REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Osiedle Sagaris Nowe Żernikiinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Sagaris Nowe Żerniki
Wrocław, Ernsta Maya
Stanisławowska 59inwestycja
Pokaż inwestycję
Stanisławowska 59
Wrocław, Fabryczna, Stanisławowska 59
Inwestycja mieszkaniowa Develia S.A.inwestycja
Pokaż inwestycję
Inwestycja mieszkaniowa Develia S.A.
Wrocław, Legnicka 62
Plac Grunwaldzki 34/36inwestycja
Pokaż inwestycję
Plac Grunwaldzki 34/36
Wrocław, Plac Grunwaldzki 34
TBS Wrocław z pozwoleniem na budowę 230 nowych mieszkań w Leśnicy i na Brochowie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
TBS Wrocław z pozwoleniem na budowę 230 nowych mieszkań w Leśnicy i na Brochowie [WIZUALIZACJE]
Mieszkania na tani wynajem pilnie potrzebne. Powstaną dzięki inwestycjom TBS Wrocław. Ponad 30 chętnych na 1 mieszkanie – takie było średnie zainteresowanie ofertą TBS Wrocław w 2024 r. Spółka szykuje odpowiedź na rosnące potrzeby mieszkaniowe we Wrocławiu. I planuje budowę 230 mieszkań na tani wynajem na Brochowie i w Leśnicy.
Co słychać na budowie dwóch odcinków drogi S19 Via Carpatia między węzłami Krosno i Dukla?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie dwóch odcinków drogi S19 Via Carpatia między węzłami Krosno i Dukla?
Budowa drogi ekspresowej S19 w województwie podkarpackim jest coraz bardziej zaawansowana. Jak wyglądają postępy prac na odcinkach Krosno – Miejsce Piastowe i Miejsce Piastowe – Dukla?
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy. Mieszkańcy Dolnego Śląska zyskają dodatkowy dostęp do kolei. Przygotowana jest trasa połączenia. Przystanki zapewnią wygodny dostęp do pociągów wszystkim podróżnym Inwestycję za 217 mln zł realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków unijnych z RPO Województwa Dolnośląskiego.
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Wrocławiem trwa budowa Wrocław Campus 39, wielkiej inwestycji Panattoni. Powstanie wiele nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Wrocławiem trwa budowa Wrocław Campus 39, wielkiej inwestycji Panattoni. Powstanie wiele nowych miejsc pracy
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, realizuje swoją największą jak dotychczas inwestycję na Dolnym Śląsku – Wrocław Campus 39. Generalnym wykonawcą jest firma Atlas Ward Polska z Wrocławia, która zrealizowała dla tego inwestora także wcześniejsze etapy tego wielkiego parku logistyczno-przemysłowego.
[Bielany Wrocławskie] Kompleks magazynowy "Prologis Park Wrocław I"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bielany Wrocławskie] Kompleks magazynowy "Prologis Park Wrocław I"
Bielany Wrocławskie, Żórawina
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław IIIartykuł
Pokaż artykuł
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław III
Kolejna wielka, znana, globalna firma zostaje na dłużej w parku magazynowym, w stolicy Dolnego Śląska. Największy operator logistyczny na świecie DSV – Global Transport and Logistics stawia na Prologis Park Wrocław III. Kompleks zlokalizowany jest przy Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, w pobliżu węzła "Lotnisko" i międzynarodowego portu lotniczego Wrocław-Strachowice. Na mocy nowej umowy – zawartej w modelu Clear Lease – DSV będzie kontynuować wynajem 10 541 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni w Prologis Park Wrocław III. Partnerstwo obu firm trwa nieprzerwanie od 2012 roku.
REKLAMA