REKLAMA
Znaleziono 2478 wyników
[Wrocław] Kwadrat – bezpieczeństwo, komfort i nowoczesnośćartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kwadrat – bezpieczeństwo, komfort i nowoczesność
Bezpieczeństwo lokatorów, komfortowe mieszkania i nowoczesne rozwiązania, a do tego – doskonała loka...
[Rajkowy] Elektrownia "Północ"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Rajkowy] Elektrownia "Północ"
Rajkowy, Subkowy
Kończy się budowa drogi ekspresowej S3 na brakującym odcinku Polkowice – Lubin [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się budowa drogi ekspresowej S3 na brakującym odcinku Polkowice – Lubin [ZDJĘCIA]
Wykonawca prowadzi wiele prac wykończeniowych oraz bitumicznych na zadaniu. Zaawansowanie rzeczowe r...
[Szczecin] Galeria "Północ"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczecin] Galeria "Północ"
Szczecin, Stołczyn
Program ,,Mieszkanie dla Młodych" na wspólnej konferencji MTBiGM i MRRartykuł
Pokaż artykuł
Program ,,Mieszkanie dla Młodych" na wspólnej konferencji MTBiGM i MRR
14 października br., w związku z II expose Premiera, w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów odbyła się...
Poznaliśmy wykonawcę rozbudowy trasy ekspresowej S7 Czosnów – Kiełpin pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Poznaliśmy wykonawcę rozbudowy trasy ekspresowej S7 Czosnów – Kiełpin pod Warszawą
Nieco ponad 536 mln zł wynosi najkorzystniejsza oferta w przetargu na zaprojektowanie oraz dostosowanie do parametrów trasy ekspresowej istniejącej dwujezdniowej DK7 na północnym wlocie do Warszawy. Złożyło ją konsorcjum firm: Fabe Polska (lider konsorcjum), SP Sine Midas Stroy Kazachstan oraz Yörük Yapi İnşaat Turcja. Jeśli nie będzie odwołań od wyboru to umowę przewidujemy podpisać na przełomie września i października br.
GDDKiA uzyskała decyzję środowiskową dla drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski - Ostrzeszów - Kępnoartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA uzyskała decyzję środowiskową dla drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski - Ostrzeszów - Kępno
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) dotyczącą realizacji drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski - Kępno. Wskazany w niej został wariant nr 3 przebiegu trasy o długości ok. 30 km. Decyzja ta obejmuje również dobudowę drugiej jezdni na istniejącej obwodnicy Kępna w ciągu S11 o dł. ok. 4,2 km.
S11 Ostrów Wielkopolski – Kępno: najlepsze oferty wybrane, umowy wkrótceartykuł
Pokaż artykuł
S11 Ostrów Wielkopolski – Kępno: najlepsze oferty wybrane, umowy wkrótce
Zakończono ocenę ofert złożonych w przetargu na budowę odcinka S11 Ostrów Wielkopolski – Kępno. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała najkorzystniejsze propozycje, które czekają na finalizację. Po zakończeniu standardowej kontroli uprzedniej Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych i przy braku odwołań, podpisanie umów z wykonawcami planowane jest na II kwartał tego roku.
Budynek wielorodzinny TBS Warszawa Południe, ul. Agrestowainwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek wielorodzinny TBS Warszawa Południe, ul. Agrestowa
Warszawa, Agrestowa
Budynek wielorodzinny TBS Warszawa Południe, ul. Derkaczyinwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek wielorodzinny TBS Warszawa Południe, ul. Derkaczy
Warszawa, Derkaczy 59
GDDKiA złożyła wniosek o decyzję środowiskową dla kolejnego odcinka trasy ekspresowej S8 Wrocław-Kłodzkoartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA złożyła wniosek o decyzję środowiskową dla kolejnego odcinka trasy ekspresowej S8 Wrocław-Kłodzko
W poniedziałek, 20 października Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) złożyła do Re...
Dolny Śląsk: Wybrano rekomendowany wariant przebiegu trasy S8 z Wrocławia do Kłodzkaartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Wybrano rekomendowany wariant przebiegu trasy S8 z Wrocławia do Kłodzka
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad opublikowała na specjalnej stronie dotyczącej przebudo...
Grochowska 99inwestycja
Pokaż inwestycję
Grochowska 99
Warszawa, Praga-Południe, Grochowska 99
Sprzeczna 8inwestycja
Pokaż inwestycję
Sprzeczna 8
Warszawa, Praga-Północ, Sprzeczna 8
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Tyniec Mały k/Wrocławia] Osiedle Diamentowe
Tyniec Mały, Sobótka
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA