REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Łódź] 7R rozpoczął budowę City Flex Łódź Iartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] 7R rozpoczął budowę City Flex Łódź I
Przy ul. Rokicińskiej w Łodzi 7R, ogólnopolski deweloper nieruchomości komercyjnych, wybuduje obiekt...
[Warszawa] Savills sprzeda luksusowe apartamenty w Złota 44artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Savills sprzeda luksusowe apartamenty w Złota 44
Savills International został wyłącznym agentem odpowiedzialnym za doradztwo i sprzedaż apartamentów...
Nowe mosty Chrobrego we Wrocławiu powstaną z opóźnieniem [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe mosty Chrobrego we Wrocławiu powstaną z opóźnieniem [FILM]
Kolejna duża inwestycja komunikacyjna w stolicy Dolnego Śląska będzie miała opóźnienie. Tym razem chodzi o powstające nowe mosty Chrobrego. To już trzecia inwestycja związana z realizacją przeprawy mostowej we Wrocławiu, której realizacja będzie trwała dłużej niż pierwotnie deklarowano.
Trwają zaawansowane prace przy przebudowie ulicy Pomorskiej i placu Staszica we Wrocławiu [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace przy przebudowie ulicy Pomorskiej i placu Staszica we Wrocławiu [FILM + ZDJĘCIA]
Trwają zaawansowane prace przy przebudowie Pomorskiej, jednej z najbardziej zniszczonych i wyeksploatowanych ulic w centrum Wrocławia. W ramach inwestycji modernizowany jest także plac Staszica.
ArcelorMittal Poland jeszcze w marcu rozpocznie za ponad 720 mln zł modernizację wielkiego pieca nr 2 w Dąbrowie Górniczejartykuł
Pokaż artykuł
ArcelorMittal Poland jeszcze w marcu rozpocznie za ponad 720 mln zł modernizację wielkiego pieca nr 2 w Dąbrowie Górniczej
Na koniec marca ArcelorMittal Poland planuje zatrzymanie wielkiego pieca nr 2 w swoim dąbrowskim oddziale. Jeden z dwóch wielkich pieców pracujących w Polsce w ciągu trzech miesięcy przejdzie gruntowną modernizację. Koszt przedsięwzięcia to ponad 720 mln zł.
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
KION przedłuża umowę najmu w Bonarka 4 Business w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
KION przedłuża umowę najmu w Bonarka 4 Business w Krakowie
Firma KION przedłużyła umowę najmu w kompleksie biurowym Bonarka for Business (B4B). KION wynajmuje łącznie 3 900 mkw. powierzchni biurowej w budynkach E i F.
We Wrocławiu trwa budowa Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu trwa budowa Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego [FILM + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
We Wrocławiu trwa budowa jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w historii stolicy Dolnego Śląska – Alei Wielkiej Wyspy i mostu Wschodniego na Odrze. Nowa trasa połączy al. Armii Krajowej z Biskupinem i Sępolnem, po drodze przecinając rzeki Odrę i Oławę.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowy dworzec Warszawa Zachodnia [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowy dworzec Warszawa Zachodnia [FILMY+ZDJĘCIA]
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiadają do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Panattoni przedłuża i dobiera powierzchnię w kompleksie Warsaw Spireartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni przedłuża i dobiera powierzchnię w kompleksie Warsaw Spire
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, pozostaje w Warsaw Spire. Firma od sierpnia przyszłego roku wynajmować będzie 4 500 mkw. To efekt dynamicznego rozwoju Panattoni w ostatnich latach.
Budynek B kompleksu Studio w Warszawie, osiągnął docelową wysokość – 55 metrów [FILMY + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Budynek B kompleksu Studio w Warszawie, osiągnął docelową wysokość – 55 metrów [FILMY + ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Budynek B kompleksu Studio, realizowanego przez Skanska przy ulicy Prostej w Warszawie, osiągnął docelową wysokość – 55 metrów. To oznacza, że prace konstrukcyjne przy tym etapie inwestycji zakończyły się. Oddanie budynku do użytkowania zaplanowane jest na koniec sierpnia 2023 roku. Studio B dostarczy na warszawski rynek 16 400 mkw. powierzchni biurowej.
Nakielska. Nowoczesne apartamenty rosną w zielonym sercu Woli [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Nakielska. Nowoczesne apartamenty rosną w zielonym sercu Woli [FILM]
Na warszawskiej Woli firma Profit Development buduje 218 apartamentów o wysokim standardzie wykończenia i z licznymi udogodnieniami dla mieszkańców. Inwestycję ulokowano w bezpośrednim sąsiedztwie kilku parków.
[Dolny Śląsk] Gigantyczna inwestycja KGHM w Głogowie za 2,5 miliarda złotych gotowaartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Gigantyczna inwestycja KGHM w Głogowie za 2,5 miliarda złotych gotowa
Ponad 2,5 mld zł kosztowała budowa zupełnie nowej linii produkcyjnej w należącej do KGHM Polska Mied...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA