REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Kraków] Budynek Mieszkalny - Wielorodzinny "DOM NA BOCIANA"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek Mieszkalny - Wielorodzinny "DOM NA BOCIANA"
Kraków, Krowodrza
[Kraków] Dom Jednorodzinny z Garażem, ul. Kołodziejskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Dom Jednorodzinny z Garażem, ul. Kołodziejska
Kraków, Podgórze
Co słychać na rynku powierzchni biurowych w Poznaniu? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku powierzchni biurowych w Poznaniu? [RAPORT]
Poznań, będący rynkiem biurowych o mniejszej skali, plasuje się na piątym miejscu według wielkości wśród rynków regionalnych. Brak nowej podaży, zrekompensują w 2023 roku realizowane obecnie duże projekty.
W Nowej Soli otwarto halę widowiskowo-sportowąartykuł
Pokaż artykuł
W Nowej Soli otwarto halę widowiskowo-sportową
Oficjalne otwarcie hali widowiskowo-sportowej odbyło się 5 marca i miało charakter otwarty. Była to doskonała okazja do przedstawienia mieszkańcom Nowej Soli oraz innym gościom nowo wybudowanego obiektu, działających w mieście klubów sportowych, a także innych licznych atrakcji.
Czy w centrum Koszalina powstanie nowy hotel?artykuł
Pokaż artykuł
Czy w centrum Koszalina powstanie nowy hotel?
Całkiem możliwe, bo Orange szuka kupca na bardzo atrakcyjną nieruchomość przy ulicy Racławickiej 4, która wydaje się wręcz idealna pod tego typu obiekt. To dla potencjalnych inwestorów może być strzał w dziesiątkę.
Ruszają przetargi na realizację Zachodniej Obwodnicy Szczecina z tunelem pod Odrą [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Ruszają przetargi na realizację Zachodniej Obwodnicy Szczecina z tunelem pod Odrą [FILMY+WIZUALIZACJE]
Zachodnia Obwodnica Szczecina (ZOS) w ciągu drogi ekspresowej S6 będzie miała blisko 50 km długości, w tym 5 km będzie stanowił tunel pod Odrą w rejonie Polic – najdłuższy tunel drogowy w Polsce. We wtorek 17 grudnia Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wysłała do publikacji w Dzienniku Urzędowym UE ogłoszenia o przetargach. W środę 18 grudnia, po ich publikacji, na platformie zakupowej GDDKiA pojawią się dokumenty postępowania przetargowego.
[Polska] Nieprawda, że nie ma promocji – deweloperzy mają dla klientów nawet samochody terenoweartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nieprawda, że nie ma promocji – deweloperzy mają dla klientów nawet samochody terenowe
Z informacji zebranych przez portal nieruchomości Dompress.pl wynika, że mimo rekordowych wyników sp...
Muzeum Archidiecezjalneinwestycja
Pokaż inwestycję
Muzeum Archidiecezjalne
Poznań, Nowe Miasto, Lubrańskiego 1
Bliski Centruminwestycja
Pokaż inwestycję
Bliski Centrum
Warszawa, Śródmieście
[Rzeszów] Staromieście Ogrodyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Staromieście Ogrody
Rzeszów, Staromieście, Gromskiego
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończoneartykuł
Pokaż artykuł
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończone
Z końcem czerwca wody potoku zostały wprowadzone do komory w rejonie ulicy Miechowity, by następnie popłynąć przez całą długość nowo wybudowanego kanału, czyli 388,65 m (wraz z komorami ok. 400 m). Przebudowa Sudołu Dominikańskiego była jednym z najtrudniejszych zadań inżynieryjnych pierwszego etapu budowy.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Białystok] Osiedle W Dolinie
Białystok, Zawady
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA