REKLAMA
Znaleziono 9026 wyników
[wielkopolskie] Park Leszno otwartyartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Park Leszno otwarty
Park Leszno – nowa część Galerii Leszno, największego centrum handlowego w regionie, otworzył się w...
[Wrocław] Murapol kupił kolejne działki pod zabudowę mieszkaniowąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Murapol kupił kolejne działki pod zabudowę mieszkaniową
Jeden z największych ogólnopolskich deweloperów Grupa Murapol kupiła kolejne działki przy ul. Buforo...
[Polska] W przyszłym roku młodzi dostaną nawet 40 000 zł na mieszkanieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W przyszłym roku młodzi dostaną nawet 40 000 zł na mieszkanie
Od stycznia 2014 roku zacznie działać program Mieszkanie dla młodych. Z wyliczeń Expandera wynika, ż...
Łódzkie powierzchnie biurowe w dobie COVID-19artykuł
Pokaż artykuł
Łódzkie powierzchnie biurowe w dobie COVID-19
Okres dynamicznego rozwoju łódzkiego rynku biurowego w pewnym momencie zbiegł się z pandemią COVID-1...
Szkoła podstawowa na Winnej Górzeinwestycja
Pokaż inwestycję
Szkoła podstawowa na Winnej Górze
Środa Śląska, Winogronowa
MLP Pruszków Iinwestycja
Pokaż inwestycję
MLP Pruszków I
Pruszków
Panattoni Park Jankiinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Janki
Zdrojowa
Kamienica lecznicy "Pod koniem"inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica lecznicy "Pod koniem"
Łódź, Kopernika 22
Rynek biurowy w Polsce: Ostrożni deweloperzy, ostrożni najemcyartykuł
Pokaż artykuł
Rynek biurowy w Polsce: Ostrożni deweloperzy, ostrożni najemcy
Aktywność najemców w biurowych regionach od kwietnia do czerwca była stabilna, a deweloperzy pozostawali ostrożni przy rozpoczynaniu inwestycji. W obliczu wysokich kosztów eksploatacji, coraz większy nacisk kładzie się na usprawnienia i optymalizację powierzchni biurowej. Autorzy cyklicznego raportu z BNP Paribas Real Estate Poland zwracają też uwagę na utrzymujące się na wysokim poziomie czynsze za najlepsze lokalizacje.
Citylink sprzedaje DSV grunt w Łodzi pod superhub transportowyartykuł
Pokaż artykuł
Citylink sprzedaje DSV grunt w Łodzi pod superhub transportowy
CL Property, polski deweloper specjalizujący się w nowoczesnych i wielofunkcyjnych powierzchniach przemysłowo-logistycznych, poinformował o transakcji z DSV dotyczącej projektu Citylink Łódź. Na nieruchomości o powierzchni 5,7 ha zlokalizowanej przy ul. Zakładowej powstanie nowe centrum logistyczne DSV. Generalnym wykonawcą inwestycji będzie firma Rex-Bud Budownictwo.
[Polska] Jaką strategię przyjęli deweloperzy  artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jaką strategię przyjęli deweloperzy
Jakie plany inwestycyjne i sprzedażowe mają deweloperzy? Jaką strategię przyjęły firmy na ten rok? W...
Szpital Uniwersytecki UJinwestycja
Pokaż inwestycję
Szpital Uniwersytecki UJ
Kraków, Podgórze
Ulica Basztowainwestycja
Pokaż inwestycję
Ulica Basztowa
Kraków, Śródmieście
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Niepołomice] Szkoła Podstawowa, ul. Ples
Niepołomice, Ples
Szkoła, os. Złocieńinwestycja
Pokaż inwestycję
Szkoła, os. Złocień
Kraków, Podgórze, Agatowa
Zakład produkcyjny GARMINinwestycja
Pokaż inwestycję
Zakład produkcyjny GARMIN
Ryszarda Chomicza 13c
Apartamenty Chrobregoinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Chrobrego
Chorzów, Doktora Andrzeja Mielęckiego 22
Skarbiecinwestycja
Pokaż inwestycję
Skarbiec
Poznań, Plac Wolności 15
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPKartykuł
Pokaż artykuł
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPK
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną pociągów na projektowanej linii „Y” Warszawa – CPK – Łódź – Poznań / Wrocław z 250 do 350 km/h. Jak wynika z Kolejowego Modelu Mikrosymulacyjnego, geometria toru umożliwi osiągnięcie prędkości powyżej 300 km/h na 81 proc. trasy z Warszawy do Poznania i 71 proc. trasy do Wrocławia. Różnica w czasie podroży w porównaniu do 250 km/h i dwóch dodatkowych zatrzymaniach na każdej z tras wynosi 40 minut.
REKLAMA