Tryton Business House w Gdańsku niemal w całości wynajętyfot. Jan Augustynowski

Tryton Business House w Gdańsku niemal w całości wynajęty

Orzech
Orzech
REKLAMA

Dobiega końca komercjalizacja kolejnego biurowca w Trójmieście. Tryton Business House, należący do firmy Globalworth, pozyskał nowego najemcę. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie podjęło decyzję o zmianie lokalizacji. Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku zostanie przeniesiony z dotychczas zajmowanego wolnostojącego historycznego budynku do nowoczesnych, przystosowanych do wymogów i modelu organizacji pracy tej instytucji przestrzeni biurowych w budynku Tryton Business House, należącym do portfela firmy Globalworth.

• Ta atrakcyjna lokalizacja cieszy się dużym zainteresowaniem, biurowiec jest obecnie niemal w całości wynajęty.

• Nowe biuro Wód Polskich zostanie zlokalizowane na III i IV piętrze kompleksu. Koncepcja projektowa przewiduje układ gabinetowy.

• Zgodnie ze standardem Globalworth, fit-out obejmie rozwiązania podnoszące komfort akustyczny i efektywność energetyczną, a także zagwarantuje wysoki poziom ochrony danych i bezpieczeństwa użytkowników przestrzeni.

Aranżacja przestrzeni biurowej dla Wód Polskich została zaprojektowana przez wewnętrzny dział Workplaces w Globalworth Poland. Zespół odpowiada również za realizację fit-outu.

– Dotychczasowe doświadczenie Globalworth we współpracy z urzędami i instytucjami pozwala nam zbudować ofertę dopasowaną do funkcjonalnych, ale także proceduralnych i organizacyjnych wymagań firm sektora publicznego. Prace dla nowego najemcy realizujemy w formule „design and build” ze względu na wyznaczony krótki termin oddania powierzchni. Sprawny przebieg kolejnych etapów realizacji tego projektu jest zasługą bieżącej koordynacji w ścisłym porozumieniu z najemcą. Dzięki szczegółowej znajomości obiektu i współpracy z pozostałymi działami w strukturach Globalworth możemy też proponować rozwiązania fit-outowe i wprowadzać zmiany do projektu sprawnie i skutecznie – mówi Joanna Liberadzka, Project Manager w zespole Workplaces, Globalworth Poland.

Bliskość centrum miasta z pełną infrastrukturą miejską, instytucjonalną i turystyczną, dworca kolejowego i połączeń komunikacji miejskiej czyni Tryton wartościową, łatwo dostępną lokalizacją dla instytucji publicznych, jak też pożądaną, reprezentacyjną siedzibą dla firm z sektora prywatnego.

– Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku funkcjonuje obecnie w dwóch lokalizacjach, co nie jest dogodne z przyczyn organizacyjnych. Ponadto Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku, w której budynku działa część naszych biur, chce się rozwijać i wykorzystywać swoją powierzchnię na własne potrzeby. W tej sytuacji zdecydowaliśmy o wybraniu nowej siedziby, w której znajdą miejsce wszystkie wydziały naszej instytucji – wyjaśnia Paweł Szarmach, z-ca dyrektora RZGW w Gdańsku ds. organizacyjno – ekonomicznych.

– Zaufanie, jakim obdarzyło nas Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, wybierając Tryton Business House na swoją nową regionalną siedzibę, traktujemy jako potwierdzenie naszej skuteczności w tworzeniu przyjaznych, profesjonalnych i dostosowanych do specyfiki danego sektora warunków najmu. W ciągu kilku miesięcy kolejna instytucja zaufania publicznego dołącza do społeczności naszych najemców, umacniając pozycję Trytona jako miejsca o stabilnej reputacji, zapewniającego wysokiej jakości środowisko pracy – mówi Anna Zygmunt, Junior Asset Management & Leasing Manager w Globalworth Poland.

Globalworth z powodzeniem współpracuje z instytucjami sektora publicznego od wejścia na rynek polski 7 lat temu. Wśród najemców budynków z portfela firmy znajdują się również z placówki dyplomatyczne, izby oraz przedstawicielstwa w Polsce. W kwietniu br. w Trytonie rozpoczęły też pracę Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych oraz Wydział Własności Intelektualnej Sądu Okręgowego oraz Sądu Apelacyjnego w Gdańsku.

REKLAMA

Podczas realizacji transakcji najemcę reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

– Bardzo się cieszymy, że mogliśmy uczestniczyć w procesie, który tak trafnie wpisuje się w obserwowany na rynku trend przenoszenia instytucji publicznych do świetnie zlokalizowanych, nowoczesnych biurowców, odpowiadających na rosnące potrzeby w zakresie standardu pracy, dostępności usług i efektywności przestrzeni. Kluczowym wyzwaniem tej transakcji było pogodzenie specyficznych wymagań instytucji państwowej z komercyjnymi uwarunkowaniami rynku nieruchomości biurowych, jednak dzięki dużej otwartości, elastyczności właściciela budynku oraz zaangażowaniu obu stron udało się wypracować satysfakcjonujące rozwiązanie, które w pełni odpowiada długoterminowym celom najemcy – komentuje Samanta Kiełdanowicz, Negotiator w Cushman & Wakefield.

Tryton Business House to kompleks biurowy sprzyjający realizacji projektów dla sektora publicznego. Oferuje 25 500 mkw. nowoczesnej przestrzeni, łączącej funkcjonalność i ergonomię z jakościowym designem.

W II kwartale 2025 roku planowane jest odświeżenie głównego lobby, co dodatkowo podniesie estetyczny i funkcjonalny odbiór wnętrz budynku.

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
fot. Mariusz Marcinkowski
fot. Mariusz Marcinkowski
Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe
fot. Jan  Augustynowski
fot. Jan Augustynowski
fot. Jan  Augustynowski
fot. Jan Augustynowski

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Powierzchnie biurowe w Tryton Business House

Tryton

Dostępna powierzchnia: 7884 m2
  • status budynku: gotowy
  • dostępność: Available / Mixed
  • klasa budynku: A
  • certyfikat: BREEAM - Excellent
  • współczynnik powierzchni wspólnych: 0.00
  • czynsz wywoławczy: 13.50
  • minimalny okres najmu (w latach): 5
  • współczynnik miejsc parkingowych: 1/52.0
  • liczba podziemnych miejsc parkingowych: 262
  • kontrola dostępu
  • klimatyzacja
  • światłowód
  • otwierane okna
  • podłoga techniczna
  • recepcja
  • ochrona
  • czujniki dymu
  • podwieszany sufit