REKLAMA
Znaleziono 5595 wyników
Dino zainwestuje ok. 1,8 mld zł w dalszy rozwój w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Dino zainwestuje ok. 1,8 mld zł w dalszy rozwój w Polsce
Największa w naszym kraju sieć supermarketów Dino Polska S.A. z roku na rok kontynuuje swoją ekspansję i planuje kolejne inwestycje w całej Polsce. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy w 2024 roku wyniosły 1,6 mld zł. Powstało 8 tys. nowych miejsc pracy. Łączne zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2024 r. 49,9 tys. pracowników. W 2025 roku nakłady na inwestycje jeszcze wzrosną.
Murapol Novoinwestycja
Pokaż inwestycję
Murapol Novo
Toruń, Droga Trzeposka 2
Zakład recyklingu baterii litowo-jonowychinwestycja
Pokaż inwestycję
Zakład recyklingu baterii litowo-jonowych
Zawiercie, Podmiejska 128
S10 Bydgoszcz – Toruńinwestycja
Pokaż inwestycję
S10 Bydgoszcz – Toruń
Bydgoszcz
S7 Miechów – Szczepanowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
S7 Miechów – Szczepanowice
Miechów
Osiedle Telimeny IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Telimeny III
Kraków, Podgórze, Telimeny 40A/B
Osiedle Polna bud. 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Polna bud. 4
Góra Kalwaria, Polna
70% popytu na biura koncentruje się w Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
70% popytu na biura koncentruje się w Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu [RAPORT]
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w regionach, I połowa 2024 r.” aktywność najemców na największych regionalnych rynkach biurowych w Polsce (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź, Lublin, Szczecin) utrzymuje się na stabilnym poziomie, ale coraz większy nacisk kładą oni na efektywne wykorzystanie zajmowanej powierzchni, jednocześnie poszukując biur o wyższym standardzie.
167 nowych sklepów. Trwa ekspansja polskiej sieci Dinoartykuł
Pokaż artykuł
167 nowych sklepów. Trwa ekspansja polskiej sieci Dino
Trwa ekspansja polskiej sieci Dino S.A. Spółka otworzyła od stycznia do końca września 2024 r. 167 nowych sklepów. W rok sieć powiększyła się o 232 placówki. Na koniec września 2024 r. sieć liczyła 2572 sklepy, wobec 2340 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1014,7 tys. mkw. wobec 921,4 tys. mkw. rok temu.
Trendy na rynku retail w Polsce oczami ekspertów MVGMartykuł
Pokaż artykuł
Trendy na rynku retail w Polsce oczami ekspertów MVGM
Rynek nieruchomości handlowych nieustannie ewoluuje pod wpływem zmieniających się preferencji klientów oraz sytuacji w otoczeniu ekonomicznym i prawnym. Obecnie jesteśmy świadkami wieloaspektowej transformacji, która definiuje na nowo przyszłość całego sektora retail. Zwrot konsumentów ku obiektom handlowym znajdującym się blisko miejsca zamieszkania, wciąż silne ich przywiązanie do tradycyjnych form zakupów, a także postępująca zielona transformacja to główne czynniki determinujące perspektywy rozwoju galerii handlowych i centrów convenience – wskazują eksperci MVGM, wiodącego na polskim rynku zarządcy nieruchomości.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
PFR S.A. zainwestował 17 mln euro w poznańską Andersię Silverartykuł
Pokaż artykuł
PFR S.A. zainwestował 17 mln euro w poznańską Andersię Silver
Polski Fundusz Rozwoju zainwestował w Andersię Silver. Na wsparcie najwyższego budynku Poznania i zarazem największego biurowca Wielkopolski fundusz przeznaczył 17 mln euro. 21 grudnia 2023 r. została podpisana umowa dotycząca finansowania pomostowego dla projektu Andersia Silver. Ta suma przyczyni się do finalizacji budowy najnowocześniejszego biurowca w stolicy Wielkopolski, który już niedługo uświetni poznańską panoramę.
Najwyższy biurowiec w Poznaniu z ofertą mniejszych lokali biurowych [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Najwyższy biurowiec w Poznaniu z ofertą mniejszych lokali biurowych [FILM+WIZUALIZACJE]
W AND2, liczącym 25 kondygnacji i 116 metrów wysokości najwyższym budynku w Poznaniu, powstaje przestrzeń typu multi-tenant. Na piątym i szóstym piętrze biurowca powstają lokale od 130 do 330 mkw., które będzie można ze sobą łączyć.
Co słychać na rynku powierzchni biurowych we Wrocławiu? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku powierzchni biurowych we Wrocławiu? [RAPORT]
Co obecnie dzieje się na rynku powierzchni biurowych we Wrocławiu? Jak informuje międzynarodowa firma doradcza Knight Frank, nowa podaż na rynku biurowym we Wrocławiu w pierwszych III kwartałach 2024 roku należała do najwyższej spośród głównych miast regionalnych.
IFTM Internorm Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
IFTM Internorm Sp. z o.o.
Warszawa, Nad Wilanówką 9
Portugalski właściciel sklepów Biedronka i Hebe planuje kolejne inwestycje w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Portugalski właściciel sklepów Biedronka i Hebe planuje kolejne inwestycje w Polsce
Portugalski koncern, właściciel m.in. sklepów Biedronka i Hebe, Grupa Jeronimo Martins, zaprezentowała wyniki finansowe za 2024 rok, a także przedstawił najważniejsze założenia tegorocznych inwestycji.
Od początku roku Dino otworzyło prawie 60 nowych sklepów artykuł
Pokaż artykuł
Od początku roku Dino otworzyło prawie 60 nowych sklepów
Trwa ekspansja największej polskiej sieci supermarketów. Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Dino to także jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i wartości sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.
Co słychać na rynku powierzchni biurowych w Krakowie?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku powierzchni biurowych w Krakowie?
Jak wygląda obecnie sytuacja na największym regionalnym rynku powierzchni biurowych w Polsce? Pasywna postawa deweloperów w 2024 roku nie osłabiła dominującej pozycji Krakowa, jako największego biurowego rynku regionalnego w Polsce – wynika z danych agencji Knight Frank.
Rynek magazynowo-produkcyjny w woj. zachodniopomorskim [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowo-produkcyjny w woj. zachodniopomorskim [RAPORT]
Rynek magazynowy w województwie zachodniopomorskim od lat odgrywa strategiczną rolę na logistycznej mapie Polski. Bliskość do zagranicznych rynków Niemiec i Skandynawii oraz dostęp do portu w Szczecinie-Świnoujściu wpływa na atrakcyjność inwestycyjną regionu.
Wzrost obrotów najemców w centrach handlowych i większa odwiedzalność [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrost obrotów najemców w centrach handlowych i większa odwiedzalność [RAPORT]
W pierwszym kwartale 2024 r. obroty najemców w centrach handlowych były o 6% wyższe niż w tym samym okresie 2023 r. W odniesieniu do analogicznych miesięcy 2023 r., po minimalnym spadku obrotów w styczniu – o 0,7%, nastąpił znaczący wzrost w lutym (o 8,2%) i w marcu (o 10,4%). Obroty za pierwszy kwartał 2024 r. wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów handlowych. Najlepsze wyniki odnotowały duże obiekty (40-60 tys. mkw. GLA), tu obroty najemców były o 8,5% wyższe niż w pierwszym kwartale 2023 r. W ciągu trzech pierwszych miesięcy 2024 r. najmniejsze centra (5-20 tys. mkw. GLA) miały o 8,2% wyższe obroty, w obiektach średniej wielkości (20-40 tys. mkw. GLA) obroty zwiększyły się o 6%, a największe galerie (powyżej 60 tys. mkw. GLA) odnotowały wzrost obrotów o 3,9% – w porównaniu do tego samego okresu 2023 r. W wybranych kategoriach największe wzrosty obrotów w pierwszym kwartale 2024 r. odnotowały: rozrywka (18,3%), zdrowie i uroda (14,2%) oraz gastronomia (9,3%). Odwiedzalność centrów handlowych mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu, była w pierwszym kwartale 2024 r. o 3,1% wyższa niż rok wcześniej.
REKLAMA