REKLAMA
Znaleziono 7887 wyników
firma
Pokaż firmę
Eolian Park- Biuro sprzedaży mieszkań
firma
Pokaż firmę
Park Bud Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Sea Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
SPOT PARK Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Park Wejherowo Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Janów Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
TG Park Północ Sp. z.o.o.
firma
Pokaż firmę
Spacerowa Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Sokolska Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Eko-park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
OFFICE Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Cumulus Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Uni-Park Sp. z o.o.
Alsecco sp. z o.ofirma
Pokaż firmę
Alsecco sp. z o.o
Szczecin, Wojska Polskiego 13A
Sonata Park Sochaczewinwestycja
Pokaż inwestycję
Sonata Park Sochaczew
Sochaczew, Seroki-Parcela, Warszawska 119
Park Teatralnyinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Teatralny
Kraków, Nowa Huta, Obrońców Krzyża
[Warszawa] Park Redutowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Park Redutowa
Warszawa, Wola, Redutowa
Eolian Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Eolian Park
Warszawa, Ursus, ul. Ryżowa
Pierwsza polska elektrownia jądrowa: Westinghouse składa pierwsze zamówienia u polskich dostawcówartykuł
Pokaż artykuł
Pierwsza polska elektrownia jądrowa: Westinghouse składa pierwsze zamówienia u polskich dostawców
Westinghouse Electric Company złożył zamówienia u polskich dostawców w celu ich udziału w pracach nad projektem AP1000® w lokalizacji Lubiatowo-Kopalino, gdzie planowana jest budowa pierwszej elektrowni jądrowej w kraju. Umowy te zostały zawarte przez Westinghouse w październiku 2024 r. u wcześniej wybranych krajowych dostawców, w tym dwóch firm z Pomorza.
Strategiczna inwestycja: Kanał Śląski połączy Odrę z Wisłąartykuł
Pokaż artykuł
Strategiczna inwestycja: Kanał Śląski połączy Odrę z Wisłą
Kanał Śląski, planowana droga wodna łącząca Odrę z Wisłą, może stać się jednym z najważniejszych projektów infrastrukturalnych w Polsce. Inwestycja o długości ok. 93–95 km przebiegać ma przez Rybnicki Okręg Węglowy, Kuźnię Raciborską, Żory, Tychy, Bieruń i Oświęcim, tworząc nowy impuls rozwojowy dla Śląska i Małopolski. Projekt, który sięga korzeniami lat 40. XX wieku, wraca jako element transeuropejskiego korytarza transportowego północ–południe.
REKLAMA