REKLAMA
Znaleziono 2579 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Remont torowiska przy Piłsudskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Remont torowiska przy Piłsudskiego
Wrocław, Stare Miasto, Piłsudskiego
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nadolicach Wielkichinwestycja
Pokaż inwestycję
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nadolicach Wielkich
Nadolice Wielkie, Rzeplin, Sukcesu 2
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Kolejny etap budowy kolejowej trasy do lotniska Katowice Airport [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny etap budowy kolejowej trasy do lotniska Katowice Airport [ZDJĘCIA]
W listopadzie front robót na linii Tarnowskie Góry – Pyrzowice – Zawiercie przechodzi na odcinek Siewierz – Zawiercie. Na nowej stacji Pyrzowice Lotnisko są nowe perony i konstrukcje przejścia podziemnego. Wykonawca pracuje od Tarnowskich Gór do Siewierza. Inwestycja za ponad 660 mln zł zapewni dojazd koleją do lotniska Katowice Airport. Projekt realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest współfinansowany z funduszy UE.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Przyspieszenie prac fundamentowych na budowie stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przyspieszenie prac fundamentowych na budowie stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
W tym roku jesień zaczęła się w lipcu!. W pierwotnych planach Soletanche Polska – wykonawca zakresu fundamentowania specjalistycznego stacji Warszawa Zachodnia – miał zacząć pracę na kolejnym udostępnionym zakresie we wrześniu tego roku. Dzięki sprawnej współpracy z generalnym wykonawcą, firmą Budimex możemy przyglądać się pracy żurawi głębiących ściany szczelinowe na segmencie 7. Plac budowy znajduje się pomiędzy istniejącym wejściem do podziemi i holu kasowego dworca kolejowego, a dworcem autobusowym Warszawa Zachodnia.
Rohlig SUUS Logistics uruchomił drugi skład celny w Szczecinie artykuł
Pokaż artykuł
Rohlig SUUS Logistics uruchomił drugi skład celny w Szczecinie
Rohlig SUUS Logistics, największy polski operator logistyczny, uruchomił drugi skład celny w Szczecinie. Inwestycja zwiększa możliwości SUUSa w obsłudze towarów eksportowanych i importowanych zarówno dla firm operujących na rynku polskim, jak i w Skandynawii czy Europie Zachodniej. Skład celny to m.in możliwość przesunięcia terminu płatności ceł i podatków do chwili wprowadzenia produktów na rynek.
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”artykuł
Pokaż artykuł
Duże inwestycje na trasie kolejowej Warszawa – Terespol. 5 nowych wiaduktów na „dwójce”
Dwa w Sulejówku, dwa w Rembertowie i jeden w Wesołej – tyle nowych bezkolizyjnych skrzyżowań zyskała linia kolejowa nr 2 między Warszawą a Siedlcami. Tunele w Sulejówku są już gotowe, te na terenie Warszawy w trakcie budowy. Wszystkie obiekty poprawią bezpieczeństwo i wygodę – zarówno dla kierowców, pieszych, rowerzystów, jak i pasażerów pociągów. Koniec z długim czekaniem przed zamkniętymi rogatkami!
Wielka kolejowa inwestycja za 583 mln zł w Gliwicach [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka kolejowa inwestycja za 583 mln zł w Gliwicach [ZDJĘCIA]
Efektem dużej inwestycji na stacji Gliwice Łabędy będzie lepszy dostęp do kolei dla mieszkańców. Usprawnią się przewozy towarowe w aglomeracji gliwickiej. Prace kolejowe i miejskie są zaawansowane, od 1 września przewidziano zmiany w komunikacji. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ma wartość 583 mln zł ze środków budżetowych.
[Warszawa] Najemca przedłużył umowę w biurowcu Poleczki Business Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Najemca przedłużył umowę w biurowcu Poleczki Business Park
ILF CEngineers Polska, wiodąca inżynierska firma projektowo-doradcza, przedłużyła umowę najmu ok. 4...
[Warszawa] Budynek Focus z certyfikatem BREEAM IN-USEartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Budynek Focus z certyfikatem BREEAM IN-USE
Warszawski budynek biurowy Focus zlokalizowany przy Al. Ludowej 26 został wyróżniony certyfikatem BR...
Warszawa: Ronson Development wchodzi na Wilanów z ponad 150 mieszkaniami. Zapłacił kilkanaście milionów za nieruchomośćartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Ronson Development wchodzi na Wilanów z ponad 150 mieszkaniami. Zapłacił kilkanaście milionów za nieruchomość
Warszawski deweloper rozszerza swoją ofertę lokali w stolicy o Wilanów. Realizuje w ramach joint ven...
Warszawa: Rezydencja pod Świerkami, czyli blisko 60 nowych mieszkań w Starej Miłosnej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Rezydencja pod Świerkami, czyli blisko 60 nowych mieszkań w Starej Miłosnej [WIZUALIZACJE]
Lokali przybędzie przy ulicy Fabrycznej. Warszawski deweloper GPK Invest oferuje ich 58 w trzypiętro...
GDDKiA uzyskała decyzję środowiskową dla drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski - Ostrzeszów - Kępnoartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA uzyskała decyzję środowiskową dla drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski - Ostrzeszów - Kępno
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (DŚU) dotyczącą realizacji drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski - Kępno. Wskazany w niej został wariant nr 3 przebiegu trasy o długości ok. 30 km. Decyzja ta obejmuje również dobudowę drugiej jezdni na istniejącej obwodnicy Kępna w ciągu S11 o dł. ok. 4,2 km.
REKLAMA