Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashionFot. Materiały prasowe

Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion

Orzech
Orzech
REKLAMA

Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu wzbogacił się o kolejnego najemcę. We wtorek 29 października swój salon otworzy C&A. Klienci znajdą go na parterze centrum handlowego.

Z okazji otwarcia dla klientów przygotowane zostały promocje. W dniach 29-31 października będzie obowiązywał rabat -20% na wszystko przy zakupach za min. 100 zł.

W nowym sklepie klienci będą mogli odświeżyć swoją garderobę dzięki stylowym elementom z nowej kolekcji odzieży wierzchniej C&A jesień/zima 2024, idealnej na każdą okazję.

Nowa kolekcja C&A oferuje szeroki wybór kurtek i płaszczy w przystępnych cenach, idealnych na każdą pogodę i na każdą okazję. W jesiennej kolekcji dla dzieci znajdziemy ciepłe dzianiny, puszyste bluzy i miękki denim, które są idealne na złote jesienne dni wypełnione zabawą.

Mięsiste tkaniny, takie jak sztruks i plusz, podkreślone koronką i detalami broderie, przygotują dziewczynkę na każdą przygodę. Na uwagę zasługuje zachwycająca sukienka ogrodniczka ze 100% bawełny z uroczymi haftami.

Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach Europy i ponad 27 000 pracowników, C&A jest jednym z wiodących europejskich detalistów modowych. Sklepy C&A w całej Europie oraz sklepy internetowe są codziennie odwiedzane przez miliony ludzi. C&A oferuje wysokiej jakości i zrównoważoną modę w przystępnych cenach dla każdego.

W sercu Wrocławia

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.

REKLAMA

Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.

W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.

Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA