REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Białystok] Nowe Bojary
Białystok, Bojary
[Kraków] NOWE Bochenkainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] NOWE Bochenka
Kraków, Podgórze
Reduta Nowe Podolanyinwestycja
Pokaż inwestycję
Reduta Nowe Podolany
Poznań, Jeżyce
[Poznań] Nowe Chwaliszewoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Nowe Chwaliszewo
Poznań, Stare Miasto
Osiedle Księże Noweinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Księże Nowe
Wrocław, Krzyki, Rybnicka 8-10
Nowe Miasto Jagodnoinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Miasto Jagodno
Wrocław, Krzyki, Buforowa
Nowe Miasto Polesieinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Miasto Polesie
Łódź, Pienista
Nowe Centrum Warszawyinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Centrum Warszawy
Warszawa, Śródmieście, Plac Defilad
Nowe Kowale Plusinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Kowale Plus
Kowale, Glazurowa
Poznań Nowe Kotowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Poznań Nowe Kotowo
Poznań, Grunwald, Sąsiedzka
Osiedle Nowe Horyzontyinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Nowe Horyzonty
Bydgoszcz, Fordońska 16
Apartamenty Nowe Miastoinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Nowe Miasto
Zgierz, Orla 12
Nowe Flisy IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Flisy II
Bydgoszcz, Flisacka 17
Nowe Promenady IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Promenady II
Wrocław, Czochralskiego
Nowe Krzyżowice IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowe Krzyżowice II
Krzyżowice, Rzeplin, Akacjowa
Port Lotniczy Olsztyn Mazury ma być hubem logistycznym, przez który artykuły spożywcze trafią w rejon Zatoki Perskiejartykuł
Pokaż artykuł
Port Lotniczy Olsztyn Mazury ma być hubem logistycznym, przez który artykuły spożywcze trafią w rejon Zatoki Perskiej
Port Lotniczy Olsztyn Mazury ma być hubem logistycznym, dzięki któremu dystrybutorzy i eksporterzy będą wysyłać produkty spożywcze w rejon Zatoki Perskiej. W porcie lotniczym podpisano list intencyjny o współpracy między zarządem lotniska a właścicielem Lulu Group International z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lulu Group International to jedna z największych i najszybciej rozwijających się firm handlowych na świecie. Inwestor otworzy w Polsce swoje pierwsze centrum logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej. Na jego lokalizację wybrał Port Lotniczy Olsztyn Mazury.
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiegoartykuł
Pokaż artykuł
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiego
Trwa modernizacja portu w Szczecinie. W ramach inwestycji rozbudowane zostanie nabrzeże Czeskie i Słowackie, a wybudowane Norweskie i Duńskie (etap I). Akweny portowe zostaną dostosowane do nowej głębokości 12,5 metra toru wodnego Świnoujście-Szczecin. Kanał Dębicki będzie poszerzony do szerokości 200 m. Dzięki inwestycji Port Szczecin przyjmie statki z ładunkiem nawet 50 tys. ton w ładowniach, przez co podwoi ilość obecnie obsługiwanych ładunków. To podniesie jego konkurencyjność na rynku portów bałtyckich. Koszt wszystkich prac to 343,1 mln zł.
Szwedzka sieć odzieżowa Kappahl otworzyła nowy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka sieć odzieżowa Kappahl otworzyła nowy sklep w Polsce
Znana szwedzka sieć odzieżowa Kappahl otworzyła kolejny sklep w Polsce. Nowy salon został otwarty w jednym z największych centrów handlowo-usługowo-rozrywkowym w naszym kraju – Aleja Bielany w Bielanach Wrocławskich pod Wrocławiem.
Powstanie nowy terminal cargo na terenie Portu Lotniczego Kraków-Baliceartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie nowy terminal cargo na terenie Portu Lotniczego Kraków-Balice
Na Międzynarodowym Lotnisku Kraków Airport 19 czerwca 2023 r. podpisany został akt erekcyjny oraz wmurowany kamień węgielny pod budowę nowego terminala cargo. W uroczystości uczestniczył minister infrastruktury Andrzej Adamczyk.
Kolejny krok ku budowie wielkiego głębokowodnego terminala kontenerowego w Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok ku budowie wielkiego głębokowodnego terminala kontenerowego w Świnoujściu
Kolejny bardzo ważny krok ku budowie nowego, wielkiego głębokowodnego terminala kontenerowego w Świnoujściu - jednej z kluczowych inwestycji dla rozwoju gospodarki morskiej w Polsce. Terminal (zajmie powierzchnię ok. 70 hektarów) będzie przystosowany do obsługi statków o długości do 400 metrów, a pogłębienie kanału żeglugowego do 17 metrów pozwoli na przeładunek od 1,5 do 2 mln TEU rocznie. Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na kilkanaście miliardów złotych, co podkreśla jej ogromne znaczenie dla rozwoju portu oraz regionu.
REKLAMA