REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polski
Polska Centralna to trzeci do co wielkości rynek magazynowy w Polsce, a także jeden z najważniejszyc...
Teatr Lalek Pinokio w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Teatr Lalek Pinokio w Łodzi
Łódź, Polesie, Mikołaja Kopernika 16
Łódź: CPK planuje budowę drugiego tunelu. Do Warszawy dojedziemy w 45 minutartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: CPK planuje budowę drugiego tunelu. Do Warszawy dojedziemy w 45 minut
Obecnie trwa budowa podziemnego tunelu łączącego dworzec Łódź Kaliska z Łodzią Fabryczną. Spółk...
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Stadler chce zatrudnić zwalnianych pracowników z PKP CARGOartykuł
Pokaż artykuł
Stadler chce zatrudnić zwalnianych pracowników z PKP CARGO
Kolejna firma chce zatrudniać zwalnianych pracowników z PKP CARGO. W piątek 6 września 2024 roku spółki PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji i Stadler Polska Sp. z o.o. podpisały List Intencyjny w sprawie zatrudniania pracowników PKP CARGO. Program wsparcia nowego zatrudnienia dla ok. 50 pracowników PKP CARGO będzie realizowany w najbliższych tygodniach w grupach zawodowych, w których Stadler Polska aktywnie poszukuje pracowników. Dzięki podpisanym dotychczas 13-stu porozumieniom spółka PKP CARGO zorganizowała ponad 2000 miejsc pracy w miejscach zlokalizowanych na terenie całej Polski i w różnych specjalnościach. Uruchomiony został także program outplacementu dla wszystkich pracowników, z którymi spółka zakończy współpracę.
Kompleksowy plan rozwoju kolei. Skorzystają miasta w całej Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Kompleksowy plan rozwoju kolei. Skorzystają miasta w całej Polsce
W przestrzeni publicznej rozpowszechniane są nieprawdziwe informacje o rzekomym „radykalnym ograniczeniu planów inwestycji kolejowych” realizowanych przez CPK. W rzeczywistości nie tak dawno w każdym z 16 województw Centralny Port Komunikacyjny zorganizował warsztaty Zintegrowanej Sieci Kolejowej. Ich celem jest opracowanie docelowej sieci kolejowej dla całego kraju. Projekt oparty jest na twardych analizach, liczbach i realnych potokach pasażerskich, a nie myśleniu życzeniowym polityków.
[Łódź] Ośrodek Pediatryczny im. J. Korczaka (modernizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Ośrodek Pediatryczny im. J. Korczaka (modernizacja)
Łódź, Widzew
Pięciu dużych inwestorów zainteresowanych budową pół tysiąca mieszkań dla Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Pięciu dużych inwestorów zainteresowanych budową pół tysiąca mieszkań dla Łodzi
Łódź jest aktualnie zaangażowana w duży program rewitalizacji, który obejmuje łącznie na terenie cał...
[Katowice] Fly Spot, ul. Chorzowskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Katowice] Fly Spot, ul. Chorzowska
Katowice, Dąb, Żelazna
PLK S.A. podpisały kolejne umowy z KPO zwiększające bezpieczeństwo i prędkość na sieci kolejowejartykuł
Pokaż artykuł
PLK S.A. podpisały kolejne umowy z KPO zwiększające bezpieczeństwo i prędkość na sieci kolejowej
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały 7 umów o wartości prawie 120 mln zł z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie modernizacja systemu sterowania ruchem pociągów w woj. wielkopolskim, mazowieckim, łódzkim, śląskim, opolskim, dolnośląskim i świętokrzyskim oraz podniesienie prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej do 250 km/h. Prace zostaną zrealizowane w latach 2024-2026.
Centralny Port Komunikacyjny – czy jest potrzebny w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Centralny Port Komunikacyjny – czy jest potrzebny w Polsce?
CPK – czyli nowe, duże lotnisko ma zapewnić zwiększenie przepustowości przewozowej w centralnej Polsce na Mazowszu. Jednak niezależnie od tego bieżące operacje lotnicze mogą być kontynuowane na lotnisku Chopina, nieco rozbudowanym, usprawnionym. Dodatkową przepustowość, low-costową, czarterową zapewnią mniejsze porty w Modlinie, czy też w dalej oddalonych Radomiu i Łodzi.
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]
Budowa podziemnego połączenia Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec weszła w kolejny etap. Od 19 stycznia mniejsza maszyna TBM jest przenoszona nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd rozpocznie drążenie trzeciego tunelu jednotorowego. Inwestycja otworzy aglomerację łódzką na nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne. Przedsięwzięcie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ponad 1,8 mld zł netto jest współfinansowane z POIiŚ.
[Kraków] Tunel Samochodowy - Rondo Grunwaldzkieinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Tunel Samochodowy - Rondo Grunwaldzkie
Kraków
Otworzono oferty w przetargu na System Obsługi Bagażu dla Lotniska CPKartykuł
Pokaż artykuł
Otworzono oferty w przetargu na System Obsługi Bagażu dla Lotniska CPK
Oferty w przetargu na zaprojektowanie, dostawę, montaż i uruchomienie Systemu Obsługi Bagażu (BHS – Baggage Handling System) dla Lotniska CPK złożyli: BEUMER Group Poland i Vanderlande Logistics (wcześniej Siemens Logistics). Każda z ofert składa się z trzech kwot netto za dostawę i montaż systemu BHS wyrażoną w euro oraz za utrzymanie i konserwację systemu w części podstawowej, czyli przez pięć lat, wyrażoną w złotówkach, a także opcję jej przedłużenia na kolejne pięć lat również wyrażoną w złotówkach.
Remont dawnego Pałacu Sportu w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Remont dawnego Pałacu Sportu w Łodzi
Łódź, Skorupki 21
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 80 mln zł na waloryzacje i wypłatę kosztów ogólnych związanych z budową podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Zwaloryzowana wartość kontraktu zapewnia kontynuację inwestycji. Zabezpieczone zostały środki na wzmocnienia gruntów pod kamienicami. Inwestycja za ponad 1,8 mld zł netto wspófinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
REKLAMA