REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Do Polski zamierzają wejść nowe marki handlowe [RAPORT]
Polskim rynkiem handlowym niezmiennie interesują się nowe marki, co znajduje odzwierciedlenie w kilku debiutach. Do kolejnych wejść mogą zachęcić coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnąca odwiedzalność centrów handlowych, a także wyższe obroty, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.
[Poznań / Gdynia] Dwie nowe lokalizacje TK Maxx w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań / Gdynia] Dwie nowe lokalizacje TK Maxx w Polsce
Sieć sklepów TK Maxx otworzy dwa nowe sklepy w Poznaniu i Gdyni. W Poznań City Center firma wynajmie...
Parki handlowe wciąż na fali wznoszącejartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe wciąż na fali wznoszącej
Inwestycje na rynku nieruchomości bronią się niezależnie od trudności w gospodarce, jednak budowa mieszkań chwilowo wyhamowała, magazyny zwolniły, za to parki handlowe nadal nabierają inwestycyjnego wiatru w żagle – podkreślają przedstawiciele firmy Walter Herz.
[Polska] RICS: Niepokoje na rynkach finansowych bez wpływu na nastroje na rynkach nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] RICS: Niepokoje na rynkach finansowych bez wpływu na nastroje na rynkach nieruchomości
Jak wynika z globalnego raportu RICS dotyczącego nieruchomości komercyjnych (Global Commercial Prope...
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcejartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcej
W jakiej kondycji jest dziś rynek centrów handlowych oraz jak wpływają na niego kolejne zewnętrzne kryzysy, z którymi musi się mierzyć? Komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
OTO Park nową marką parków handlowych w Polsce
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon, zarówno tych już działających jak i będących w trakcie realizacji oraz zaplanowanych na najbliższe lata.
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
W pierwszej połowie 2023 roku rynek handlowy w Polsce powiększył się o prawie 150 tys. mkw. [RAPORT]
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec I półrocza 2023 r. powierzchnia handlowa polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,10 mln mkw. GLA. Na koniec czerwca 2023 r., po uruchomieniu 12 nowych i 6 rozbudowach obiektów, łącznie przybyło 149 tys. mkw. GLA, a w budowie jest kolejne 221 tys. mkw. GLA z terminem otwarcia w 2023 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło na koniec I półrocza 347 mkw. na 1000 mieszkańców.
[Łódź] Union Investment Real Estate przejmuje łódzkie centrum Manufaktura za 390 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Union Investment Real Estate przejmuje łódzkie centrum Manufaktura za 390 mln euro
Jones Lang LaSalle doradcą w największej tegorocznej transakcji na polskim rynku nieruchomości handl...
Handel w Polsce idzie w lokalnośćartykuł
Pokaż artykuł
Handel w Polsce idzie w lokalność
W mniejszych miejscowościach rosną parki handlowe, w dużych miastach powierzchni pod handel dostarczają obiekty wielofunkcyjne i nowe osiedla mieszkaniowe. Choć galerie handlowe znów tłumnie odwiedzane są przez klientów, szczególnie w weekendy, stacjonarny handel staje się coraz bardziej rozproszony i lokalny.
To będzie historycznie rekordowy rok dla parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
To będzie historycznie rekordowy rok dla parków handlowych w Polsce
Do końca roku wolumen powierzchni parków handlowych może zwiększyć się o dodatkowe 230 tys. mkw. W I połowie 2023 r. deweloperzy oddali do dyspozycji najemców 219 000 mkw. powierzchni handlowych, z czego 122 640 mkw. (56 proc.) stanowiły parki handlowe, a 28 470 mkw. (13 proc.) centra convenience. W rezultacie 2023 r. może być kolejnym rekordowym rokiem pod względem dostarczenia na rynek nowej podaży.
Redkom Development sprzedał duży park handlowy, który powstaje w Bielsku-Białejartykuł
Pokaż artykuł
Redkom Development sprzedał duży park handlowy, który powstaje w Bielsku-Białej
Kolejna duża transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Park handlowy w Bielsku-Białej (woj. śląskie), powstający w miejscu sklepu Tesco przy ul. Warszawskiej, ma nowego właściciela. Redkom Development odpowiedzialny za budowę i komercjalizację obiektu sprzedał projekt firmie Newgate Investment, wyspecjalizowanej w zarządzaniu wartością nieruchomości handlowych w tym zwłaszcza parków handlowych.
Mniejsze ośrodki miejskie przeżywają boom budowlany. Zrealizowano w nich 68% nowopowstałej powierzchni handlowej w 1 kw. 2012 r. i stanowią blisko 40% nowej powierzchni budowanej w kraju.artykuł
Pokaż artykuł
Mniejsze ośrodki miejskie przeżywają boom budowlany. Zrealizowano w nich 68% nowopowstałej powierzchni handlowej w 1 kw. 2012 r. i stanowią blisko 40% nowej powierzchni budowanej w kraju.
Jones Lang LaSalle podsumował rynek centrów handlowych w Polsce w 1 kw. 2012 r. Najważniejsze wniosk...
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rośnie rola głównych ulic handlowych w Warszawie. Stołeczny rynek handlowy nadal z potencjałem rozwoju
Zainteresowanie międzynarodowych sieci, rewitalizacja centrum miasta oraz zmieniające się nawyki zak...
[Kraków] Bonarka City Center sprzedanaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Bonarka City Center sprzedana
Rockcastle Global Real Estate, spółka specjalizującą się w centrach handlowych w Europie Środkowej i...
N-Park w Tarnobrzegu w pełni skomercjalizowany. Wkrótce otwarcieartykuł
Pokaż artykuł
N-Park w Tarnobrzegu w pełni skomercjalizowany. Wkrótce otwarcie
N-Park w Tarnobrzegu – największy obiekt w portfolio Napollo, jest już w 100% skomercjalizowany. Otwarcie obiektu o powierzchni prawie 23 000 mkw. GLA planowane jest na październik.
[śląskie] Aglomeracja Śląska – mocna lokalizacja inwestycyjna z potencjałem rozwojuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Aglomeracja Śląska – mocna lokalizacja inwestycyjna z potencjałem rozwoju
Aglomeracja Śląska przyciąga inwestorów motoryzacyjnych, branżę BPO/SSC, jak również stanowi mocną l...
Projekty wielofunkcyjne i parki handlowe wciąż na topie w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Projekty wielofunkcyjne i parki handlowe wciąż na topie w Polsce
Retail parki dają inwestorom zarobić. Liczne obiekty handlowe typu convenience oddawane są w coraz mniejszych miejscowościach na terenie całej Polski. Tylko w trzecim kwartale br. w Polsce oddanych zostało prawie 120 tys. mkw. powierzchni handlowych, w tym kilka retail parków.
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Wynika z podsumowania sytuacji na rynku centrów handlowych na koniec III kw. 2012 r., przygotowanego...
PRCH: Obroty najemców w centrach handlowych w I półroczu 2024 r. znacząco wyższe od inflacjiartykuł
Pokaż artykuł
PRCH: Obroty najemców w centrach handlowych w I półroczu 2024 r. znacząco wyższe od inflacji
Obroty najemców prowadzących działalność w centrach handlowych były w pierwszym półroczu 2024 r. o 4,2% wyższe niż w pierwszym półroczu 2023 r. W tym samym okresie, jak podaje Główny Urząd Statystyczny, wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych wyniósł ogółem 2,7%.
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowychartykuł
Pokaż artykuł
Tętniąca życiem Warszawa potrzebuje powrotu ulic handlowych
Empik w Cepelii, Decathlon City w International Business Center, Bulgari, Luca, Carhartt czy Le Szapo – czy umowy najmu podpisane w ostatnich miesiącach w Warszawie to zapowiedź odrodzenia stołecznych (i nie tylko) ulic handlowych? Wysokie nasycenie powierzchnią centrów handlowych i spadający poziom dostępnych w nich przestrzeni do wynajęcia, daje ku temu pewną nadzieję. Co więcej, jak zwracają uwagę eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, rynek handlowy w Polsce znajduje się teraz w bardzo interesującym momencie rozwoju, a wielu najemców jest coraz bardziej zainteresowanych większą dywersyfikacją portfela lokalizacji, w jakich działają. Pojawiają się nowe koncepty i formaty. To oznacza realną szansę na ponowny rozwój handlu przy ulicach.
REKLAMA