REKLAMA
Znaleziono 7073 wyników
firma
Pokaż firmę
IPN Warszawa
firma
Pokaż firmę
Strony Warszawa
Warszawa, Berensona 10H / 17
firma
Pokaż firmę
Intop Warszawa
firma
Pokaż firmę
Adamietz Warszawa
Światowa marka Pitbull otworzyła pierwszy firmowy salon w Olsztynieartykuł
Pokaż artykuł
Światowa marka Pitbull otworzyła pierwszy firmowy salon w Olsztynie
Kolejny salon znanej marki został otwarty w Galerii Warmińskiej. Marka Pitbull poszerzyła grono najemców z ofertą odzieżową, otwierając swój pierwszy firmowy sklep w Olsztynie.
[Lublin] 100. salon marki home&you w Polsce otwarty!artykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] 100. salon marki home&you w Polsce otwarty!
Sieć salonów z artykułami wyposażenia wnętrz marki home&you powiększyła się o setną lokalizację....
[Zielona Góra] Misterzy Polski na otwarciu butiku z zegarkami w Galerii Grafittartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] Misterzy Polski na otwarciu butiku z zegarkami w Galerii Grafitt
Już 6 grudnia swoją działalność w Galerii Grafitt zainauguruje butik Novotime. Salon w swej ofercie...
Galeria Bronowice w Krakowie z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Bronowice w Krakowie z nowymi sklepami
Do grona najemców Galerii Bronowice w Krakowie dołączyły trzy nowe marki. To jedno z największych krakowskich centrów handlowych systematycznie wzbogaca swoją ofertę dla klientów.
W Radomiu otwarty zostanie najnowszy, 33. Salon Agata w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
W Radomiu otwarty zostanie najnowszy, 33. Salon Agata w Polsce
W Radomiu przy ul. Mieszka I 4 zostanie otwarty najnowszy, 33. Salon Agata w Polsce. W sklepie na 11,5 tys. metrów kwadratowych całkowitej ekspozycji znalazło się aż 108 boksów z aranżacjami wnętrz i inspiracjami na urządzenie domu, na które sieć udziela aż 15-letniej, bezpłatnej gwarancji.
Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Słynna niemiecka sieć BOSS otworzyła swój pierwszy nieoutletowy sklep we Wrocławiu
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączył BOSS. Wrocławski salon jest pierwszym i na razie jedynym w Polsce sklepem urządzonym według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Salony urządzone podobnie do niego można spotkać tylko w kilku europejskich miastach, takich m.in. w Rzymie, Frankfurcie i Konstancji. To także pierwszy nieoutletowy lokal tej marki w stolicy Dolnego Śląska.
Polska marka odzieży premium Lancerto otworzy pierwszy sklep w Krośnieartykuł
Pokaż artykuł
Polska marka odzieży premium Lancerto otworzy pierwszy sklep w Krośnie
Krosno to kolejne miasto, które wkrótce dołączy do mapy salonów Lancerto. Tym samym sieć polskiej marki odzieży premium rozrasta się w województwie podkarpackim, z którego się wywodzi.
Skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła pierwszy sklep w Polsce
30 sierpnia 2024 roku skandynawska marka modowa i lifestylowa ARKET otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce. Nowy butik o powierzchni 540 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. ARKET znajduje się w portfolio szwedzkiego koncernu odzieżowego H&M.
11 obiektów pod szyldem Karuzela w pełni skomercjalizowaneartykuł
Pokaż artykuł
11 obiektów pod szyldem Karuzela w pełni skomercjalizowane
W ciągu ostatnich kilku tygodni projekty działające pod szyldem Karuzela powiększyły grono swoich najemców, wynajmując ostatnie wolne lokale. W efekcie tych działań każdy z 11 obiektów Karuzela o łącznej powierzchni 130 tys. mkw. skomercjalizowany jest w 100 procentach. Właściciele Karuzeli, spółki Karuzela Holding i Mitiska REIM podjęły także decyzję o rozbudowie kompleksu handlowego w Puławach.
Miętowa Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Miętowa Park
Poznań, Stare Miasto, Miętowa 20
[wielkopolskie] Butik dla kobiet w galerii Tęcza w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Butik dla kobiet w galerii Tęcza w Kaliszu
W listopadzie w galerii Tęcza w Kaliszu otworzył się ekskluzywny salon z szerokim wachlarzem asortym...
Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie markiartykuł
Pokaż artykuł
Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki
Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki. Jeszcze w grudniu otworzą się dwa lokale – Melman z artykułami dla zwierząt domowych oraz Empik. Na początku przyszłego roku z kolei do pilskiej galerii wprowadzi się salon z odzieżą damską Quiosque. Dostępność znanych marek proponujących atrakcyjny asortyment, z pewnością docenią klienci szukający ciekawych ofert.
Firma Echo Investment podpisała kolejne umowy najmu w łódzkiej Fuzjiartykuł
Pokaż artykuł
Firma Echo Investment podpisała kolejne umowy najmu w łódzkiej Fuzji
Firma Echo Investment podpisała kolejne umowy najmu w łódzkiej Fuzji. Wiosną tego roku w rewitalizowanym kompleksie Karola Scheiblera zagoszczą nowe koncepty: Dwujęzyczne Przedszkole i Żłobek znanej sieci KIDS&Co. oraz łódzki lokalny salon fryzjerski Eclat Hair-Patrycja Orczykowska.
Włocławska Wzorcownia z czteroma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Włocławska Wzorcownia z czteroma nowymi najemcami
Zarządzana przez EPP Wzorcownia powitała czterech najemców debiutujących lokalnie. Ofertę jedynego centrum handlowego we Włocławku wzmocnił producent obuwia RYŁKO, salon z odzieżą męską, w tym ponadczasowymi garniturami, Sunset Suits, lider na rynku herbat wysokogatunkowych Czas na Herbatę oraz Pitbull, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieży sportowej w Polsce. Ponadto Wzorcownia przedłużyła umowy najmu z dziewięcioma firmami, w tym z H&M, NEW YORKER czy WITTCHEN. Łączny metraż objętymi najmami podpisanymi od początku roku to ponad 3700 mkw.
[Zielona Góra] Galeria Grafitt modowymi salonami stoiartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] Galeria Grafitt modowymi salonami stoi
Galeria Grafitt mieści się w sercu miasta i dla wielu jest stałym punktem na zielonogórskiej mapie z...
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
REKLAMA