REKLAMA
Znaleziono 7907 wyników
firma
Pokaż firmę
Olavia Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Eolian Park- Biuro sprzedaży mieszkań
firma
Pokaż firmę
Park Bud Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Sea Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
SPOT PARK Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Park Wejherowo Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Janów Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
TG Park Północ Sp. z.o.o.
firma
Pokaż firmę
Spacerowa Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Sokolska Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Eko-park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
OFFICE Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Cumulus Park Sp. z o.o.
firma
Pokaż firmę
Powiśle Park Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Krucza 16/22
firma
Pokaż firmę
Capital Park Sp. z o.o.
[Warszawa] Rapsodia Eko-Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Rapsodia Eko-Park
Warszawa, Wesoła, Chodkiewicza 4
Smart Park Środa Wielkopolskainwestycja
Pokaż inwestycję
Smart Park Środa Wielkopolska
Środa Wielkopolska
Trwa budowa parku handlowego Koszalin Power Center [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa parku handlowego Koszalin Power Center [FILM]
Trwają prace przy budowie centrum handlowego Galeria Koszalin w formacie Power Center. To największy i najnowocześniejszy kompleks handlowy w regionie Koszalina realizowany we współpracy z Leroy Merlin i Agata, w którym na łącznej powierzchni 38 tys. mkw. powstanie 30 sklepów. Otwarcie całego kompleksu zaplanowano na I kwartał 2024 r.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe.
Najwięcej nowej powierzchni handlowej w Polsce od blisko dekady [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Najwięcej nowej powierzchni handlowej w Polsce od blisko dekady [RAPORT]
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W ubiegłym roku deweloperzy ukończyli ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej, co jest najlepszym wynikiem, jaki zanotował polski rynek od 2015 roku. Wysokiej aktywności deweloperskiej towarzyszyło rosnące zainteresowanie nowych marek handlowych i, co ważne, poprawiające się nastroje konsumentów, które przełożyły się na wzrost sprzedaży detalicznej.
REKLAMA