Atapy
135komentarzy
0zdjęć
obserwuj
Atapy
Zdjęcia z soboty

Boisko ze sztuczną trawą od strony ulicy Ratuszowej
ratuszowa2.jpg

I od strony ulicy Piasta - ale tu zielono! :)
ratuszowa3.jpg

Widok w kierunku hali i basenu
ratuszowa4.jpg
ratuszowa5.jpg

Widok na drugie boisko, które będzie miało naturalną murawę
ratuszowa6.jpg

Widok w kierunku hali
ratuszowa7.jpg
ratuszowa8.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Mnie interesuje, jak będzie zorientowany ten budynek. Pozostaje czekać na ukończenie fundamentu. Według pojawiających się jakiś czas temu informacji liczyłem, że powstanie coś na kształt CH Matarnia w Gdańsku, ale już widać, że nic z tego.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
"Pan Tomasz" napisał:
Skontaktowałem się z DSDiKa w sprawie remontu Andersa. Zadałem 2 pytania: kiedy rozpocznie się remont na odcinku do skrzyżowania z ul. Wańkowicza (...)
W nawiązaniu do zapytania z dnia 22 czerwca br. w sprawie jw. Służba Utrzymaniowo - Remontowa DSDiK we Wrocławiu informuje:
- remont pierwszego odcinka nastąpi w ciągu 14 dni
(...)


Z poważaniem:

Kierownik Służby Utrzymaniowo-Remontowej
Tadeusz Sroka


Ale się Tomek zgraliśmy ;) Ja wysłałem pytanie dokładnie tego samego dnia i dostałem dokładnie taką samą odpowiedź :D
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Znalazłem ciekawy artykuł dotyczący skrzyżowań z wyspą centralną, poczytajcie sobie ;)http://www.autostrady.elamed.pl/strona-numer-5-2006-619.html Myślę, że to istotna kwestia związana z koncepcją naszej trasy zachodniej.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
To jest jedna z lepszych informacji w ostatnim czasie! Świetnie, że są ludzie, którzy zajmują się takimi inwestycjami. I wreszcie świeża krew zostanie wprowadzona do naszego Śródmieścia. Czy nie na tym powinna polegać prawdziwa rewitalizacja?

Kojarzy mi się to z programem "Mieszkaniowy biznes" (tyt. oryg. "Flip that house") do obejrzenia na Discovery Travel&Living codziennie m.in. o 22.40-23.20. Tam Amerykanie remontują zapuszczone domy i sprzedają z zyskiem nie tylko dla siebie, ale i dla całych dzielnic odnawiając np. domy w Nowym Orleanie po Katrinie albo jakieś zapuszczone dzielnice LA. Ja uwielbiam takie programy, które pokazują przemianę ruin w coś nowego, ładnego i użytecznego. Fajnie, że coś takiego, chociaż w dużo mniejszej skali, dzieje się pod naszymi nosami ;)

Co do parkingu, to jest idealne miejsce na niego: pod placem znajdującym się przy aptekarskiej na tyłach tego budynku. Wjazd bramą od Alei Wyzwolenia, a brama na Sienkiewicza przegrodzona dla samochodów. Początkowo myślałem, że można ją zaplombować jakimś lokalem użytkowym, ale patrząc na dawne zdjęcia tego budynku odstąpiłem od tej myśli - powinna zostać, ale tylko dla pieszych i ewentualnie rowerów. "Ulica" Aptekarska dla samochodów mogłaby prowadzić przez bramę od Alei Wyzwolenia i kończyć się zaraz za budynkiem wjazdem w lewo na parking. Dalej tylko dla pieszych np. łagodne schody o szerokich stopniach w kolorze piaskowym po obecnym przebiegu ulicy Aptekarskiej do bramy przy Sienkiewicza. Nad parkingiem trawiasty skwer z małym placykiem zabaw dla dzieci, ławkami, zielenią, o ile nie wkopaną w grunt to np. krzewy i nieduże drzewka w donicach. Co do możliwości technicznych, ukształtowanie terenu na tym placu sprzyja schowaniu samochodów pod ziemię, zależy tylko, co obecnie pod nim jest (jakieś piwnice, bunkry czy cholera wie co). Ciekawe, czy właściciel zlikwiduje tą ohydną przybudówkę z tyłu. Brama na w budynku na Wyzwolenia jest wąska jak na dwukierunkową "jezdnię", ale nie oszukujmy się, jeśli miałaby służyć tylko jako dojazd do garażu, to nie ma chyba żadnego problemu, żeby użytkownicy się pogodzili co do takiego użytkowania. Jedno jest pewne - nie wyobrażam sobie zastawienia blachą całego tego dziedzińca, nie tędy droga. A na Sienkiewicza nie ma miejsca na samochody. Zresztą w ogóle ich tam nie powinno być.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Ma ktoś może SIWZ z przetargu do tej inwestycji na Świeradowskiej? Nie mogę znaleźć w żadnym archiwum w necie.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Ulica Świeradowska, 30 stycznia 2009:

swieradowska1.jpg

swieradowska2.jpg

swieradowska3.jpg

Znaczniki są na prawie całej długości, ulicy, łącznie z przystankami i chodnikami. W tle na wysokości przystanku "Ferio" zrobione zaplecze. Nie ma wątpliwości, że chodzi o budowę torowiska - żółty furgon widoczny na zdjęciach należy do torowców z "KZN Bieżanów". Nie miałem niestety okazji przyjrzeć się tablicy informacyjnej...
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
[size=180:1c39hjhs]To ma być kres korków we Wrocławiu[/size:1c39hjhs]

gazetawroclawska.gifMarcin Torz
[color=#787878:1c39hjhs][size=85:1c39hjhs]2009-01-29 23:49:28, aktualizacja: 2009-01-29 23:54:08 [/size:1c39hjhs][/color:1c39hjhs]

Ruszyła największa i najdroższa wrocławska inwestycja drogowa wszech czasów. Już pod koniec przyszłego roku pierwsze auta przejadą autostradową obwodnicą miasta. Tylko u nas przewodnik po wrocławskiej obwodnicy.

Na tę chwilę wrocławscy kierowcy czekali od kilkudziesięciu lat. Wreszcie ruszyła budowa autostradowej obwodnicy Wrocławia - drogi, która ma zakończyć komunikacyjny horror w mieście. Z Magnic pod Kobierzycami przez zachodnią i północną część Wrocławia poprowadzi ona w okolice Długołęki. Na niektórych odcinkach będzie miała aż trzy pasy ruchu w każdym kierunku. Pierwszym fragmentem przejedziemy w przyszłym roku. Cała droga gotowa będzie w maju 2011 r.

Drogowcy już kilka tygodni temu ustawiali na placu budowy baraki i wycinali drzewa. Teraz, gdy ustąpiły mrozy, mogą wreszcie rozpocząć właściwą budowę. - Koparki i spychacze już wjechały na plac koło Kobierzyc, czyli tam, gdzie obwodnica będzie się zaczynała - mówi Joanna Wąsiel z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, instytucji odpowiedzialnej za budowę.
Budowa 24,7 km trasy będzie kosztowała aż 3,3 mld zł.

Autostrada to nie same jezdnie. Trzeba też wybudować wielki most na Odrze (powstaje na Rędzinie i będzie miał ponad 600 metrów długości) oraz aż czterdzieści wiaduktów i estakad.
Jeden z największych wiaduktów - o długości 750 metrów - będzie prowadził nad ulicą Kosmonautów i trzema pobliskimi liniami kolejowymi.

Druga duża estakada powstanie nad polami irygacyjnymi na Osobowicach. Nad ziemią kierowcy pojadą nią na odcinku 1,6 km.
- Zaprojektowanie obwodnicy było jednym z najtrudniejszych wyzwań w Polsce - mówi wrocławianin Marek Suchy, który kierował pracami projektantów. - Między innymi dlatego, że aż 6,6 km, czyli 18 procent całej obwodnicy, to estakady, mosty i wiadukty. Poza tym, spora część przechodzić będzie przez tereny miejskie, mocno zabudowane - tłumaczy Suchy.

Na autostradę będzie można wjechać nie tylko w Magnicach i Długołęce, ale także przez jeden z siedmiu tak zwanych węzłów: w Bielanach Wrocławskich, Nowej Wsi Wrocławskiej, Cesarzowicach oraz w samym Wrocławiu - obok lotniska, przy ul. Kosmonautów, Żmigrodzkiej i na Pawłowicach.
Niestety, są też złe wiadomości. Do dziś rząd nie zrobił nic, by zmienić absurdalne przepisy, według których przejazd obwodnicą ma być płatny.

498228992ba2f_p.jpg

-------------------------------------------------------------------
http://www.polskatimes.pl/gazetawroclawska/stronaglowna/81870,to-ma-byc-kres-korkow-we-wroclawiu,id,t.html#prw_7023
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi/pliki/p_01/d/zp1pn2008_zalacznik_5_tabela_roboty_drogowe_oraz_tramwaj_modyfikacja.doc

Strona 5 dla zadania 02061. Ale i tak chyba coś za mało to kosztuje...

Aha, no i nie powinno być Heilit + Woerner Budowlana Sp.z.o.o.? Może cena też jest pomylona.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Wałbrzych] Park Przemysłowy
Atapy
Ale w takim razie to są dwie osobne inwestycje... Dzisiaj rozmawiałem o tym z koleżanką mieszkającą na Poniatowie i dlatego postanowiłem zainteresować się trochę tą sprawą.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
[size=150:1abauuey]Walka z wiatrakami
[/size:1abauuey]

Toyota Motor Manufacturing Poland szykuje się do kolejnej inwestycji w Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Tym razem japoński koncern rozważa wybudowanie elektrowni wiatrowej. Na razie na terenie wałbrzyskiej fabryki trwają badania, które pokarzą czy takowa inwestycja jest opłacalna.


To, że na otwartym terenie WSSE silny wiatr wieje przez okrągły rok nie podlega dyskusji. Jednak aby mieć pewność, że elektrownia wiatrowa ma prawo bytu potrzebne są szczegółowe badania. - Na terenie fabryki postawiony został sześćdziesięciometrowy maszt, na którym zainstalowano tak zwane anemometry, czyli urządzenia do pomiaru siły i kierunku wiatrów - wyjaśnia Grzegorz Górski, rzecznik prasowy Toyota Motor Manufacturing Poland. Dane zarejestrowane przez czujniki przetwarzane będą w specjalnym programie dzięki czemu za rok powstanie szczegółowy raport, od którego uzależnione będą dalsze działania. - W ten sposób uda nam się precyzyjnie ustalić, czy występujące na tym terenie wiatry wieją równomiernie. W momencie gdy okaże się, że podmuchy są porywiste, lecz nieregularne inwestycja nie będzie miała sensu - tłumaczy Górski.

Wyniki badań znane będą pod koniec tego, bądź na początku przyszłego roku. Jeżeli będą one zadowalające władze japońskiej spółki podejmą kolejne decyzje w sprawie wybudowania elektrowni wiatrowej, która miałaby zasilać fabrykę. W zakładzie nie ukrywają jednak, że na powodzenie inwestycji duży wpływ będzie miała sytuacja ekonomiczna na rynku motoryzacyjnym. - Realizacja tego projektu z pewnością jest uwarunkowana od koniunktury na rynku - mówi rzecznik Toyoty.


Stawiają na ochronę środowiska

Ekologia i ochrona środowiska od wielu lat wpisana jest w filozofię działań Toyoty.

- Dążymy do rozwoju koncernu w harmonii ze środowiskiem we wszystkich aspektach działalności gospodarczej. Zgodnie z hasłem jakie przyświeca władzom regionu oraz lokalnej społeczności pragniemy stać się Zieloną Fabryką w Zielonym Mieście - tłumaczy Grzegorz Górski. W związku z tym w ostatnio wybudowanej hali zastosowano system wentylacji, który umożliwia odzyskiwanie ciepła. Toyota wprowadziła również program „Zero odpadów na składowiska", który pozwolił na zredukowanie odpadów przekazywanych na składowiska komunalne do poziomu poniżej jednego procenta wszystkich śmieci generowanych przez zakład. Oznacza to że ponad 99% odpadów jest powtórnie wykorzystywana lub przekazywana do utylizacji. - Powstanie elektrowni wiatrowej byłoby kolejnym krokiem w kierunku tworzenia przedsiębiorstwa przyjaznemu środowisku - kończy Górski.

toyota.jpg

Robert Włochal

robert@nww.pl


---------------------------------------------------------------------
Źródło: nww.pl
---------------------------------------------------------------------

Już się nie mogę tego doczekać... :D
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Wałbrzych] Park Przemysłowy
Atapy
No to co to za mapki, np.:

"Tsamb" napisał:
park-przemyslowy.jpg


"Orzech" napisał:

40_852319_1_d_324.jpg
Tak będzie wyglądać Park Przemysłowy w Wałbrzychu.
RYS. UM WA£BRZYCH
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Wałbrzych] Park Przemysłowy
Atapy
Panowie, jak to jest w końcu z tym parkiem? Próbuję dojść, gdzie i co to dokładnie ma być. Widzę brak jednoznaczności tych wszystkich informacji. Jedne notatki mówią o lokalizacji przy odnodze od Jachimowicza, inne od Uczniowskiej. Kilka wizualizacji na których ja nic nie widzę... No i gdzie w końcu teren ma być uzbrajany? Tam "na górce" przy strefie gdzie jest to rondo jest już przecież teoretycznie uzbrojony. Poza tym są tu (chyba) dwa wątki o tym samym.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Powiem tak. Ja to się dopiero zacznę dziwić ZDiK-owi jak ta budowa dostanie odbiór. A według mnie powinna polegnąć na kostce brukowej i płytach chodnikowych. Zajmuje się tym firma Dromobud z Jedliny i odwalają taką fuszerkę... Między innymi chodnik koło przychodni, gdzie między krawężnikami a kostką brukową jest parucentymetrowa przerwa nie do wypełnienia tym samym materiałem (po prostu ułożyli kwadratowe płyty na łuku i im się w ten łuk nie wpasowały...). Poza tym spartolone wjazdy na boczne uliczki od Głównej tam, gdzie miały być wyniesione przejścia dla pieszych, kostka betonowa ułożona w jednym miejscu pod kątem 45 stopni!!! :evil::evil::evil:

No i zauważam jedną z wad projektu. Chodzi mi o chodnik dla pieszych tam, gdzie stała buda totolotka. Kierowcy zrobili sobie z niej parking nie przestrzegając odległości od przejść dla pieszych i w ogóle jakichkolwiek zasad dobrego zachowania na drodze. Poza tym zapominają, że zarówna ta nawierzchnia, jak i jej podbudowa nie są przystosowane do przenoszenia obciążeń pochodzących od samochodów. Dzisiaj zauważyłem, że jedna z płyt już jest pęknięta! Chyba nie obędzie się bez wysłupkowania i pewnego "uprzejmie donoszę" do Straży Miejskiej. Można było oddzielić tu jezdnię od chodnika trawnikiem takim, jaki ma być dokłądnie po drugiej stronie ulicy.

Co do dalszego ciągu prac, nie wyobrażam sobie prowadzenia zaawansowanych prac ziemnych o tej porze roku, kiedy pogoda (przede wszystkim temperatura i opady) jest tak zmienna.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Wałbrzych] Galeria "Magnolia Park"
Atapy
A ja cieszę się z tego parkingu podziemnego, bo przynajmniej blachosmrody pójdą pod ziemię, gdzie ich miejsce ;) Będzie może wreszcie miejsce, gdzie będzie można w tym mieście odetchnąć...
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
A ja nie mogę oprzeć się wrażeniu, że w tej koncepcji brakuje jednego bardzo ważnego elementu: pętli wokół drugiego (zdaje się, że większego) zespołu mieszkaniowego Kozanowa otoczonego ulicą Kozanowską. Według obecnej koncepcji mamy bardzo dobrze skomunikowany zespół wewnątrz Dokerskiej-Gwareckiej i Dokerskiej-Ignuta, ale tramwaj w ogóle nie jest dostępny dla mieszkańców tej drugiej pętli.

Nie znam dobrze Kozanowa, ale znam problemy ukształtowanych w ten sposób blokowisk - zespoły bloków położonych wokół pętli ulicznej stanowiącej jakby jego lokalną obwodnicę. Sam od urodzenia mieszkam na podobnym w Wałbrzychu (Podzamcze, a nasza "obwodnica" to Aleja Podwale) i wiem, jakie są problemy z dostępnością komunikacyjną wnętrza takich osiedli.

Sposób obsługi komunikacją miejską jest taki sam na Kozanowie i Podzamczu. Przystanki autobusowe zlokalizowane są wzdłuż obwodnicy. Kozanów ma o tyle dobrze, że jest mniejszy, bardziej zwarty i przystanki zlokalizowane na Kozanowskiej sięgają daleko wgłąb osiedla. Na Podzamczu mamy ogromny obszar w środku osiedla, do którego nie docierają 300-metrowe rejony ciążenia przystanków autobusowych. Biorąc pod uwagę średnią prędkość ruchu pieszego (ok. 1 m/s) jest to odległość możliwa do pokonania w 5 minut. Większe odległości są już dla większości nie akceptowalne.

Wracając do wątku, chce się zafundować mieszkańcom Kozanowa bardzo atrakcyjne połączenie z centrum (Tramwaj Plus - WOW), ale dla bardzo dużej części (na oko około 40-50%) będzie ono niedostępne. Według mnie linia powinna docierać do Kozanowa ulicą Pilczycką i rozwidlać się na skrzyżowaniu z Dokerską na właśnie Dokerską i na Kozanowską i do krańcówki na wysokości Bobrzańskiej.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Wałbrzych] Galeria "Magnolia Park"
Atapy
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji [Wałbrzych] Galeria "Magnolia Park"
Atapy
A powiedzcie, ta droga na ostatniej wizualizacji to Wysockiego? Jak myślicie?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Ciekawe, ciekawe... A ja nie mam jak tego dzisiaj zobaczyć :/ Może dostali taki prikaz od konserwatora albo coś, że linia zabudowy ma być zachowana i chcą zrobić coś na kształt plomby pustej w środku.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
W tej chwili jeszcze trwa malowanie nowych znaków poziomych na skrzyżowaniu pod Tesco. Będzie troszkę zmieniona organizacja ruchu (między innymi zauważyłem trochę zmienioną geometrię elementów kanalizujących ruchu). Sygnalizacja jeszcze nie działa. Dotychczasowy wjazd na plac budowy przy skrzyżowaniu został zmieniony w dojście piesze. Dostać się do niego można bezpośrednio z nowego przejścia dla pieszych. Nie zauważyłem tylko powierzchni akumulacyjnej dla ludzi. Ciekawe, jaki to będzie miało wpływ na brd.

Z ciekawszych rzeczy, wreszcie "odzielenili" koryto płynącej tamtędy rzeczki.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
"Pan Tomasz" napisał:
Stawiają dach, chyba nie będzie piętra (ale jutro dokładniej się przyjrze) :)


Byłem tam dzisiaj i widziałem... Wiązary dachowe już stoją. Wygląda mi to, jakby miał to być budynek w stylu Biedronki na Wyzwolenia, tzn parterowa hala z piętrowym budynkiem na frocie. Zresztą nawet z przodu hali brakuje kilku wiązarów do frontowej ściany. No i jak tak się przyjrzeć rysunkowi na planszy na ogrodzeniu, trzyma się to kupy.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
"89paparazzi" napisał:
już widzę starsza osobę na wózku jak pod tego ślimaka wjeżdża -zal.pl


zal.pl to będzie, jak byle jaka awaria, czy wybita szyba czy cokolwiek innego unieruchomi którąś z wind. Wtedy droga dla osoby niepełnosprawnej stanie się nie do pokonania. Najgorzej, jak taka osoba wdrapie się na kładkę, a z drugiej strony nie zjedzie... Zaletą pochylni jest to, że chyba tylko jakieś trzęsienie ziemi może je ruszyć. A jak wiadomo takich u nas nie spotyka się.

Mam pewien pomysł co do sprawy niepełnosprawnych i kładek.


"pawel" napisał:
[quote="89paparazzi":1hjzvgd4]ścieżek nie będzie wzdłuż obwodnicy bo to ma być obwodnica a nie zwykła droga, po za tym to nie leży w roli GDDKiA ona buduje drogi dla samochodów a nie dla rowerów. Tak powiedział pan wiceprezydent s.


pan wiceprezydent s. jak widac zna sie na rzeczy. znaczy sie ze ma to byc jakas niezwykla droga? jak dobrze pamiętam ostatnia obwodnica była już niezwykła, kiedy to na papierze zbudowali wiadukt i wzięli za to grube pieniądze...[/quote:1hjzvgd4]

Poza tym skoro zabiera się rowerzystom możliwość poruszania się po drodze, to ma się obowiązek zapewnienia im czegoś w zamian, nie? I nie myślę tu o pakowaniu roweru do bagażnika samochodu.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Przeczytajcie dokładnie cały wątek (żeby tylko nie była zarzutu do mnie o "reklamowanie" innego forum albo coś, jest to forum o zupełnie innej, choć powiązanej tematyce i ta dyskusja może sporo wnieść do naszej):

http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f= ... a&start=10

Zwróćcie szczególną uwagę na uwagi dotyczące uszkodzeń, serwisowania, jego kosztów, awarii, przestojów, no i wandalizmy, szczególnie opisanej tam sytuacji przy windach w sąsiedztwie blokowisk (to tak w kontekście kładek podzamczańskich).

I jeszcze coś:

http://www.zm.org.pl/?a=dp_kladka_z_pochylniami
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Znalazłem gdzieś przypadkiem na forum zdjęcie z tą kładką we Wrocławiu, o której mówiłem.

rd_lp35.jpg
Zdjęcie ze strony Policji Dolnośląskiej


"89paparazzi" napisał:
A gdzie są kamery ochrona ?? Takie coś musi tam być. Bo w Polsce wszystko wszystkim przeszkadza i nie ma bata żeby ktoś uszanował własne podatki i tego nie zniszczył.

Jaką ochronę masz na myśli??? Strażnika...? 8):alien: Dlatego nie ma co inwestować w drogi skomplikowany sprzęt, który i tak niedługo będzie ludziom służył, a wielu utrudniał życie.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Aha... Oki ;)

Co do Biedronki na wyzwolenia, z boku trwa tynkowanie ściany hali, a w budynku, nazwijmy to, biura wstawiane są okna. Ale chyba nie ma szans zdążyć przed świątecznym szałem zakupowym, co?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
A co z rzekomą Biedronką u zbiegu Wrocławskiej i Wyszyńskiego, tam koło StatOila?
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Sylweq, jesteś z GDDKiA?

Możesz powiedzieć coś więcej o tych kładkach? Jakiej będą szerokości? Niepokoją mnie te windy. Obawiam się, że w krótkim czasie zostaną one zdewastowane i zamienią się w publiczne toalety. Poza tym droga stanie się barierą nie do przekroczenia dla rowerzystów. Naturalne jest, że nie będą oni jeździć po drodze głównej między samochodami z dużą prędkością. Skoro drogi rowerowe są niezbędne po obu stronach obwodnicy, to trzeba je jakoś spiąć. Lepiej zbudować pochylnie jak np. we Wrocławiu przy Legnickiej zaraz za Placem Jana Pawła II, koło ulicy Rybackiej.

Spójrz, co się dzieje w windach w Warszawie: http://www.zm.org.pl/?a=windy-087
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Podziel się domysłami ;)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Tam "asfalt" jest. Od dawna. Brakuje tylko jeszcze warstwy ścieralnej.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Atapy
Ja się spotkałem z opinią: "Ooooooo, basen budują" :shock::D
0
Zaloguj aby dodać komentarz