REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny
firma
Pokaż firmę
Wojdyła Business Park S.A.
firma
Pokaż firmę
Park Wodny Katowice S.A.
firma
Pokaż firmę
Sosnowiecki Park Naukowo-Technologiczny
firma
Pokaż firmę
Grupa Capital Park S.A.
firma
Pokaż firmę
Atrium Park KTC Development
firma
Pokaż firmę
Dolnośląski Park Przemysłowo-Handlowy
firma
Pokaż firmę
Szumny Park Hotel & Restaurant
[Warszawa] Ursa Smart City – nowoczesne osiedle w dzielnicy Ursusartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ursa Smart City – nowoczesne osiedle w dzielnicy Ursus
We wrześniu – rok po podpisaniu umowy o współpracy pomiędzy Unidevelopment S.A. oraz CPD S.A. – w Ur...
Wrocław: Rusza drugi etap budowy osiedla Meteos – najbardziej pogodnego osiedla w stolicy Dolnego Śląskaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Rusza drugi etap budowy osiedla Meteos – najbardziej pogodnego osiedla w stolicy Dolnego Śląska
Na wrocławskich Sołtysowicach powstaje nowoczesne osiedle z własną stacją meteorologiczną. Nowoczesn...
[Wrocław] Kultura w przestrzeni handlowej Pasażu Grunwaldzkiegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kultura w przestrzeni handlowej Pasażu Grunwaldzkiego
Dotychczas centra handlowe kojarzone były przede wszystkim jako miejsca, w których można zrobić zaku...
[śląskie] Galeria Zabrze z Marcpolemartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Galeria Zabrze z Marcpolem
Powstająca w centrum miasta Galeria Zabrze pozyskała kolejnego, znaczącego najemcę. 25 września...
[wielkopolskie] Sklep Lancerto w Galerii Lesznoartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Sklep Lancerto w Galerii Leszno
Do grona najemców Galerii Leszno dołączy sklep polskiej marki z modą męską – Lancerto.   Skle...
[Gdańsk] Galeria Morena najnowocześniejsza w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Galeria Morena najnowocześniejsza w Polsce
Rozbudowane i zmodernizowane w tym roku gdańskie centrum handlowe Galeria Morena powiększyło się o n...
[Wrocław] Pierwsze mieszkania w „Na Krzyckiej” już pod koniec rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Pierwsze mieszkania w „Na Krzyckiej” już pod koniec roku
Prace budowlane na terenie nowej inwestycji Archicomu „Na Krzyckiej” nabierają tempa. Pierwsi klienc...
[Wrocław] W zabytkowej kamienicy na Rzeźniczej powstaną biura i powierzchnie handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] W zabytkowej kamienicy na Rzeźniczej powstaną biura i powierzchnie handlowe
Na parterze i w podziemiach punkty handlowe i usługowe, na wyższych piętrach biurach - tak zagospoda...
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Cztery galerie handlowe w Kaliszu, Kłodzku, Włocławku i Zamościu sprzedane
Blackstone sprzedał portfel czterech centrów handlowych. Transakcja objęła takie obiekty jak galeria...
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientówartykuł
Pokaż artykuł
Coraz częściej centra handlowe w Polsce pobierają opłaty parkingowe od klientów
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) alarmuje, że klienci coraz częściej są zmuszani do płacenia za parking w centrach handlowych – chociaż najemcy pokrywają koszty prowadzenia parkingu w ramach kosztów wspólnych. W ostatnich tygodniach takie opłaty wprowadziły m.in. CH Karolinka w Opolu, CH Posnania czy ETC w Swarzędzu. Takie praktyki to nie tylko utrudnienie dla klientów galerii handlowych, ale w długim terminie istotne zmniejszenie ruchu w danym obiekcie. To działa bezpośrednio na niekorzyść najemców sklepów i punktów usługowych, którzy co miesiąc opłacają całość kosztów prowadzenia parkingu.
Sektor retail kwitnie w najmniejszych polskich miastach. Najpopularniejszym formatem parki handloweartykuł
Pokaż artykuł
Sektor retail kwitnie w najmniejszych polskich miastach. Najpopularniejszym formatem parki handlowe
W trzecim kwartale 2022 oddano w Polsce prawie 120 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Powstało 8 nowych obiektów – aż 5 z nich to parki handlowe. Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce przekroczyła 15,76 mln mkw., a najwięcej nowych budów zainicjowano w mniejszych miastach – poniżej 100 tys., mieszkańców – wynika z raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufakturaartykuł
Pokaż artykuł
Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy – łódzka Manufaktura
W erze zakupów online, gdzie najważniejsza stała się wygoda i oszczędność czasu, centra handlowe stają przed poważnym wyzwaniem: w jaki sposób zachęcić klientów do zakupów stacjonarnych? – Kluczowy w skutecznym konkurowaniu z e-commerce jest kompleksowy i utrzymany na wysokim poziomie customer experience – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. O sposobach na skuteczne budowanie zadowolenia wśród klientów i przywiązania do zakupów stacjonarnych opowiadają ekspertka Manufaktury w Łodzi oraz agencji badawczej SANA.
REKLAMA