REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Botanic Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Botanic Park
Łódź, Polesie, Konstantynowska 64C
MDC² Park Łódź Southinwestycja
Pokaż inwestycję
MDC² Park Łódź South
Tuszyn, Grabińska
[Polska] Sposoby na efektywne inwestowanieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Sposoby na efektywne inwestowanie
Deficyt gruntów sprawia, że inwestorzy zmuszeni są do poszukania niestandardowych dróg do realizacji...
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów
Tunel kolejowy na ważnej linii Wrocław - Jelenia Góra koło Trzcińska (Dolny Śląsk) zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów. Dziewiętnastowieczny obiekt zostanie wzmocniony i poszerzony. Wykorzystana będzie nowoczesna technologia robót. Zwiększy się możliwość organizacji połączeń. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na roboty za blisko 85 mln zł netto. Finasowanie zapewniają środki budżetowe.
UMWD przejął w zarządzanie linie kolejowe Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie i Jelenia Góra - Lwówek Śląskiartykuł
Pokaż artykuł
UMWD przejął w zarządzanie linie kolejowe Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie i Jelenia Góra - Lwówek Śląski
Samorząd Województwa Dolnośląskiego przejął w zarząd linie kolejowe: Kłodzko - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie oraz Jelenia Góra - Lwówek Śląski. To ostatnie dwa odcinki z pakietu ponad 20 linii, które samorząd województwa zaplanował przejąć podczas tej kadencji.
Mieszczańska Park – Tu historia spotyka nowoczesnośćartykuł
Pokaż artykuł
Mieszczańska Park – Tu historia spotyka nowoczesność
W sercu dynamicznego Wrocławia, na wyspie otulonej zielenią, otoczonej z dwóch stron Odrą powstanie Mieszczańska Park – ostatnia inwestycja zamykająca proces urbanizacji wyspy. To nowoczesna inwestycja, łącząca w sobie zabytkowy charakter z nowoczesnymi rozwiązaniami architektonicznymi.
Wybrano wykonawcę rewitalizacji linii kolejowej z Mirska do Świeradowa-Zdroju na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wykonawcę rewitalizacji linii kolejowej z Mirska do Świeradowa-Zdroju na Dolnym Śląsku
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK) we Wrocławiu wybrała wykonawcę rewitalizacji linii kolejowej z Mirska do Świeradowa Zdroju – poinformował w piątek, 30 grudnia Marszałek Województwa Dolnośląskiego Cezary Przybylski. Obecnie trwają już prace na odcinku Gryfów Śląski – Mirsk.
Przebudowa falochronów w Porcie Darłowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa falochronów w Porcie Darłowo
Darłowo, Zachodnia 2
Kultowe miejsce w centrum Łodzi – dawny Dom Buta, powróci na mapę handlową miasta po 20 latach [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kultowe miejsce w centrum Łodzi – dawny Dom Buta, powróci na mapę handlową miasta po 20 latach [ZDJĘCIA]
Jeden z najbardziej charakterystycznych, zabytkowych budynków w centrum Łodzi, zlokalizowany na rogu ulic Piotrkowskiej i Tuwima (Piotrkowska 98) dawny Magazyn Konfekcyjny Emila Schmechela, a w czasach PRL-u dom obuwniczy należący wówczas do przedsiębiorstwa Państwowe Domy Towarowe (potocznie nazywany "Domem Buta"), powróci na mapę handlową i usługową Łodzi.
Trwa wyburzanie dawnego wieżowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG) [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa wyburzanie dawnego wieżowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG) [FILM+ZDJĘCIA]
Z krajobrazu Łodzi znika kolejny wysoki budynek. Przy ulicy Uniwersyteckiej 2/4 trwa wyburzanie dawnego biurowca Gazowni Łódzkiej (PGNiG). Budynek miał 14 kondygnacji nadziemnych, 1 kondygnację podziemną i oferował 8,1 tys. mkw. powierzchni użytkowej.
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe mieszkania na Widzewie. Miasto Łódź buduje je z WTBS [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Przy ul. Przędzalnianej 101/103 trwają intensywne prace przy budowie nowego bloku. To wspólna inwestycja miasta i Widzewskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. W 2023 r. do dyspozycji łodzian będzie tu 20 lokali pod wynajem komunalny oraz 19 ze średnim czynszem w ramach tzw. budownictwa społecznego.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA