Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM
Znaleziono 10000 wyników
[Świdnica] Odbudowa Wieży Ratuszowej w Świdnicyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Świdnica] Odbudowa Wieży Ratuszowej w Świdnicy
Świdnica, Młodych
[Tarnów] Muzeum Okręgowe w Tarnowieinwestycja
Pokaż inwestycję
[Tarnów] Muzeum Okręgowe w Tarnowie
Tarnów, Starówka
Rozbudowa Urzędu Morskiego w Gdyniinwestycja
Pokaż inwestycję
Rozbudowa Urzędu Morskiego w Gdyni
Gdynia, Śródmieście, Chrzanowskiego 10
Przebudowa placu Sejmu Śląskiego w Katowicachinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa placu Sejmu Śląskiego w Katowicach
Katowice, Sejmu Śląskiego
Nowy budynek Akademii Muzycznej w Poznaniuinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy budynek Akademii Muzycznej w Poznaniu
Poznań, Grunwald, Grunwaldzka 22
Polski Związek Firm Deweloperskich oraz Pracodawcy RP wskazali priorytety mieszkaniowe na pierwsze 100 dni rząduartykuł
Pokaż artykuł
Polski Związek Firm Deweloperskich oraz Pracodawcy RP wskazali priorytety mieszkaniowe na pierwsze 100 dni rządu
Nowe sojusze w powyborczej rzeczywistości nie przyniosły jeszcze rozstrzygnięć, w którą stronę powinna zmierzać polityka mieszkaniowa, jednakże pewne zwiastuny zostały już zasygnalizowane podczas konferencji prasowej „Priorytety mieszkaniowe na pierwsze 100 dni rządu” zorganizowanej przez Pracodawców RP i Polski Związek Firm Deweloperskich.
86 proc. Polaków korzysta z komunikacji miejskiej. Wychodzi taniej niż samochódartykuł
Pokaż artykuł
86 proc. Polaków korzysta z komunikacji miejskiej. Wychodzi taniej niż samochód
Ponad 86 proc. Polaków w wieku 15-70 lat, w których w miejscu zamieszkania, pracy lub nauki funkcjonuje płatna komunikacja miejska, deklaruje, że korzysta z takiego rozwiązania. Dla ponad połowy jest to środek transportu wykorzystywany codziennie lub kilka razy w tygodniu. Jako główny atut ankietowani wymieniają dobre połączenie do miejsc, które są ich celem podróży – wynika z badania Krajowego Rejestru Długów „Gapowicze w komunikacji miejskiej 2023”.
Auchan wybuduje pod Warszawą zrobotyzowane centrum dystrybucyjne dla e-commerceartykuł
Pokaż artykuł
Auchan wybuduje pod Warszawą zrobotyzowane centrum dystrybucyjne dla e-commerce
Kolejna wielka inwestycja Auchan w Polsce. W Wilczej Górze pod Warszawą (w powiecie piaseczyńskim, w gminie Lesznowola), rozpoczęła się budowa ultranowoczesnego, w pełni zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego Auchan Polska. Będzie ono wspierać obsługę klientów zmodernizowanej platformy e-commerce Auchan. Inwestycja w znaczący sposób przełoży się na optymalizację procesów i skalowanie biznesu online Auchan na polskim rynku. Ukończenie prac zaplanowano na czerwiec 2025 r.
Kolejna wielka inwestycja Mercedes-Benz na Dolnym Śląsku. Powstanie park przemysłowyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka inwestycja Mercedes-Benz na Dolnym Śląsku. Powstanie park przemysłowy
Kolejna wielka inwestycja zagraniczna na Dolnym Śląsku. Po raz kolejny zainwestuje niemiecki, globalny gigant motoryzacyjny, koncern Mercedes-Benz. Firma bardzo mocno stawia na Polskę i planuje realizację kolejnej inwestycji w południowo-zachodniej Polsce, w Jaworze i okolicy.
Czy firmom w Polsce opłaca się inwestować w fotowoltaikę?artykuł
Pokaż artykuł
Czy firmom w Polsce opłaca się inwestować w fotowoltaikę?
Zmieniające się ceny energii w Polsce skłaniają wielu przedsiębiorców do zastanowienia się nad inwestycją w fotowoltaikę. Jednak rozważaniom zazwyczaj towarzyszą obawy o wysokie koszty początkowe i zmiany w systemie rozliczeń. W najnowszym odcinku podcastu E.ON Talks Przemysław Kałek, radca prawny i ekspert w zakresie rynku energii, w rozmowie z Patrykiem Żółtowskim z E.ON Polska, wyjaśnia, co może decydować o opłacalności instalacji fotowoltaicznej.
Raczkujący rynek PRS (Private Rented Sector) w Polsce zaczyna się rozwijać artykuł
Pokaż artykuł
Raczkujący rynek PRS (Private Rented Sector) w Polsce zaczyna się rozwijać
Najem instytucjonalny wywodzi się z Europy Zachodniej i jest mocno ugruntowany m.in. w Niemczech, Szwajcarii czy Holandii. Od kilku lat zainteresowanie rynkiem PRS w Polsce stale wzrasta, zarówno ze strony inwestorów, jak i najemców.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
firma
Pokaż firmę
W. WAWRUK Stolarka Budowlana
Białystok, Wschodnia 4
firma
Pokaż firmę
Reklama w Google Widoczni.pl
Poznań, Milczańska 12/5
firma
Pokaż firmę
Starostwo Powiatowe w Świdnicy
firma
Pokaż firmę
Urząd Miejski w Strzegomiu
firma
Pokaż firmę
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
firma
Pokaż firmę
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Świebodzicach
firma
Pokaż firmę
Urząd Miasta w Świdnicy
firma
Pokaż firmę
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM
Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM