REKLAMA
Znaleziono 7408 wyników
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończoneartykuł
Pokaż artykuł
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończone
Z końcem czerwca wody potoku zostały wprowadzone do komory w rejonie ulicy Miechowity, by następnie popłynąć przez całą długość nowo wybudowanego kanału, czyli 388,65 m (wraz z komorami ok. 400 m). Przebudowa Sudołu Dominikańskiego była jednym z najtrudniejszych zadań inżynieryjnych pierwszego etapu budowy.
Zachodnia Obwodnica Szczecinainwestycja
Pokaż inwestycję
Zachodnia Obwodnica Szczecina
Police
[Warszawa] Zielone Mazowsze wnioskuje o budowę części wschodniej obwodnicy w tunelachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zielone Mazowsze wnioskuje o budowę części wschodniej obwodnicy w tunelach
W związku z trwającymi spotkaniami informacyjnymi w sprawie ponownego ustalenia przebiegu Wschodniej...
Kraków: Budowa trasy rozpoczęta, będą utrudnieniaartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Budowa trasy rozpoczęta, będą utrudnienia
Budowa Trasy Łagiewnickiej rozpoczęła się. Wraz z drogą powstawać będzie trasa tramwajowa, która poł...
W Warszawie powstaną dwa nowe przystanki na linii średnicowejartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaną dwa nowe przystanki na linii średnicowej
Podpisano umowę na projekt dwóch nowych przystanków na linii średnicowej w Warszawie przy rondzie de...
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.
Handel na krakowskich ulicach koncentruje się w centralnym, historycznym kwartale miasta, a wśród na...
Tunel średnicowy w Łodzi – kluczowa inwestycja czy ryzykowny projekt? Czy Łódź stanie się nowym centrum mobilności biznesowej?artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy w Łodzi – kluczowa inwestycja czy ryzykowny projekt? Czy Łódź stanie się nowym centrum mobilności biznesowej?
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi to jedna z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w Polsce. Dzięki niej czas przejazdu między największymi miastami skróci się, a sama Łódź może stać się kluczowym punktem na mapie transportowej kraju. Jakie są rzeczywiste koszty tego przedsięwzięcia? Czy mieszkańcy odczują korzyści, a może wręcz przeciwnie – zmierzą się z negatywnymi skutkami? I wreszcie, jak na tę inwestycję wpłynie inflacja oraz rosnące ceny materiałów budowlanych?
Rusza realizacja wielkiej inwestycji, która zrewitalizuje kwartał centrum Katowic [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Rusza realizacja wielkiej inwestycji, która zrewitalizuje kwartał centrum Katowic [WIZUALIZACJE]
Inwestycja Grupy Epione, realizowana według projektu pracowni Konior Studio, potrwa 3 lata i odmieni centrum stolicy Śląska. W październiku tego roku zakończyły się przygotowania poprzedzające rozpoczęcie właściwych prac związanych z przebudową (m.in. przygotowano drogę dojazdową) Kwartału Dworcowa. Inwestorem zastępczym, koordynującym proces inwestycyjny w imieniu grupy Epione, jest spółka Hotel Inwest Development.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Stadion Miejskiinwestycja
Pokaż inwestycję
Stadion Miejski
Kraków
PKP PLK SA zmodernizują linię Sucha Beskidzka – Żywiecartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK SA zmodernizują linię Sucha Beskidzka – Żywiec
Przebudowa torów, peronów oraz obiektów inżynieryjnych i przejazdów kolejowo-drogowych między Suchą Beskidzką a Żywcem poprawi jakość podróży koleją. Efektem prac będzie krótszy czas przejazdu, lepszy komfort i większe bezpieczeństwo. Właśnie wystartowały prace inwestycji za ponad 360 mln zł netto. Jej finansowanie zaplanowano w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Ostatniego dnia listopada ruszyły prace na linii kolejowej nr 97 Sucha Beskidzka – Żywiec.
Kolejny krok do budowy ostatniego odcinka S7 na północ od Krakowa artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok do budowy ostatniego odcinka S7 na północ od Krakowa
Wojewoda Małopolski otrzymał wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowe...
[Kraków] W Krakowie kupujemy droższe mieszkaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] W Krakowie kupujemy droższe mieszkania
Jak wynika z czerwcowego raportu Szybko.pl, Metrohouse i Expandera to dobry okres na sprzedaż mieszk...
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Dworzec Wrocław Główny z prestiżową nagrodą!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Dworzec Wrocław Główny z prestiżową nagrodą!
Polskie Koleje Państwowe S.A. otrzymały prestiżową nagrodę Eurobuild Awards 2012 za renowację dworca...
[Wrocław] Smoki wracają na dworzec Wrocław Główny!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Smoki wracają na dworzec Wrocław Główny!
Są metalowe i wyprodukowane przez prawdziwego kowala. Po wojnie został jeden na peronie 5. Teraz będ...
[Wrocław] Laur konserwatorski dla dworca Wrocław Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Laur konserwatorski dla dworca Wrocław Główny
Polskie Koleje Państwowe S.A. otrzymały Dolnośląski Laur Konserwatorski za przebudowę dworca Wrocław...
[Wrocław] Sprzedaż działki przy dworcu Wrocław Głównyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Sprzedaż działki przy dworcu Wrocław Główny
PKP S.A. podpisała akt notarialny na sprzedaż gruntów przy skrzyżowaniu ul. Dyrekcyjnej i Gajowej. C...
REKLAMA