REKLAMA
Znaleziono 4880 wyników
Pora na duże prace modernizacyjne w warszawskim metrzeartykuł
Pokaż artykuł
Pora na duże prace modernizacyjne w warszawskim metrze
Pierwsza linia metra wozi warszawianki i warszawiaków już od 30 lat. Pomimo stałych prac, które zapewniają bezpieczeństwo i komfort podróżnym, najstarszą nitkę podziemnej kolei czekają spore prace modernizacyjne. W najbliższych miesiącach na M1 pojawią się więc nowe urządzenia sterowania ruchem, uszczelnione zostaną tunele i dylatacje. Na stacjach będzie również jaśniej.
Wrocław: Mieszkańcy Zakrzowa oczekują budowy nowej stacji kolejowej. Składają petycjęartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Mieszkańcy Zakrzowa oczekują budowy nowej stacji kolejowej. Składają petycję
Obecność stacji kolejowej na wysokości ulicy Wilanowskiej zmniejszy, zdaniem okolicznych mieszkańców...
Łódź: Bliski koniec remontu peronu Łódź Marysin. PKP inwestuje też w 5 nowych przystankówartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: Bliski koniec remontu peronu Łódź Marysin. PKP inwestuje też w 5 nowych przystanków
Przystanek Łódź Marysin zyskał nowe wiaty, ławki oraz wyświetlacze, perony zostały dostosowane tak,...
Most w Pilchowicach wpisany do rejestru zabytków. Decyzja jest już prawomocnaartykuł
Pokaż artykuł
Most w Pilchowicach wpisany do rejestru zabytków. Decyzja jest już prawomocna
Sławny już most kolejowy w Pilchowicach na Dolnym Śląsku jest już prawnie chroniony. W sierpniu obie...
Ruszyła sprzedaż biletów na Baltic Express. Połączy Pragę przez Wrocław, Poznań, Bydgoszcz z Gdyniąartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła sprzedaż biletów na Baltic Express. Połączy Pragę przez Wrocław, Poznań, Bydgoszcz z Gdynią
30 października ruszyła sprzedaż na nowe połączenie międzynarodowe z Trójmiasta do Pragi. 4 pary pociągów Baltic Express zaczną kursować wraz z wejściem w życie rozkładu jazdy na sezon 2024/2025, czyli od połowy grudnia. W drodze do stolicy Czech składy zatrzymają się m.in. w Bydgoszczy, Poznaniu czy Wrocławiu. Bilety dostępne także w aplikacji mobilnej oraz systemie ebilet.intercity.pl (e-IC 2.0).
Wydatki inwestycyjne CPK do 2032 r. Jest nowy, urealniony Program Wieloletni [LISTA]artykuł
Pokaż artykuł
Wydatki inwestycyjne CPK do 2032 r. Jest nowy, urealniony Program Wieloletni [LISTA]
Rada Ministrów przyjęła 31 grudnia Program Wieloletni Centralnego Portu Komunikacyjnego na lata 2024-2032. Przewiduje on wydatki na kontynuację prac przygotowawczych i projektowych oraz zasadnicze roboty budowlane w łącznej wysokości 131,7 mld zł. Urealniony harmonogram zakłada uruchomienie do końca 2032 roku pierwszego etapu Lotniska CPK i Kolei Dużych Prędkości między Warszawą, CPK i Łodzią, a także zaawansowanie prac budowlanych na odcinkach KDP do Wrocławia i Poznania.
W regionie powstaną Dolnośląskie Rowerowe Parki Umiejętnościartykuł
Pokaż artykuł
W regionie powstaną Dolnośląskie Rowerowe Parki Umiejętności
Program zakłada budowę tras rowerowych służących doskonaleniu techniki jazdy na rowerze górskim. Siedemnaście jednostek samorządu terytorialnego otrzyma na ten cel dofinansowanie z budżetu Województwa Dolnośląskiego oraz Ministerstwa Sportu. 17 lipca marszałek Cezary Przybylski, wicemarszałek Grzegorz Macko i członek zarządu województwa Tymoteusz Myrda podpisali pierwsze umowy z samorządowcami z regionu.
Producent opakowań NEFAB Packaging Poland wynajął blisko 11 000 mkw. w CTPark Gdańsk Portartykuł
Pokaż artykuł
Producent opakowań NEFAB Packaging Poland wynajął blisko 11 000 mkw. w CTPark Gdańsk Port
NEFAB Packaging Poland, dostawca kompleksowych rozwiązań opakowaniowych i logistycznych, wynajął prawie 11 000 mkw. powierzchni przemysłowo-magazynowej w CTPark Gdańsk Port. Tym samym firma wzmacnia swoją obecność w województwie pomorskim, zwiększając dwukrotnie powierzchnię magazynową, a także istotnie rozwija zakład produkcyjny w północnej Polsce. W budynku należącym do CTP będzie wytwarzać różnego rodzaju opakowania, świadczyć usługi ich czyszczenia, a także składować gotowe wyroby i magazynować półprodukty. W transakcji najmu pośredniczyła agencja Querco Property.
Otwarto oferty na modernizację linii kolejowej Legnica – Jerzmanice Zdrójartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto oferty na modernizację linii kolejowej Legnica – Jerzmanice Zdrój
Coraz bliżej rozpoczęcia prac modernizacyjnych linii kolejowej Legnica – Jerzmanice Zdrój. Przedsięwzięcie zostało wpisane do rządowego programu Kolej Plus i będzie realizowane wspólnie z samorządem województwa dolnośląskiego. Inwestorem są PKP Polskie Linie Kolejowe.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Dolny Śląsk: Poznaliśmy oferty na prace projektowe dla obwodnicy Złotego Stokuartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Poznaliśmy oferty na prace projektowe dla obwodnicy Złotego Stoku
Pięć firm złożyło oferty w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej dla obwodnicy Złotego S...
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów. 12 marca podróżni skorzystają z kolejnych pozytywnych efektów inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na krakowskiej linii średnicowej. Czekają na nich wygodniejsze i łatwiej dostępne perony, wyposażone w nowoczesny system informacji. Dzięki dodatkowym torom zwiększą się możliwości organizacji ruchu pociągów. Projekt za przeszło 1,2 mld zł jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF "Łącząc Europę".
REKLAMA