Trzy nowe marki w Pasażu Grunwaldzkim

Trzy nowe marki w Pasażu Grunwaldzkim

Wrocław
REKLAMA
Wraz z początkiem jesieni do grona najemców w Pasażu Grunwaldzkim dołączyły trzy znane marki. Ofertę centrum wzbogacają: Monnari, Esotiq i Ziaja. Zmiana powinna zadowolić klientki, które poszukują kosmetyków oraz markowej bielizny i odzieży.
Monnari istnieje na polskim rynku niemal 20 lat i jest już powszechnie znaną marką. Popularność i uznanie zdobyła, dzięki ofercie odzieży dla kobiet, będącej połączeniem najnowszych trendów z klasyką. Aktualnie salon oferuje eleganckie propozycje stylistyczne na sezon jesień-zima 2015/16, m.in.: bluzki, swetry, sukienki, płaszcze, kurtki oraz rękawiczki i szale. Ofertę marki uzupełniają elementy garderoby w wydaniu plus size, a także dodatki: obuwie i torebki. Salon Monnari w Pasażu Grunwaldzkim jest piątym punktem marki we Wrocławiu, zajmuje powierzchnię 215 m kw. i znajduje się na poziomie +1.
REKLAMA
Oferta salonów z bielizną w Pasażu Grunwaldzkim wzbogaciła się również o markę Esotiq, która jest znana z bielizny modelującej. W ofercie znajdziemy także koszulki, piżamy, szlafroki oraz stroje kąpielowe, a także linię dedykowaną mężczyznom. Co więcej, klienci korzystający z oferty Esotiq mogą liczyć na pomoc brafitterki, która pomoże dopasować odpowiedni biustonosz, co ma znaczenie nie tylko dla wyglądu, ale też np. dla kręgosłupa. Salon Esotiq o powierzchni 54 m kw. znajduje się na poziomie +1 centrum.
Trzecim salonem, który otworzył się w Pasażu Grunwaldzkim jest Ziaja dla Ciebie – punkt polskiej marki kosmetycznej i farmaceutycznej. W jednym miejscu znajdziemy pełną ofertę kosmetyków Ziaja i dermokosmetyków Ziaja med oraz profesjonalną obsługę. Ofertę markowego sklepu wzbogaca propozycja dla profesjonalnych salonów i gabinetów kosmetycznych – preparaty Ziaja PRO. Salon o powierzchni 46 m kw. zlokalizowany jest na poziomie 0.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA