REKLAMA
Znaleziono 3600 wyników
Piotrkowska 77inwestycja
Pokaż inwestycję
Piotrkowska 77
Łódź, Śródmieście, Piotrkowska 77
Sienkiewicza 56inwestycja
Pokaż inwestycję
Sienkiewicza 56
Łódź, Śródmieście, Sienkiewicza 56
[Wrocław] Przejazd kolejowy idzie do remontu - będą objazdy komunikacji miejskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przejazd kolejowy idzie do remontu - będą objazdy komunikacji miejskiej
W środę i czwartek dwie linie autobusowe na północy miasta zmienią swoje trasy. Objazd związany jest...
[dolnośląskie] Dworzec kolejowy w Świdnicy ma nowego gospodarza i pracownikówartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Dworzec kolejowy w Świdnicy ma nowego gospodarza i pracowników
Od wtorku, 18 lutego zarządzanie wyremontowanym dworcem kolejowym przejmie w pełni spółdzielnia socj...
Lokalne Centrum Sterowania na stacji Rzeszów Główny usprawni ruch kolejowyartykuł
Pokaż artykuł
Lokalne Centrum Sterowania na stacji Rzeszów Główny usprawni ruch kolejowy
Kolejna inwestycja w stolicy Podkarpacia zapewni zastosowanie nowoczesnych rozwiązań i podniesienie standardu funkcjonowania kolei. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za blisko 33 mln zł netto na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obrębie lokalnego centrum sterowania w Rzeszowie. Finansowanie przedsięwzięcia przewidziane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy.
TBM Katarzyna drąży podziemny tunel kolejowy pod Łodzią [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
TBM Katarzyna drąży podziemny tunel kolejowy pod Łodzią [FILMY + ZDJĘCIA]
Po wykonaniu wzmocnień terenu w rejonie ul. Mielczarskiego duża maszyna TBM kontynuuje drążenie tunelu kolejowego w Łodzi. Wykonawca inwestycji uzgadnia z miastem warunki dla dalszej realizacji robót, w tym lokalizacje tzw. szachtów. Podziemne połączenie Łodzi Fabrycznej ze stacjami Łódź Kaliska i Żabieniec zapewni podróże ze stolicy województwa we wszystkich kierunkach. Sprawniejsza będzie komunikacja w aglomeracji. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ponad 1,8 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
Zabytkowy dworzec kolejowy w Jastarni po remoncie otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Jastarni po remoncie otwarty dla pasażerów
Jest niewielki, ceglany, a w jego wnętrzu będzie można poczekać w komfortowych warunkach na przyjazd pociągu – dworzec w Jastarni został właśnie otwarty dla pasażerów.
Sprawny ruch kolejowy i drogowy zapewni nowy tunel w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Sprawny ruch kolejowy i drogowy zapewni nowy tunel w Warszawie
Sprawny ruch kolejowy i drogowy zapewni nowe bezkolizyjne skrzyżowanie w Warszawie. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z miastem st. Warszawa będą wspólnie budować tunel pod torami na ul. 1 Praskiego Pułku WP w dzielnicy Wesoła. W tej sprawie w marcu podpisana została umowa realizacyjna.
Najstarszy dworzec kolejowy w Polsce wystawiony na licytację komorniczą [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Najstarszy dworzec kolejowy w Polsce wystawiony na licytację komorniczą [FILMY]
Liczący 183 lata Dworzec Górnośląski we Wrocławiu, uznawany za najstarszy dworzec kolejowy w Polsce, trafił na licytację komorniczą. Zdewastowany zabytek, sąsiadujący z Dworcem Głównym, znajduje się przy ul. Małachowskiego 13, w centrum stolicy Dolnego Śląska. Licytacja odbędzie się 12 września. Znamy szczegóły.
Port Łódź pozyskał nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Port Łódź pozyskał nowych najemców
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centers. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki: Regatta, Wakacje.pl, Marvel oraz Tous.
W Kobyłce pod Warszawą, w okolicach ul. Orszagha i ul. Granicznej zostanie wybudowany nowy wiadukt kolejowy artykuł
Pokaż artykuł
W Kobyłce pod Warszawą, w okolicach ul. Orszagha i ul. Granicznej zostanie wybudowany nowy wiadukt kolejowy
Nowe bezkolizyjne skrzyżowanie w Kobyłce zapewni bezpieczny i sprawny ruch kolejowy oraz drogowy. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą o wartości 46 mln zł na realizację prac budowlanych. To kolejny z dwunastu obiektów i drugi w Kobyłce powstający na mazowieckim odcinku Rail Baltica. Inwestycje są współfinansowane ze środków instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
Rządowy Program dla dostępniejszej kolei na Podkarpaciu – nowe inwestycjeartykuł
Pokaż artykuł
Rządowy Program dla dostępniejszej kolei na Podkarpaciu – nowe inwestycje
Dodatkowy przystanek w Przemyślu, nowy peron w Medyce i przejście podziemne w Żurawicy – to kolejne obiekty, które zwiększą dostęp mieszkańców do kolei. W marcu ruszyły prace budowlane. Inwestycje PLK S.A. za nieco ponad 12,5 mln zł netto będą zrealizowane w ramach "Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025".
PKP PLK S.A. podpisały umowę na budowę nowego przystanku Radom Wschodni [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK S.A. podpisały umowę na budowę nowego przystanku Radom Wschodni [WIZUALIZACJE]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na budowę nowego przystanku Radom Wschodni w ciągu ulicy Żeromskiego. Nowy obiekt pozwoli na lepsze korzystanie z kolei w mieście i wygodne połączenie z lotniskiem w Radomiu. Inwestycja będzie realizowana w ramach dużego zadania wspólnie z Miastem Radom. Wartość umowy na przystanek to ok. 39 mln zł i jest ona finansowana ze środków budżetowych.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA