REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Rusza budowa terminalu intermodalnego na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa terminalu intermodalnego na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia [FILM]
W związku z realizacją projektu unijnego „Budowa terminalu intermodalnego na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia”, dofinansowanego w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (CEF), podpisana została umowa na roboty budowlane pomiędzy Zarządem Morskiego Portu Gdynia S.A., a NDI Spółką Akcyjną z siedzibą w Sopocie.
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPKartykuł
Pokaż artykuł
Gdzie na linii "Y" pociągi KDP osiągną najwyższe prędkości? Oto wyniki symulacji CPK
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną pociągów na projektowanej linii „Y” Warszawa – CPK – Łódź – Poznań / Wrocław z 250 do 350 km/h. Jak wynika z Kolejowego Modelu Mikrosymulacyjnego, geometria toru umożliwi osiągnięcie prędkości powyżej 300 km/h na 81 proc. trasy z Warszawy do Poznania i 71 proc. trasy do Wrocławia. Różnica w czasie podroży w porównaniu do 250 km/h i dwóch dodatkowych zatrzymaniach na każdej z tras wynosi 40 minut.
Przyspieszenie prac fundamentowych na budowie stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przyspieszenie prac fundamentowych na budowie stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
W tym roku jesień zaczęła się w lipcu!. W pierwotnych planach Soletanche Polska – wykonawca zakresu fundamentowania specjalistycznego stacji Warszawa Zachodnia – miał zacząć pracę na kolejnym udostępnionym zakresie we wrześniu tego roku. Dzięki sprawnej współpracy z generalnym wykonawcą, firmą Budimex możemy przyglądać się pracy żurawi głębiących ściany szczelinowe na segmencie 7. Plac budowy znajduje się pomiędzy istniejącym wejściem do podziemi i holu kasowego dworca kolejowego, a dworcem autobusowym Warszawa Zachodnia.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Zachodnia Obwodnica Poznania
Poznań, Stare Miasto
[Kielce] Zachodnia obwodnica miastainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kielce] Zachodnia obwodnica miasta
inwestycja
Pokaż inwestycję
Hala produkcyjno - usługowa, Zachodnia
Bytom, Zachodnia
[Wrocław] Ibis Wrocław Centrum (dawniej Hotel Wrocław)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Ibis Wrocław Centrum (dawniej Hotel Wrocław)
Wrocław, Krzyki, Powstańców Śląskich 7b
Nowoczesna informacja pasażerska na 51 stacjach w aglomeracji warszawskiejartykuł
Pokaż artykuł
Nowoczesna informacja pasażerska na 51 stacjach w aglomeracji warszawskiej
Na 51 stacjach i przystankach w aglomeracji warszawskiej PKP PLK S.A. zamontuje nowoczesny Centralny System Informacji Pasażerskiej (CSDIP). Spółka ogłosilła przetarg na montaż wyświetlaczy z rozkładem jazdy, systemu monitoringu i nagłośnienia. Projekt będzie ubiegał się o dofinansowanie z Krajowego Planu Odbudowy (KPO).
Nowoczesne tablice informacyjne na 51 stacjach i przystankach w aglomeracji warszawskiejartykuł
Pokaż artykuł
Nowoczesne tablice informacyjne na 51 stacjach i przystankach w aglomeracji warszawskiej
Od 2026 roku podróżowanie koleją w aglomeracji warszawskiej stanie się wygodniejsze i bardziej intuicyjne. Na 51 stacjach i przystankach pojawi się ponad 430 elektronicznych wyświetlaczy, które będą prezentować aktualne rozkłady jazdy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowy z firmą Orange na realizację centralnego systemu informacji pasażerskiej. Wartość kontraktu to ponad 82 mln zł netto, a projekt jest współfinansowany z Krajowego Planu Odbudowy (KPO).
[Wrocław] Szwedzki FIAB buduje fabrykę i centrum badawczo-rozwojoweartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Szwedzki FIAB buduje fabrykę i centrum badawczo-rozwojowe
Szwedzka firma FIAB inwestuje we Wrocławiu. Firma rozpoczęła pod koniec sierpnia budowę nowej fabryk...
Warszawa: Hampton Residence Wilanów – kilkusetmetrowe domy na zamkniętym osiedlu od Green House Development [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Hampton Residence Wilanów – kilkusetmetrowe domy na zamkniętym osiedlu od Green House Development [WIZUALIZACJE]
Inwestycja przy ulicy Hlonda ma być luksusowa, elegancka i bezpieczna. Warszawski deweloper ruszył j...
Podpisano umowę na realizację rozbudowy odcinka drogi krajowej nr 3 w rejonie Polany Jakuszyckiejartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na realizację rozbudowy odcinka drogi krajowej nr 3 w rejonie Polany Jakuszyckiej
Rozbudowa DK3 w rejonie Polany Jakuszyckiej zostanie zrealizowana jako wspólne zadanie GDDKiA i Doln...
Sanikom inwestuje kolejne miliony w Lubawceartykuł
Pokaż artykuł
Sanikom inwestuje kolejne miliony w Lubawce
Realizowana przez spółkę Sanikom inwestycja na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Lubawce p...
Śląskie: Krajówka między Podwarpiem a Dąbrową Górniczą stanie się drogą ekspresową S1artykuł
Pokaż artykuł
Śląskie: Krajówka między Podwarpiem a Dąbrową Górniczą stanie się drogą ekspresową S1
W piątek Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę z firmą Budimex na przebudowę...
[Warszawa] Budynek mieszkalny "Art.-eco"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Budynek mieszkalny "Art.-eco"
Warszawa, Żoliborz
Plac Żelaznej Bramy ze skwerem i przejściem dla pieszych?artykuł
Pokaż artykuł
Plac Żelaznej Bramy ze skwerem i przejściem dla pieszych?
A gdyby tak na placu Żelaznej Bramy można było przejść przez ulicę Marszałkowską do Ogrodu Saskiego? A zamiast parkingu przed pałacem Lubomirskich był tu skwer z fontanną i miejscami spotkań? Właśnie takich zmian w rejonie reprezentacyjnego placu Śródmieścia chcą mieszkanki i mieszkańcy Warszawy, którzy zabrali głos w dyskusjach i warsztatach na temat jego przyszłości.
REKLAMA