REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
firma
Pokaż firmę
Illuminati celebrities in south Africa
[Gdańsk] Inpro oddało do użytku ostatni etap osiedla NOWIECartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Inpro oddało do użytku ostatni etap osiedla NOWIEC
Giełdowa spółka Inpro S.A, jeden z czołowych trójmiejskich deweloperów, oddała do użytku ostatni eta...
[Wrocław] Panattoni Development Europe wybuduje duże centrum logistyczne przy ulicy Kwiatkowskiegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Panattoni Development Europe wybuduje duże centrum logistyczne przy ulicy Kwiatkowskiego
Jedna z największych na świecie firm zajmujących się budową centrów logistycznych i magazynowych Pan...
[Wrocław] Duży krakowski deweloper wchodzi do Wrocławia. Przy Jaworskiej wybuduje kompleks biurowyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Duży krakowski deweloper wchodzi do Wrocławia. Przy Jaworskiej wybuduje kompleks biurowy
Krakowska Grupa Buma szykuje się do swojej pierwszej inwestycji we Wrocławiu. Przy ulicy Jaworskiej...
[Wrocław] Fadesa Polnord Polska (FPP) sprzedała we Wrocławiu 500 mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Fadesa Polnord Polska (FPP) sprzedała we Wrocławiu 500 mieszkań
Spółka Fadesa Polnord Polska (FPP) osiągnęła liczbę 500 sprzedanych mieszkań w swoich wrocławskich i...
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
[mazowieckie] 25 firm chce budować obwodnicę Marekartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] 25 firm chce budować obwodnicę Marek
Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad udało się wreszcie zebrać wnioski o dopuszczenie do u...
Kraków magazynowym milionerem. Analiza krakowskiego rynku magazynowegoartykuł
Pokaż artykuł
Kraków magazynowym milionerem. Analiza krakowskiego rynku magazynowego
Firma doradcza AXI IMMO prezentuje analizę krakowskiego rynku magazynowego. Krakowski rynek magazynowy, pomimo wielu wyzwań, dynamicznie się rozwija i ma duży potencjał na przyszłość. W 2024 rok woj. małopolskie wkroczyło po raz pierwszy z podażą wynoszącą ponad milion mkw., a kolejne 61 tys. mkw. znajdowało się w budowie na koniec pierwszego półrocza tego roku. Kraków nie tylko dołączył do najważniejszych lokalizacji logistycznych na magazynowej mapie Polski, ale też coraz częściej staje się strategicznym wyborem dla firm produkcyjnych, które cenią silną bazę absolwentów uczelni wyższych o profilach technicznych i dostępność kadr z miejscowości dookoła miasta. Analizę krakowskiego rynku magazynowego przygotowała firma doradcza AXI IMMO.
[śląskie] Jaworzno: ruszyła przebudowa ul. Św. Barbaryartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Jaworzno: ruszyła przebudowa ul. Św. Barbary
Ruszył kompleksowy remont ul. Św. Barbary, a także budowa wjazdu na parking pod halą widowiskowo-sp...
[śląskie] MLP Group sprzedało dwa parki logistyczne za 90 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] MLP Group sprzedało dwa parki logistyczne za 90 mln euro
Deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych sprzedał niemieckiemu funduszowi inwestycyjnemu Deka...
Rekordy na katowickim rynku powierzchni biurowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rekordy na katowickim rynku powierzchni biurowych [RAPORT]
Katowice należą do rynków biurowych o mniejszej skali niż wiodące ośrodki biznesowe, jednak ostatnie lata przyniosły miastu dynamiczny rozwój. Miniony kwartał przyniósł rekordowo wysoką nową podaż i relatywnie wysoki popyt, co wpłynęło na wzrost wskaźnika pustostanów do najwyższego poziomu w historii tego rynku.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA