawa chce zbudować trzy nowe linie metra do 2050 roku. Dzięki temu ponad połowa mieszkańców stolicy – zgodnie z ideą miasta 15-minutowego – będzie mieszkać w zasięgu dojścia piechotą do stacji metra. Zaprezentowany dziś przez prezydenta m.st. Warszawy Rafała Trzaskowskiego masterplan dla Warszawy zakłada, że aż 17 z 18 dzielnic będzie miało dostęp do metra.
[Łódź] Nowa Fabryczna w Łodzi z kolejnym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Nowa Fabryczna w Łodzi z kolejnym najemcą
Whirlpool Corporation, największy z producentów dużego sprzętu AGD na świecie, podpisał umowę najmu...
[Warszawa] Warszawa zyska nowe powierzchnie handlowe, inne miasta nie pozostają w tyleartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa zyska nowe powierzchnie handlowe, inne miasta nie pozostają w tyle
O blisko 75 tys. m kw. nowoczesnych powierzchni handlowych powiększy się zasób Warszawy, która jest...
[Polska] Rekordowy rok dla transakcji inwestycyjnych na rynkach biurowych poza Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekordowy rok dla transakcji inwestycyjnych na rynkach biurowych poza Warszawą
Wartość transakcji inwestycyjnych zrealizowanych w 2014 r. na rynkach biurowych z wyłączeniem stolic...
Port Łódź pozyskał nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Port Łódź pozyskał nowych najemców
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centers. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki: Regatta, Wakacje.pl, Marvel oraz Tous.
Niemiecka firma Bosch rozbuduje swoją fabrykę automotive pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma Bosch rozbuduje swoją fabrykę automotive pod Wrocławiem
Kolejna duża inwestycja z branży automotive w Aglomeracji Wrocławskiej. Niemiecki koncern Robert Bosch zainwestuje ponad 100 milionów złotych w rozbudowę swojej fabryki systemów hamulcowych, która zlokalizowana jest tuż przy granicy Wrocławia w miejscowości Mirków w gminie Długołęka.
Światowy gigant z branży automotive pozostaje w SEGRO Logistics Park Strykówartykuł
Pokaż artykuł
Światowy gigant z branży automotive pozostaje w SEGRO Logistics Park Stryków
Firma SEGRO przedłużyła współpracę z Valeo w swoim flagowym parku w Polsce Centralnej: SEGRO Logistics Park Stryków. Wiodący właściciel i zarządca nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych podpisał umowę na ponad 12 200 mkw.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA