REKLAMA
Znaleziono 8878 wyników
Przebudowa ulicy Legionówinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa ulicy Legionów
Łódź, Śródmieście, Legionów
[Rzeszów] Biurowiec, ul. Geodetów 1inwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Biurowiec, ul. Geodetów 1
Rzeszów, Paderewskiego, Geodetów 1
Ulica Św. Markainwestycja
Pokaż inwestycję
Ulica Św. Marka
Kraków, Śródmieście, Św. Marka
Krowoderska 54inwestycja
Pokaż inwestycję
Krowoderska 54
Kraków, Śródmieście, Krowoderska 54
Aleja Różinwestycja
Pokaż inwestycję
Aleja Róż
Kraków, Nowa Huta, Aleja Róż
Ulica Łobzowskainwestycja
Pokaż inwestycję
Ulica Łobzowska
Kraków, Śródmieście, Łobzowska
Grzegórzecka 103inwestycja
Pokaż inwestycję
Grzegórzecka 103
Kraków, Grzegórzecka 103
Splot Wolainwestycja
Pokaż inwestycję
Splot Wola
Warszawa, Sowińskiego 28
metraże
37 - 128 m2
zakres cen
od 787 000 zł
W Warszawie zostanie otwarty 17-kondygnacyjny hotel pod marką Motel One [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty 17-kondygnacyjny hotel pod marką Motel One [FILM+WIZUALIZACJE]
Warszawa wzbogaci się o kolejny nowy hotel. Powstanie w centrum miasta, przy al. Jana Pawła II. 17-kondygnacyjny hotel będzie funkcjonował pod marką Motel One. Będzie posiadał 319 pokoi. Powstanie w budowanym obecnie kompleksie mixed-use Upper One z 33-piętrowym biurowcem realizowanym przez STRABAG Real Estate, w miejscu wyburzonego biurowca Atrium przy al. Jana Pawła II w Warszawie – wynika z informacji portalu i miesięcznika branżowego „Hotelarz”.
Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawa
Moët Hennessy Polska, firma należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy – największego na świecie konglomeratu zarządzającego markami i dobrami luksusowymi, dołączyła do grona najemców Metropolitan Warszawa. Nowa siedziba Moët Hennessy Polska zajmuje 600 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Globalna firma farmaceutyczna stawia na biurowiec The Bridgeartykuł
Pokaż artykuł
Globalna firma farmaceutyczna stawia na biurowiec The Bridge
Astellas Pharma Global Capability Centre (GCC) dołącza do grona prestiżowych najemców, którzy wybrali The Bridge na swoją polską siedzibę. Nowoutworzone GCC tej międzynarodowej firmy farmaceutycznej zajmie dwa piętra w ultranowoczesnym wieżowcu w centrum Warszawy – flagowej inwestycji Ghelamco.
[Wrocław] Park Mamuta nadal bez wykonawcyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Park Mamuta nadal bez wykonawcy
Zarząd Zieleni Miejskiej unieważnił 23 listopada trzeci przetarg na zagospodarowanie terenu przy ul....
Cztery Pory Roku – Archicom rozbudowuje swoje osiedle społeczne na Jagodnie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery Pory Roku – Archicom rozbudowuje swoje osiedle społeczne na Jagodnie [WIZUALIZACJE]
Wrocławski deweloper zapoczątkował rozbudowę Jagodna i przez cały ten okres dbał o kompleksowe zagos...
[Wrocław] Firma AMS i wrocławski SARP ogłaszają konkurs na zagospodarowanie pl. Piłsudskiegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Firma AMS i wrocławski SARP ogłaszają konkurs na zagospodarowanie pl. Piłsudskiego
Do 11 czerwca 2013 roku można składać wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie na opracowanie k...
Pierwszy odcinek modernizowanej Chmielnej udostępniony mieszkańcom [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy odcinek modernizowanej Chmielnej udostępniony mieszkańcom [FILM]
1 sierpnia 2024 Balzola Polska udostępniła mieszkańcom Warszawy pierwszy odcinek zmodernizowanej ulicy Chmielnej. Zadanie jest częścią projektu Nowe Centrum Warszawy. Przyspieszenie prac jest wynikiem dialogu przedstawicieli Zarządu Terenów Publicznych z mieszkańcami oraz właścicielami lokali usługowych. Oddanie dla ruchu pieszego pierwszego odcinka przy Pasażu Wiecha i Kinie Atlantic zbiegło się również z uroczystościami z okazji 80. rocznicy Powstania Warszawskiego.
Warszawa chce zbudować trzy nowe linie metra do 2050 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa chce zbudować trzy nowe linie metra do 2050 roku
Warszawa chce zbudować trzy nowe linie metra do 2050 roku. Dzięki temu ponad połowa mieszkańców stolicy – zgodnie z ideą miasta 15-minutowego – będzie mieszkać w zasięgu dojścia piechotą do stacji metra. Zaprezentowany dziś przez prezydenta m.st. Warszawy Rafała Trzaskowskiego masterplan dla Warszawy zakłada, że aż 17 z 18 dzielnic będzie miało dostęp do metra.
REKLAMA