Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu GrunwaldzkimFot. Materiały prasowe

Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim

Orzech
Orzech
REKLAMA

Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady.

Monochromatyczna kolorystyka dodała obiektowi elegancji i pozwoliła na spójną ekspozycję logotypów najemców.

– „Bogaty tenant-mix i centralna lokalizacja sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki to jedno z najważniejszych miejsc na handlowej mapie Wrocławia i dogodny punkt spotkań. Aby sprostać oczekiwaniom odwiedzających, stale wzmacniamy ofertę obiektu i rozwijamy ją w kompleksowy sposób.

Przykładem jest szereg otwarć, w tym nowego salonu Rituals, C&A, Gorąco Polecam, Action i Maxi Zoo, a także debiutujących we Wrocławiu jubilera Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Nowe marki to jednak nie wszystko – samo centrum również się zmienia. Niedawno zaprezentowaliśmy naszą odmienioną elewację, którą okoliczni mieszkańcy doceniają za elegancję i nowoczesny desig” – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.

Poszukujący jakościowej biżuterii, a także zegarków i nowoczesnych smartwatchy dla dzieci i dorosłych od takich marek. jak Garmin, Polar czy G-SHOCK docenią pierwszy we Wrocławiu punkt Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Natomiast fanów kosmetyków premium z pewnością zachwyci przestronne, wyjątkowe wnętrze Rituals, w którym znajdą asortyment dla domu i ciała, w tym produkty z nowej serii The Alchemy Collection.

Nowością w centrum jest kawiarnio-piekarnia Gorąco Polecam, która oferuje słodkie i słone wypieki, pieczywo, kawę i herbatę, jak również gotowe posiłki, które można kupić na wynos.

Wśród nowych najemców obiektu znalazł się Action, najszybciej rozwijający się w Europie dyskont niespożywczy. Holenderska sieć oferuje klientom ponad 6 000 produktów m.in. codziennego użytku, dekoracyjnych i DYI. Odwiedzający centrum od drugiej połowy listopada będą mogli także skorzystać z oferty sklepu zoologicznego Maxi Zoo, gdzie znajdą szeroki asortyment karm i akcesoriów przeznaczonych dla psów, kotów, gryzoni, ptaków oraz do akwarystyki i terrarystyki.

W nowym salonie C&A klienci korzystają z rozszerzonej oferty odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Natomiast ci, którzy podążają za modowymi trendami docenią nowy sklep Femestage oraz asortyment marek Monnari i BIG STAR, które przedłużyły współpracę z obiektem, relokując swoje punkty.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
REKLAMA

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.

Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.

W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.

Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,3 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA