Znana, globalna marka UNIQLO ogłosiła plany przekształcenia swojego sklepu pop-up w Warszawie w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 do około 1420 metrów kwadratowych. Zaoferuje nowym i stałym klientom wzbogacone doświadczenie zakupowe.
• Od 2 maja tymczasowy sklep UNIQLO Wars Sawa Junior zostanie zamknięty z powodu modernizacji przestrzeni.
• Ponowne otwarcie zaplanowane jest na jesień 2025. Sklep przy ul. Marszałkowskiej powróci w ulepszonej wersji, jako stała lokalizacja marki.
– „Jesteśmy podekscytowani możliwością podjęcia kolejnego kroku w Polsce. Sklep Wars Sawa Junior jest dla nas szczególnym miejscem, gdyż to tam zaczęła się nasza przygoda na tym rynku. Nie możemy się doczekać, aby pokazać jego nową, pełnowymiarową wersję” – powiedział Kohsuke Kobayashi, COO UNIQLO Niemcy i Polska.
– „Zależy nam na ciągłym udoskonalaniu doświadczeń zakupowych naszych klientów, dlatego ta transformacja jest dla nas tak ważna. Odnowiony sklep umożliwy pełne doświadczenie filozofii LifeWear, zaprojektowanej tak, by sprostać potrzebom codziennego życia każdego z nas” – dodał.
Po udanym pierwszym etapie modernizacji prace budowlane wchodzą – zgodnie z planem – w drugi etap, który wymaga tymczasowego zamknięcia sklepu. Odnowiony sklep UNIQLO Wars Sawa Junior zostanie ponownie otwarty jesienią 2025 roku, oferując swoim klientem pełen asortyment LifeWear dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt. Powierzchnia sprzedażowa zwiększy się z 800 do 1420 metrów kwadratowych.
Do tego czasu marka zaprasza klientów do UNIQLO Arkadia, znajdującego się w centrum handlowym Westfield Arkadia. UNIQLO Arkadia oferuje pełen asortyment LifeWear, w tym ulubione produkty, takie jak koszule z 100% lnu premium oraz lekkie i wygodne topy z wbudowanym biustonoszem, z różnych materiałów i w szerokiej gamie kolorystycznej.
Aby uczcić tętniącą życiem kulturę Warszawy, UNIQLO nawiązało współpracę z legendarnymi klubami jazzowymi – SPATiF i Weles, tworząc ekskluzywne, limitowane wzory do wykorzystania na t-shirtach i torbach UNIQLO. Będą one dostępne poprzez usługę UTme!, która pozwala klientom spersonalizować produkty marki w kilka minut.
UNIQLO znane jest z filozofii LifeWear – odzieży zaprojektowanej tak, aby żyło się nam lepiej
To proste, wysokiej jakości ubrania na co dzień łączące piękno i funkcjonalność: pomysłowe w szczegółach, przemyślane pod kątem codziennych potrzeb i ciągle ewoluujące.
Ta unikalna filozofia, ceniona przez klientów na całym świecie, obejmuje takie produkty jak swetry ze 100% kaszmiru, wodoodporne i wiatroodporne kurtki puchowe Seamless Down, a także innowacyjną linię odzieży termicznej HEATTECH, która przekształca parę wodną z ciała w ciepło. Wszystkie wymienione produkty będą dostępne w nowym sklepie.
Odzież wywodząca się z japońskich wartości prostoty, jakości i trwałości. Zaprojektowana, aby być odpowiednią dla swojego czasu, LifeWear jest wykonana z taką nowoczesną elegancją, że staje się budulcem indywidualnego stylu każdej osoby. Idealna koszula, która jest stale udoskonalana.
Najprostszy design ukrywający najbardziej przemyślane i nowoczesne detale. Najlepszy krój i tkanina dostępne w przystępnej cenie dla wszystkich. LifeWear to odzież, która jest nieustannie innowacyjna, przynosząc więcej ciepła, lekkości, lepszego designu i większego komfortu w życiu ludzi.
UNIQLO:
UNIQLO to marka należąca do Fast Retailing Co., Ltd., wiodącej japońskiej spółki holdingowej z globalną siedzibą w Tokio, Japonia. UNIQLO jest największą z ośmiu marek Grupy Fast Retailing, do których należą także GU, Theory, PLST, Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang.
Z globalną sprzedażą wynoszącą około 3,1 biliona jenów za rok finansowy 2024 kończący się 31 sierpnia 2024 roku (21,39 miliarda USD, przeliczone na jeny według kursu z końca sierpnia 2024 roku: 1 USD = 144,9 jenów), Fast Retailing jest jedną z największych firm odzieżowych na świecie, a UNIQLO to wiodący detalista specjalistyczny w Japonii.
UNIQLO nieustannie otwiera sklepy wielkopowierzchniowe w jednych z najważniejszych miast i lokalizacji na świecie, w ramach stałych wysiłków zmierzających do umocnienia swojej pozycji jako globalnej marki. Obecnie firma posiada ponad 2500 sklepów UNIQLO na całym świecie, w tym w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Łączna liczba sklepów wszystkich marek Fast Retailing wynosi obecnie blisko 3600.
Z misją zmiany odzieży, zmiany tradycyjnych przekonań i zmiany świata, Fast Retailing jest zaangażowane w tworzenie wspaniałej odzieży o nowej i unikalnej wartości, która wzbogaca życie ludzi na całym świecie.
