REKLAMA
Znaleziono 1910 wyników
Konstelacjainwestycja
Pokaż inwestycję
Konstelacja
Derdowskiego
Młode Stanisławieinwestycja
Pokaż inwestycję
Młode Stanisławie
Stanisławie 7
Lazurova Conceptinwestycja
Pokaż inwestycję
Lazurova Concept
Warszawa, Bemowo, Narwik 16
Olchowa Dolinainwestycja
Pokaż inwestycję
Olchowa Dolina
Gdańsk, Ujeścisko - Łostowice, Olchowa
Osiedle Pry100ra inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Pry100ra
Warszawa, Prystora
Kameralna Konotopskainwestycja
Pokaż inwestycję
Kameralna Konotopska
Pruszków, Konotopska 6
Wschodu Słońcainwestycja
Pokaż inwestycję
Wschodu Słońca
Warszawa, Wschodu Słońca
inwestycja
Pokaż inwestycję
Wierchy Resort - Inwestycja przy szlakach
Zakopane, Hrube Wyżne
Skrajnainwestycja
Pokaż inwestycję
Skrajna
Ząbki, Skrajna 9
Apartamenty Potulickiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Potulickiego
Pruszków, Potulickiego 4-6
Warszawska 33inwestycja
Pokaż inwestycję
Warszawska 33
Legionowo, Warszawska 33
Osiedle Arkadiainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Arkadia
Wrocław, Ramiszowska 6
Piekarska Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Piekarska Park
Łódź, Piekarska 27/29
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Dzierżoniów] Obwodnica miasta
[Mierzęcice] Park technologiczny "Pyrzowice Airport Park Logistics Industry Trade Offices" (PAPlito)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Mierzęcice] Park technologiczny "Pyrzowice Airport Park Logistics Industry Trade Offices" (PAPlito)
W województwie śląskim zostanie przebudowane ponad 40 kilometrów kolejnych odcinków DK91artykuł
Pokaż artykuł
W województwie śląskim zostanie przebudowane ponad 40 kilometrów kolejnych odcinków DK91
Do 2026 roku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zamierza przebudować ponad 40 km tej trasy w województwie śląskim. 25 lipca podpisano umowy na przebudowę dwóch odcinków o łącznej długości 9 km. W północnej części DK91 przebudowany zostanie odcinek Częstochowa - Nowa Wieś o długości ok. 4,6 km, a w środkowej odcinek Siedlec Duży - Koziegłowy o długości ok. 4,4 km. Ich wykonawcą będzie firma PORR z Warszawy.
Colliers podsumowuje rok 2023 na rynku magazynowym i wskazuje trendy na 2024 r.artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rok 2023 na rynku magazynowym i wskazuje trendy na 2024 r.
Po 2023 r., w którym branża logistyczno-magazynowa zmagała się ze wzrostem czynszów i pustostanów, magazyny wchodzą w nowy rok z dobrymi perspektywami. Eksperci Colliers spodziewają się stabilizacji stawek czynszu i zwiększonej aktywności inwestycyjnej. Pozytywny wpływ na sektor będzie mieć m.in. rozwój elektromobilności oraz transportu morskiego.
Rok 2024 – długi zmaleją, ale bankrutów w Polsce nie ubędzieartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2024 – długi zmaleją, ale bankrutów w Polsce nie ubędzie
Gospodarka w 2024 r. wyraźnie odbije, zwłaszcza w II półroczu. Przełoży się to na kondycję finansową tak firm, jak i konsumentów. Liczba dłużników i wartość ich zadłużenia będzie malała, choć nie należy spodziewać się tu spektakularnych zmian. Nie zmniejszy się liczba bankructw, a na poprawę trzeba będzie poczekać do 2025 r. Mimo lepszej koniunktury zatory płatnicze nadal będą jedną z głównych barier rozwoju, a rynek zarządzania wierzytelnościami zanotuje kolejne wzrosty.
Nowe europejskie prawo: koniec polskiego sektora bateryjnego?artykuł
Pokaż artykuł
Nowe europejskie prawo: koniec polskiego sektora bateryjnego?
Unia Europejska przygotowuje regulacje, które mogą stanowić poważne wyzwanie dla polskiego sektora baterii, wartego aż 38 mld zł. Nowe przepisy, o których wprowadzenie intensywnie zabiega Francja, znacznie ograniczą konkurencyjność polskich firm. – Przyjęcie tych regulacji w obecnie proponowanej formie stwarza realne zagrożenie dla krajowej gospodarki – podkreśla Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności (PSNM).
Nabierają tempa prace przy budowie polskiego Terminala FSRU – nowego punktu wejścia gazu do Polski artykuł
Pokaż artykuł
Nabierają tempa prace przy budowie polskiego Terminala FSRU – nowego punktu wejścia gazu do Polski
Prace przy budowie polskiego Terminala FSRU nabierają tempa. Najbardziej zaawansowane roboty toczą się w części lądowej, a te na morzu właśnie wkraczają w kluczową fazę. Koszt budowy pływającego terminala LNG (FSRU) w Gdańsku, wraz z towarzyszącą infrastrukturą morską oraz gazociągami lądowymi, to około 4,5 miliarda złotych. Wskazana kwota nie obejmuje kosztów czarteru jednostki FSRU.
REKLAMA