REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[mazowieckie] Igepa w parku MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Igepa w parku MLP Pruszków II
Firma MLP Group, wiodący operator logistyczny w Polsce, wynajął firmie Igepa 3 000 m2 powi...
[Wrocław] Radni uchwalili budżet województwa dolnośląskiego na przyszły rokartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Radni uchwalili budżet województwa dolnośląskiego na przyszły rok
Ponad 750 mln złotych z kasy województwa radni sejmiku przeznaczą w przyszłym roku na transport, bli...
[Wrocław] Miasto ma kłopot z wyłonieniem wykonawcy na przebudowę części ul. Starogroblowejartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Miasto ma kłopot z wyłonieniem wykonawcy na przebudowę części ul. Starogroblowej
Drugi już przetarg został ogłoszony na przebudowę 250-metrowego odcinka ulicy Starogroblowej. W pier...
Poznań: Szyto tu mundury, powstaną mieszkania. Cordia kolejnym właścicielem Modenyartykuł
Pokaż artykuł
Poznań: Szyto tu mundury, powstaną mieszkania. Cordia kolejnym właścicielem Modeny
Dwuhektarowy teren w rejonie ulic Bukowskiej, Jackowskiego, Kraszewskiego i Wawrzyniaka na Jeżycach...
Dolny Śląsk: Nawet niemal pół miliarda za remont odcinka Wrocław – Świdnica. PKP PLK ogłoszą drugi przetarg?artykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Nawet niemal pół miliarda za remont odcinka Wrocław – Świdnica. PKP PLK ogłoszą drugi przetarg?
PKP Polskie Linie Kolejowe chcą wydać na rewitalizację trasy przez Sobótkę blisko 185 mln zł. Do naj...
Rusza modernizacja dwóch podpoznańskich dworców kolejowychartykuł
Pokaż artykuł
Rusza modernizacja dwóch podpoznańskich dworców kolejowych
Dwa zabytkowe budynki dworców kolejowych w Pobiedziskach i Kobylnicy odzyskają dawny blask. Już nieb...
Dolny Śląsk: Coraz bliżej pociągów do Kowar i Karpaczaartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Coraz bliżej pociągów do Kowar i Karpacza
Marszałek Województwa Dolnośląskiego Cezary Przybylski, Tymoteusz Myrda – człone...
Umowa na projekt – większe możliwości kolei z Kędzierzyna-Koźla do granicy z Czechamiartykuł
Pokaż artykuł
Umowa na projekt – większe możliwości kolei z Kędzierzyna-Koźla do granicy z Czechami
Będzie dokumentacja do wykonania prac, które zwiększą dostęp do kolei z nowych przystanków w Raciborzu oraz stacji Kędzierzyn-Koźle, Racibórz, Chałupki. To krok do skrócenia podróży w stronę granicy z Czechami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na projektowanie linii Kędzierzyn-Koźle – Chałupki. Wartość opracowania to 26 mln zł. Projekt ubiega się o dofinansowanie z europejskiego instrumentu CEF "Łącząc Europę".
PKP Energetyka uruchomiła nową kolejową stację paliw w Bydgoszczyartykuł
Pokaż artykuł
PKP Energetyka uruchomiła nową kolejową stację paliw w Bydgoszczy
PKP Energetyka uruchomiła nową, 19. kolejową stację paliw w Bydgoszczy. Tym samym powiększyła zasięg dostępności paliw dla przewoźników kolejowych o województwo kujawsko-pomorskie. Spółka pracuje również nad rozwojem swojej oferty w kierunku dystrybucji wodoru.
Trwa modernizacja linii otwockiej. Będzie się wygodniej podróżowało koleją [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa modernizacja linii otwockiej. Będzie się wygodniej podróżowało koleją [ZDJĘCIA]
Postępują prace wykończeniowe w sześciu nowych przejściach podziemnych na linii Warszawa Wschodnia – Warszawa Wawer. Układane są płyty granitowe na ścianach i wykonywane posadzki. Rozpoczyna się budowa nowej kładki z windami na Warszawie Olszynce Grochowskiej, która zapewni lepszy dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt o wartości 422 mln zł netto. Projekt współfinansowany jest ze środków unijnych POIiŚ.
Nowy przystanek w Sosnowcu zapewni lepszy dostęp do pociągów. Start pracartykuł
Pokaż artykuł
Nowy przystanek w Sosnowcu zapewni lepszy dostęp do pociągów. Start prac
Rozpoczęła się budowa nowego przystanku Sosnowiec Jęzor Południowy. Z końcem roku mieszkańcy Sosnowca i Jaworzna zyskają lepsze warunki podróży do Katowic, Mysłowic i Krakowa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają dostęp do kolei w woj. śląskim, dzięki realizacji Programu Przystankowego. Wartość zadania to 17 mln zł.
PKP PLK S.A. kontynuują inwestycje w rozwój Małopolski [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK S.A. kontynuują inwestycje w rozwój Małopolski [FILM]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kontynuują inwestycje w rozwój Małopolski. Spółka podpisała umowy na zaprojektowanie podstacji trakcyjnych i linii przesyłowych dla największej inwestycji kolejowej na południu Polski. Obiekty w Tymbarku, Fornalach, Marszowicach i Janowicach zapewnią zasilanie szybkim pociągom w kierunku Nowego Sącza, Limanowej i Zakopanego. Inwestycje za przeszło 15 mln zł netto finansowane są ze środków budżetowych.
KD planują uruchomienie całorocznych połączeń kolejowych Wrocław – Hradec Královéartykuł
Pokaż artykuł
KD planują uruchomienie całorocznych połączeń kolejowych Wrocław – Hradec Králové
Samorząd Województwa Dolnośląskiego planuje uruchomienie całorocznych połączeń kolejowych do czeskiego Hradca Králové, które mają zostać wprowadzone do rozkładu jazdy w ciągu najbliższych dwóch lat. W ramach tego przedsięwzięcia przewidziano bezpośrednie połączenie ze stolicą Dolnego Śląska - Wrocławiem.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA