REKLAMA
Znaleziono 8 wyników
MediaMarkt wprowadza do Polski nowy format sklepów Xpressartykuł
Pokaż artykuł
MediaMarkt wprowadza do Polski nowy format sklepów Xpress
MediaMarkt otwiera dwa nowe sklepy – w Rumi oraz Lesznie. Po raz pierwszy w Polsce pojawi się zupełnie nowy format sklepów – Xpress znany już w Europie. W tym roku odświeżono również 10 sklepów, a na horyzoncie widać już następne otwarcia i renowacje. W ostatnich miesiącach marka wystartowała także z nową platformą zakupową online oraz aplikacją mobilną.
MediaMarkt wyremontował 10 marketów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
MediaMarkt wyremontował 10 marketów w Polsce
Sieć elektromarketów MediaMarkt intensywnie odnawia swoje sklepy w Polsce, w celu zapewnienia lepszych doświadczeń zakupowych klientów. W ostatni weekend miało miejsce reotwarcie aż 10 marketów.
[Wrocław] Archicom daje 1000 złotych za kreatywność!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Archicom daje 1000 złotych za kreatywność!
Niedługo na wrocławskich Stabłowicach rozpocznie się budowa osiedla z roboczą nazwą Stabłowice 118....
[Polska] Znakomite wyniki inwestycyjne i pakiet nowych marekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znakomite wyniki inwestycyjne i pakiet nowych marek
Firma doradcza JLL podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych w Polsce na koniec III kw.
W Poznaniu otwarta została największa kręgielnia w województwie wielkopolskimartykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu otwarta została największa kręgielnia w województwie wielkopolskim
Centrum Rozrywki Gravitacja dołączyło do grona najemców EPP King Cross Marcelin w Poznaniu. Na powierzchni ponad 2 500 mkw. otwarta została największa kręgielnia w województwie wielkopolskim. Klienci mogą skorzystać z bogatej oferty atrakcji wspomaganych nowoczesnymi technologiami.
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umówartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umów
W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinąłswoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę.
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
REKLAMA