Znana szwedzka sieć odzieżowa Kappahl otworzyła kolejny sklep w Polsce. Nowy salon został otwarty w jednym z największych centrów handlowo-usługowo-rozrywkowym w naszym kraju – Aleja Bielany w Bielanach Wrocławskich pod Wrocławiem.
– To kolejny ważny krok na naszej drodze, aby zapewnić wysokiej jakości modę i wyjątkowe doświadczenia zakupowe jeszcze większej liczbie klientów w całej Polsce – komentuje Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.
Nowy przestronny sklep utrzymany jest w nowoczesnym stylu. W ofercie znajduje się szeroka gama kolekcji, od najnowszych trendów po ponadczasowe klasyki.
Marka Kappahl nieustannie rozwija swoją obecność w Polsce, oferując klientom wygodne lokalizacje i szeroką ofertę modową. Łącznie Kappahl posiada ponad 20 sklepów w Polsce.
Na przykład na Pomorzu, oprócz otwartego niedawno zmodernizowanego sklepu w Parku Handlowym Matarnia, marka Kappahl jest obecna w kilku innych lokalizacjach: Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu, Gdańsk Morena, Gdańsk Manhattan oraz Porcie Handlowym Auchan w Rumi.
Z kolei w Warszawie sieć posiada pięć salonów. Ich lokalizacje to: Promenada, Galeria Północna, Ken Center, Wola Park oraz Janki.
O firmie Kappahl:
Jej początki sięgają 1953 roku, kiedy biznesmen Per-Olof Ahl otworzył butik z płaszczami na przedmieściach Göteborgu. Sukces firmy doprowadził do powstania sieci sklepów w Szwecji, a od 1985 roku KappAhl zaczął ekspansję zagraniczną.
Od 2004 roku należy do firm Nordic Capital i Accent Equity Partners, które przejęły ją, płacąc 1,95 mld koron szwedzkich.
Posiada obecnie ponad 330 sklepów stacjonarnych w Polsce, Szwecji, Norwegii, Finlandii i Wielkiej Brytanii. Zatrudnia 4000 pracowników w ośmiu krajach w Europie i Azji.
Własnością KappAhl są m.in. takie kolekcje jak Creem, Kaxs, Hampton Republic 27, XLNT.