REKLAMA
Znaleziono 7408 wyników
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Startuje budowa tunelu pod torami w Teresinie pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Startuje budowa tunelu pod torami w Teresinie pod Warszawą
Będzie bezpieczniej w ruchu kolejowym i drogowym w Teresinie i Paprotni pod Warszawą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Powiat Sochaczewski i Gmina Teresin przekazały wykonawcy plac budowy. Nowy tunel pod torami zastąpi przejazd kolejowo-drogowy. Inwestycja zakończy się w 2026 r. i będzie ubiegała się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków FEnIKS.
PKP Intercity prezentuje nowy rozkład jazdy na sezon 2023/2024artykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity prezentuje nowy rozkład jazdy na sezon 2023/2024
417 połączeń całorocznych i 37 sezonowych, więcej pociągów międzynarodowych, a także wzrost o 29 połączeń, kursujących w kategorii InterCity (IC) i obsługiwanych nowoczesnym oraz komfortowym taborem. Tak wygląda nowy roczny rozkład jazdy pociągów PKP Intercity, który wejdzie w życie 10 grudnia.
Wkrótce otwarcie ostatniego, brakującego odcinka drogi ekspresowej S3 na Dolnym Śląsku [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Wkrótce otwarcie ostatniego, brakującego odcinka drogi ekspresowej S3 na Dolnym Śląsku [FILMY+ZDJĘCIA]
Wkrótce zostanie otwarty ostatni, brakujący odcinek drogi ekspresowej S3 na Dolnym Śląsku, pomiędzy Bolkowem a Lubawką. To brakująca cześć większego odcinka od Legnicy do granicy Polski w Lubawce i będąca częścią całej, prawie gotowej drogi ekspresowej S3 – która prowadzi od granicy z Czechami w Lubawce, do Świnoujścia. Oprócz tego do zakończenia całej tej wielkiej inwestycji, łączącej porty w Szczecinie i Świnoujściu z granicą polsko-czeską brakuje jeszcze tylko fragmentu S3 w Zachodniopomorskiem.
Podróżni korzystają już z nowych przystanków kolejowych w Krakowie i Skawinie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Podróżni korzystają już z nowych przystanków kolejowych w Krakowie i Skawinie [ZDJĘCIA]
Nowe przystanki Kraków Opatkowice i Skawina Jagielnia zwiększyły dostęp do kolei. Od 13 czerwca zape...
Tunel średnicowy pod Łodzią. Tarcza Faustyna przebiła się na Żabieniec [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią. Tarcza Faustyna przebiła się na Żabieniec [ZDJĘCIA]
To kolejny ważny moment na budowie tunelu średnicowego pod Łodzią. Mniejsza z tarcz drążących – Faustyna – dotarła właśnie na Żabieniec, gdzie powstaje jedna z odnóg kolei.
[Kraków] Dalsze losy krakowskiego podziemnego dworca PKP po upadku wykonawcyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Dalsze losy krakowskiego podziemnego dworca PKP po upadku wykonawcy
W najbliższych dniach PKP ogłosi wyniki przetargu na przebudowę tzw. Antresoli, stanowiącej element...
[Wrocław] Wyspa Daliowa jak High Line w Nowym Jorku. Urzędnicy bronią rzeźbyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wyspa Daliowa jak High Line w Nowym Jorku. Urzędnicy bronią rzeźby
Miasto przekonuje, że rewitalizacja Wyspy Daliowej, wraz z montażem rzeźby Oskara Zięty, uczyni z ni...
Tunel KDP: CPK wybrał wykonawcę ekspertyz stanu technicznego budynków w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Tunel KDP: CPK wybrał wykonawcę ekspertyz stanu technicznego budynków w Łodzi
Spółka CPK rozstrzygnęła przetarg na wykonanie ekspertyz budynków, które znajdują się na trasie przebiegu drążenia tunelu KDP w Łodzi. Wykonawca, firma Albraco sp. z o.o, od momentu podpisania umowy będzie miał 6 miesięcy na realizację prac związanych z przeprowadzeniem całościowej oceny stanu technicznego i przesłanie raportu.
Tunel dalekobieżny CPK w Łodzi. Będą dodatkowe ekspertyzy stanu budynków [OŚWIADCZENIE]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel dalekobieżny CPK w Łodzi. Będą dodatkowe ekspertyzy stanu budynków [OŚWIADCZENIE]
Tunel dalekobieżny CPK to kluczowy element tzw. linii „Y”, czyli projektowanej trasy Kolei Dużych Prędkości między Warszawą, CPK, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem. Będzie on przebiegać przez centrum Łodzi – pod istniejącą, gęstą zabudową. Na etapie sporządzania projektu budowlanego na zlecenie spółki CPK została wykonana ocena stanu technicznego budynków, a teraz planowane jest pogłębienie wcześniejszych analiz. Spółka CPK wydała specjalne oświadczenie, którego treść, w całości, prezentujemy poniżej.
[śląskie] Autostrada A4: rozbudowa Węzła Mysłowiceartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Autostrada A4: rozbudowa Węzła Mysłowice
Stalexport Autostrada Małopolska S.A. przygotowuje projekt rozbudowy Węzła Mysłowice w ciągu autostr...
firma
Pokaż firmę
Lingbart Centrum Języków Obcych - Biuro Tłumaczeń
Poznań, ul. Krańcowa 75C/2
[Kraków] Express Expo Kraków!artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Express Expo Kraków!
W takim tempie powinny być realizowane wszystkie inwestycje w Polsce. To opinie tych, którzy widziel...
[Warszawa] Południową Obwodnicę Warszawy chcą budować 23 podmiotyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Południową Obwodnicę Warszawy chcą budować 23 podmioty
Odcinek Południowej Obwodnicy Warszawy od węzła Puławska do węzła Lubelska cieszył się sporym zainte...
Remont stacji kolejowej w Pabianicach na finiszuartykuł
Pokaż artykuł
Remont stacji kolejowej w Pabianicach na finiszu
Prace związane z modernizacją stacji kolejowej w Pabianicach zmierzają ku końcowi. We wrześniu podró...
Bliżej budowy peronów na podziemnym przystanku Łódź Polesie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Bliżej budowy peronów na podziemnym przystanku Łódź Polesie [ZDJĘCIA]
Przystanek Łódź Polesie, to jeden z trzech przystanków, które zapewnią dogodną komunikację w tunelu nowobudowanej podziemnej linii kolejowej z Łodzi Fabrycznej do stacji Żabieniec i Kaliska. Rozpoczęły się prace na najniższym poziomie Polesia. Kontynuowane są roboty na przystankach Śródmieście i Koziny.
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocław
Z wykorzystaniem nowoczesnej technologii zaczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska. Maszyna "TEM" zapewni sprawne prowadzenie prac przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Przebudowa obiektu z XIX w. umożliwi lepsze podróże między Wrocławiem a Jelenią Górą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają możliwości kolei na Dolnym Śląsku za ok. 85 mln zł ze środków budżetowych. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 r.
REKLAMA