REKLAMA
Znaleziono 1479 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Warszawa] Jest zezwolenie na budowę Trasy Świętokrzyskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Jest zezwolenie na budowę Trasy Świętokrzyskiej
Wojewoda mazowiecki podpisał decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i zezwalającą na realizację in...
Jest wstępny plan budowy trasy tramwajowej przez Żerań na Tarchomin [MAPA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Jest wstępny plan budowy trasy tramwajowej przez Żerań na Tarchomin [MAPA + WIZUALIZACJE]
Gotowe studium techniczno-ekonomiczne to początek przygotowań do budowy nowej linii tramwajowej. Jest wstępny plan budowy tramwaju na Żeraniu.
POLREGIO inwestuje w nowoczesny tabor dla Małopolskiartykuł
Pokaż artykuł
POLREGIO inwestuje w nowoczesny tabor dla Małopolski
Spółka POLREGIO podpisała umowę na zakup czterech używanych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT). Składy, które uzupełnią park taborowy przewoźnika, trafią na tory w województwie małopolskim. To kolejny symboliczny krok – po uzyskaniu dofinansowania unijnego na zakup 5 sztuk EZT – w kierunku wymiany najbardziej wysłużonego taboru przewoźnika.
Estakada Kolejowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnejinwestycja
Pokaż inwestycję
Estakada Kolejowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej
Kraków, Śródmieście
Przystanek kolejowy Oława Zachodniainwestycja
Pokaż inwestycję
Przystanek kolejowy Oława Zachodnia
Oława, Brylantowa
Wiadukt, ul. Chełmżyńskainwestycja
Pokaż inwestycję
Wiadukt, ul. Chełmżyńska
Warszawa, Rembertów, Chełmżyńska
W Krakowie powstaną dwa nowe przystanki kolejowe na terenie Nowej Hutyartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaną dwa nowe przystanki kolejowe na terenie Nowej Huty
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowy za przeszło 19 mln zł netto na zaprojektowanie i wybudowanie przystanków kolejowych w Krakowie. Dwa nowe obiekty zlokalizowane przy linii kolejowej 95 (Kraków Mydlinki – Podłęże), w sąsiedztwie ul. Rzepakowej i Pysocice, ułatwią podróże w aglomeracji i przyspieszą przejazd do centrum miasta okolicznym mieszkańcom. W Krakowie w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” nowe perony powstaną w trzech lokalizacjach.
Narodowy czeski przewoźnik České Dráhy zamierza uruchomić połączenie kolejowe Praga - Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Narodowy czeski przewoźnik České Dráhy zamierza uruchomić połączenie kolejowe Praga - Wrocław
Jest szansa, że już wkrótce stolica Dolnego Śląska zyska bezpośrednie połączenie kolejowe z czeską Pragą. Narodowy czeski przewoźnik České Dráhy zamierza uruchomić międzynarodowe połączenie kolejowe Ex32 przez Pardubice i Letohrad do Wrocławia. To kolejny przewoźnik kolejowy z Czech, który chce uruchomić regularne połączenia na trasie Praga - Wrocław.
Kolejne dwa zabytkowe dworce kolejowe w woj. lubuskim otwarte dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne dwa zabytkowe dworce kolejowe w woj. lubuskim otwarte dla pasażerów
Są niewielkie, przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami, bezpieczne, a także mają nowocześnie urządzoną przestrzeń obsługi pasażerów – dworce w Nowinach Wielkich i Babimoście (woj. lubuskie) zostały udostępnione pasażerom.
Kolejowe Korytarze Solidarnościowe między Unią Europejską a Ukrainą – powstanie studium wykonalnościartykuł
Pokaż artykuł
Kolejowe Korytarze Solidarnościowe między Unią Europejską a Ukrainą – powstanie studium wykonalności
Skrócenie czasu przejazdów pociągów i poprawa przepustowości na odcinku Lublin – Dorohusk do granicy Polski – to główne założenia studium wykonalności, którego PKP PLK S.A. wykonanie powierzyła firmie IDOM. Zakończenie prac studialnych dotyczących korytarzy solidarnościowych przewidywane jest na rok 2026. Ich wartość to ponad 10 mln zł netto. Finansowanie przez Unię Europejską z instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
[Warszawa] Nowa zabudowa warszawskiego Muranowa aktywizuje życie miejskieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowa zabudowa warszawskiego Muranowa aktywizuje życie miejskie
Rewitalizowane, historyczne obiekty i powstające na Muranowie nowe budynki mają wspólną cechę. W ich...
Zajezdnia tramwajowa, ul. Toruńskainwestycja
Pokaż inwestycję
Zajezdnia tramwajowa, ul. Toruńska
Bydgoszcz, Toruńska
REKLAMA