W Gdańsku powstaje pierwszy w Polsce hotel Prize by Radisson Materiały prasowe

W Gdańsku powstaje pierwszy w Polsce hotel Prize by Radisson

ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE
Orzech
Orzech
REKLAMA

Radisson Hotel Group zmienia nazwę marki prizeotel na Prize by Radisson i ogłasza jej wejście na rynek Polski. To efekt rebrandingu i planów ekspansji w Europie Środkowej. Obiekty spod tego szyldu charakteryzują się przystępną ceną oraz unikalnym designem przystosowanym zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych. Pierwszy hotel Prize by Radisson pojawi się w Gdańsku do 2026 r.

Prize by Radisson Gdańsk, to 126-pokojowy nowo wybudowany obiekt położony zaledwie 300 m od słynnego bulwaru miejskiego i jego słynnej architektury wzdłuż Motławy.

Gdańsk, gdzie historyczny urok spotyka się z nowoczesnością, jest dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem gospodarczym i obowiązkowym celem podróży, płynnie łączącym wielowiekową architekturę z dynamicznymi możliwościami dla biznesu i turystyki. Na parterze hotelu znajdzie się restauracja oraz bar. Trzecie co do wielkości w Polsce gdańskie lotnisko, jest oddalone od hotelu o 17 km, a główny dworzec kolejowy o około 2 km.

ZDJĘCIA:

Komentarz do inwestycji Prize by Radisson Gdańsk
Wojciech Jenda
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz

WIZUALIZACJE WNĘTRZ:

Komentarz do inwestycji Prize by Radisson Gdańsk
Orzech
+2
0
Zaloguj aby dodać komentarz

Zmiana z prizeotel na Prize by Radisson ma przyświecać idei marce – przystępna cenowo, o wysokim designe, dbająca o doświadczenia gości w formule „Yes I Can!” oraz podkreślająca zaangażowanie w zapewnianie wysokiego standardu usług i nieformalnej wygody. Rebranding prizeotel na Prize by Radisson zachowa jej charakter znany przez gości na całym świecie. Prize by Radisson będzie nadal oferował wyjątkową doświadczenie w cenie hotelu ekonomicznego, zapewniając jasne, pełne energii przestrzenie idealne do nowoczesnego życia, pracy i spotkań towarzyskich.

REKLAMA

– Zmiana marki prizeotel na Prize by Radisson oznacza kluczowy moment w naszej strategii rozwoju. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć zasięg Prize by Radisson i nadal zapewniać wyjątkowe wrażenia gościom w kluczowych punktach dużych miast, jednocześnie okazując naszym właścicielom wsparcie, pewność handlową i bezpieczeństwo przynależności do międzynarodowej sieci hoteli – powiedział Connor Ryterski, dyrektor zarządzający Prize by Radisson.

– Prize by Radisson to ekscytująca ewolucja, która doskonale współgra z naszą wizją wzrostu na kluczowych rynkach w Europie. Ta transformacja zwiększa naszą zdolność do wykorzystania ogólnej rozpoznawalności Radissona w regionie i zwiększenia świadomości naszej marki. Rebranding pozwoli nam wzmocnić portfolio i jeszcze bardziej przyspieszyć międzynarodową ekspansję Prize by Radisson – dodaje Valerie Schuermans, wiceprezes na Europę Zachodnią i Południową w Radisson Hotel Group.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
fot. Wojciech Jenda
fot. Wojciech Jenda

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA