REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Ocean Apartmentsinwestycja
Pokaż inwestycję
Ocean Apartments
Kraków, Podgórze, Pana Tadeusza
Rezydencja Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Rezydencja Centrum
Gliwice, Nasyp 2C
Asfaltowa 13inwestycja
Pokaż inwestycję
Asfaltowa 13
Wrocław, Asfaltowa 13
Wolności 10inwestycja
Pokaż inwestycję
Wolności 10
Żmigród, Wolności 10
[Szczecin] Park rekreacyjnyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczecin] Park rekreacyjny
Szczecin, Pogodno
"Tak" dla inwestycji CPK. "Nie" dla sprzedaży iluzjiartykuł
Pokaż artykuł
"Tak" dla inwestycji CPK. "Nie" dla sprzedaży iluzji
– "Po ogłoszeniu w czerwcu br. przez Premiera decyzji kierunkowej dotyczącej CPK nie ma żadnych wątpliwości co do realizacji Programu CPK. Ruch społeczny, który przekonuje opinię publiczną i rząd do konieczności realizacji Programu CPK wpisuje się w sformułowane już stanowisko obecnego rządu w tej sprawie. Mamy więc do czynienia z sytuacją nietypową: publicznego przekonywania przekonanych. Jako rządowy inwestor odpowiedzialny za realizację Programu CPK niniejszym informujemy przedstawicieli stowarzyszenia „Tak dla CPK”: wszyscy jesteśmy „na tak” dla CPK. I każdego dnia działamy w kierunku zrealizowania inwestycji" – informuje spółka CPK.
Znana, globalna firma odzieżowa z nową siedzibą w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Znana, globalna firma odzieżowa z nową siedzibą w Łodzi
Kolejna znana, globalna firma stawia na Łódź i dalszy rozwój w tym jednym z największych miast w Polsce. Tym razem jest to niemiecka spółka bonprix, wchodząca w skład Grupy Otto. Na nową siedzibę został wybrany biurowiec Nowa Fabryczna. Firma zajmie w nim blisko 2 400 metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Nowa, prestiżowa lokalizacja ma wspierać rozwój firmy i umacniać jej pozycję na rynku polskim i międzynarodowym, kontynuując 35-letnią obecność bonprix w Łodzi.
Co dalej z gigantyczną inwestycją w Łodzi - budową kolejowego tunelu średnicowego? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z gigantyczną inwestycją w Łodzi - budową kolejowego tunelu średnicowego? [FILMY]
Gigainwestycja kolejowa w Łodzi – tunel średnicowy łączący stacje Fabryczna, Kaliska i Żabieniec – od ponad roku stoi w miejscu. Powodem jest częściowe zawalenie kamienicy nad maszyną TBM „Katarzyna” i kolejne osunięcia gruntu. PKP PLK zapowiada negocjacje z mieszkańcami kamienicy przy al. 1 Maja 21. Bez ich zgody maszyna nie ruszy, a koszty inwestycji rosną z miesiąca na miesiąc.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Mielec] Galeria "Viva"
Mielec, Smoczka I
[Kraków] "Praska Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] "Praska Park"
Kraków, Podgórze
Apartamenty Uzdrowiskowe HYGGEinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Uzdrowiskowe HYGGE
Busko-Zdrój, Ludwika Waryńskiego
Lokalne Centrum Biznesuinwestycja
Pokaż inwestycję
Lokalne Centrum Biznesu
Chocicza Mała
Muzeum Puszczy Kampinoskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
Muzeum Puszczy Kampinoskiej
Granica
Mickiewicza 21 Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
Mickiewicza 21 Residence
Śrem, Mickiewicza 21
The View Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
The View Residence
Kraków, Marii Konopnickiej 35
[Polska] To zachwiałoby rynkiem nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] To zachwiałoby rynkiem nieruchomości
Śledząc doniesienia z krajów, w których w ostatnich latach doszło do pęknięcia banki spekulacyjnej n...
[Polska] Jak zmieniły się ceny nowych mieszkań w minionym rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak zmieniły się ceny nowych mieszkań w minionym roku
W 2015 r. kolejne tysiące osób zmieni swoje mieszkania. Część z nich zdecyduje się na wybór mieszkan...
Pięciu dużych inwestorów zainteresowanych budową pół tysiąca mieszkań dla Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Pięciu dużych inwestorów zainteresowanych budową pół tysiąca mieszkań dla Łodzi
Łódź jest aktualnie zaangażowana w duży program rewitalizacji, który obejmuje łącznie na terenie cał...
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
[Warszawa] Coraz więcej powierzchni biurowej w Warszawie – najemcy skorzystają na wzroście stopy pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Coraz więcej powierzchni biurowej w Warszawie – najemcy skorzystają na wzroście stopy pustostanów
Według najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield pt. „Property Times:...
REKLAMA