REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Ekspert Kredytowy | Finansowy DOFIN Mariusz Tober – Kredyt Hipoteczny | Na Mieszkanie | Warszawa
Warszawa, ul. Kokoryczki 3/47
Juroviecka Premiuminwestycja
Pokaż inwestycję
Juroviecka Premium
Jurowce
Kwartał Dworcowainwestycja
Pokaż inwestycję
Kwartał Dworcowa
Katowice, Dworcowa 3
[T05463] Mickiewicza 10inwestycja
Pokaż inwestycję
[T05463] Mickiewicza 10
Maków Mazowiecki, ul. Mickiewicza 10
metraż
1 155 m2
Baltica Towersinwestycja
Pokaż inwestycję
Baltica Towers
Gdańsk, Brzeźno, Karola Chodkiewicza
Domy Krzyków, Dobrzykowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Domy Krzyków, Dobrzykowice
Wrocław, Stare Miasto, Krzyków
[T05667] Łokietka 5inwestycja
Pokaż inwestycję
[T05667] Łokietka 5
Lubin, ul. Łokietka 5
metraż
1 255 m2
cena
700 000
[Warszawa] Inwestor przesadza 29-tonowy dąb szypułkowy, jako kolejne duże drzewo na terenie budowy przy ul. Pełczyńskiego 20C w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Inwestor przesadza 29-tonowy dąb szypułkowy, jako kolejne duże drzewo na terenie budowy przy ul. Pełczyńskiego 20C w Warszawie
Pod koniec stycznia spółka NC Investment przesadziła w Warszawie o kilkadziesiąt metrów dalej dwupni...
[Polska] Aranżacja biura pod elastyczny model pracyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Aranżacja biura pod elastyczny model pracy
Aranżację przestrzeni biurowej determinuje dziś przede wszystkim dynamika i tryb pracy zespołu.
Oxyviainwestycja
Pokaż inwestycję
Oxyvia
Gdynia, Bosmańska
Bluszczańska IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Bluszczańska III
Warszawa, Bluszczańska 42
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocław
Z wykorzystaniem nowoczesnej technologii zaczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska. Maszyna "TEM" zapewni sprawne prowadzenie prac przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Przebudowa obiektu z XIX w. umożliwi lepsze podróże między Wrocławiem a Jelenią Górą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają możliwości kolei na Dolnym Śląsku za ok. 85 mln zł ze środków budżetowych. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 r.
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
Będą kolejne inwestycje w infrastrukturę kolejową na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Będą kolejne inwestycje w infrastrukturę kolejową na Dolnym Śląsku
Pół roku intensywnych działań za nami. 100 mln zł. na odbudowę po powodzi na Dolnym Śląsku. Potencjał wyremontowanej za ponad 150 mln zł. linii Wrocław – Kłodzko – Międzylesie jest w pełni wykorzystywany. Teraz czas na kolejne wyzwania. Kolej na Dolnym Śląsku zyskuje nowe możliwości.
Rekordowy przetarg na modernizację linii kolejowej z Białegostoku do Ełku (Rail Baltica)artykuł
Pokaż artykuł
Rekordowy przetarg na modernizację linii kolejowej z Białegostoku do Ełku (Rail Baltica)
Wygodne i szybkie podróże – lokalne, jak i międzynarodowe – zapewnimy dzięki modernizacji linii kolejowej z Białegostoku do Ełku. PKP PLK S.A. ogłosiły największy, wart 6 mld zł, przetarg na wykonanie prac. Przebudowę 100 km trasy powierzymy jednemu wykonawcy, który nie będzie mógł pochodzić z tzw. „państw trzecich”. Inwestycja jest realizowana ze wsparciem unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Focus Estate Fund kupił trzy centra handlowe w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Focus Estate Fund kupił trzy centra handlowe w Polsce
Kolejna duża transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Focus Estate Fund – fundusz inwestycyjny private equity skupiający się na nieruchomościach handlowych o wartości dodanej – nabył trzy centra handlowe. Wszystkie obiekty zlokalizowane są na południu Polski, w województwie śląskim.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA