REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Nowe możliwości podróży z centrum Gorlic zapewni łącznica kolejowaartykuł
Pokaż artykuł
Nowe możliwości podróży z centrum Gorlic zapewni łącznica kolejowa
Lepszą dostępność do kolei i sprawniejsze połączenia pociągiem zyskają mieszkańcy Małopolski, dzięki kolejnym planowanym inwestycjom PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w ramach Krajowego Programu Kolejowego. Ogłoszono przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej, obejmującej rewitalizację linii nr 110 Gorlice Zagórzany – Gorlice wraz z budową łącznicy.
W Łodzi zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel Aiden by Best Westernartykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel Aiden by Best Western
Sieć Best Western Hotels & Resorts i Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH) jako pierwsze w Polsce otworzą hotel Aiden by Best Western. Pod szyldem marki Aiden by Best Western funkcjonować będzie Hotel Reymont w Łodzi. Będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce.
[Wrocław] Hala Stulecia (rewitalizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Hala Stulecia (rewitalizacja)
Wrocław
[Warszawa] Bulwary Wiślane (rewitalizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Bulwary Wiślane (rewitalizacja)
Warszawa, Bulwary Wiślane
Rewitalizacja brodzika na Karłowicachinwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja brodzika na Karłowicach
Wrocław, Psie Pole, Berenta
Rewitalizacja nabrzeży rzeki Oławyinwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja nabrzeży rzeki Oławy
Wrocław, Krzyki, Szybka
Skwer Skaczącej Gwiazdy (rewitalizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
Skwer Skaczącej Gwiazdy (rewitalizacja)
Wrocław, Śródmieście, skwer Skaczącej Gwiazdy
Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarniinwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni
Legnica, Aleja Orła Białego
Ekspansja Plant-Tec Europe w parku Hillwood Zgierz Iartykuł
Pokaż artykuł
Ekspansja Plant-Tec Europe w parku Hillwood Zgierz I
Firma Plant-Tec Europe, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży mieszanek przyprawowych systemów panierujących i dodatków funkcjonalnych, powiększy wynajmowaną przestrzeń w centrum logistycznym Hillwood Zgierz I. Najemca podpisał umowę na dodatkowe 3 900 mkw., osiągając łącznie ponad 9 300 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.
[Łódź] Biurowiec Skanska bohaterem komiksuartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Biurowiec Skanska bohaterem komiksu
Oddany do użytku w maju bieżącego roku biurowiec Infosys Green Horizon w Łodzi stał się bohaterem ko...
Powstanie łącznik od węzła Aleksandrów Łódzki na S14 do ulicy Szczecińskiej w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie łącznik od węzła Aleksandrów Łódzki na S14 do ulicy Szczecińskiej w Łodzi
W Ministerstwie Infrastruktury podpisane zostało porozumienie między GDDKiA i miastem Łódź w sprawie budowy połączenia węzła Aleksandrów Łódzki z ulicą Szczecińską w Łodzi. Umożliwi ono szybki i komfortowy dojazd z drogi ekspresowej S14 do miasta od strony zachodniej.
Textorial Park z nowym najemcą – liderem sektora finansowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Textorial Park z nowym najemcą – liderem sektora finansowego w Polsce
Textorial Park, łódzki kampus biurowy, który powstał w jednym z najciekawszych zabytków przemysłowych na świecie, ma nowego najemcę. Firma z sektora finansowego wynajęła przestrzeń o powierzchni 2600 mkw.
firma
Pokaż firmę
INOUT-DESIGN Sp. z o.o.
Aleksandrów Łódzki, Różana 28
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA