REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Szczecin] Biurowce "Brama Portowa"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Szczecin] Biurowce "Brama Portowa"
Szczecin, Stare Miasto
[Swarzędz] Osiedle, ul. Grudzińskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Swarzędz] Osiedle, ul. Grudzińskiego
Swarzędz
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle "Sokratesa Park"
Warszawa, Bielany
[Wrocław] Hala sportowa Politechniki Wrocławskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Hala sportowa Politechniki Wrocławskiej
Wrocław, Śródmieście, Chełmońskiego 12
Droga powiatowa 2069D Szymanów-Zawadkainwestycja
Pokaż inwestycję
Droga powiatowa 2069D Szymanów-Zawadka
Apartamentowiec Port II (Port Praski)inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamentowiec Port II (Port Praski)
Warszawa, Praga-Północ, Krowia
UJ, ul. Reymonta 4inwestycja
Pokaż inwestycję
UJ, ul. Reymonta 4
Kraków, Krowodrza, Reymonta 4
Teatr KTOinwestycja
Pokaż inwestycję
Teatr KTO
Kraków, Podgórze, Jana Zamoyskiego 50
Krzywoustego 295inwestycja
Pokaż inwestycję
Krzywoustego 295
Wrocław, Psie Pole, Krzywoustego 295
Biała Kamienicainwestycja
Pokaż inwestycję
Biała Kamienica
Łódź, Śródmieście, Więckowskiego 12
DSC E-com Distribution Centerinwestycja
Pokaż inwestycję
DSC E-com Distribution Center
Gorzów Wielkopolski, Mosiężna
Miasto Ogród Karłowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Miasto Ogród Karłowice
Wrocław, Psie Pole, Bończyka
[Warszawa] Ruszyła budowa kolejnego etapu warszawskiego osiedla Ostoja Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ruszyła budowa kolejnego etapu warszawskiego osiedla Ostoja Wilanów
Fadesa Polnord Polska (FPP) w swojej stołecznej inwestycji – Ostoja Wilanów – zbuduje 2 eleganckie b...
[Wrocław] Już wkrótce oficjalna inauguracja działalności hotelu B&B Wrocław Centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Już wkrótce oficjalna inauguracja działalności hotelu B&B Wrocław Centrum
Hotel B&B Wrocław Centrum powstał z myślą o biznesmenach i turystach odwiedzających stolicę Doln...
[Wrocław] Rusza budowa Bulwarów Książęcych [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Rusza budowa Bulwarów Książęcych [WIZUALIZACJE]
Bulwary Książęce to pierwsza inwestycja BPI Polska na dolnośląskim rynku nieruchomości. Pr...
[Wrocław] Bombardier zainwestował kolejne 250 milionów złotych we wrocławską fabrykęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Bombardier zainwestował kolejne 250 milionów złotych we wrocławską fabrykę
Ponad 250 mln zł zainwestowała w rozbudowę zakładu we Wrocławiu firma Bombardier Transportation Pols...
Dolny Śląsk: KGHM buduje najgłębszy szyb w  Polsce. To jedna ze strategicznych inwestycji koncernuartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: KGHM buduje najgłębszy szyb w Polsce. To jedna ze strategicznych inwestycji koncernu
Zgodnie z planem idzie budowa szybu GG-1 w KGHM. To jedna ze strategicznych inwestycji miedziowej sp...
Dzięki morskiej energetyce wiatrowej w Polsce powstaje nowoczesna infrastruktura i tysiące miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Dzięki morskiej energetyce wiatrowej w Polsce powstaje nowoczesna infrastruktura i tysiące miejsc pracy
Bałtycki offshore rośnie i sprawia, że w Polsce powstaje nowoczesny sektor gospodarki, oparty o produkcję komponentów, dostawy i usługi dla sektora morskiej energetyki wiatrowej. „Offshore to nie tylko kilowaty zielonej energii, ale też impuls rozwojowy dla północnej Polski i wartość dodana płynąca z rozwoju tego sektora” – mówi Janusz Gajowiecki, prezes Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
REKLAMA