[Warszawa] Bezpłatny wynajem rowerów dla najemców Business Garden

Kajtman
Od 1 kwietnia br. pracownicy kompleksu Business Garden w miejscu pracy mogą za darmo wypożyczyć rower. Akcja pod hasłem „Ale Jazda” prowadzona jest  w ramach programu Hospitality i ma na celu zapewnienie najemcom możliwości przetestowania alternatywnego środka transportu w dojazdach do i z pracy.
Wynajem rowerów w Business Garden wystartował 1 kwietnia i potrwa do końca lata, tj. 30 września. Programem objęci są wszyscy pracownicy kompleksu w Warszawie. Operator wdrożonego systemu rowerów miejskich – BikeSmart – udostępnił na potrzeby akcji 25 jednośladów, które będzie można wypożyczać wielokrotnie na okres trzech dni. Korzystanie ze sprzętu rowerowego, wyposażonego w blokadę z lokalizatorem GPS, ułatwia aplikacja "Bitlock" na smartfony. Za pomocą oprogramowania można odblokowywać i zablokowywać mechanizm zamka, a także zlokalizować dostępne w danym momencie rowery na mapie miasta.
– "W przeciwieństwie do innych systemów rowerów publicznych, wdrożone przez nas rozwiązanie nie wymaga dedykowanych miejsc parkingowych na terenie miasta. W okresie wynajmu, osoby korzystające z rowerów mogą zostawiać je w dowolnym miejscu – na ulicy, przed domem lub na stacji metra. Dopiero na koniec 72-godzinnego okresu wynajmu, rower musi być doprowadzony na miejsce postojowe na terenie ogrodu Business Garden" – mówi Sebastian Zimmermann, Property Manager Hospitality Vastint Polska. – "Na podstawie sygnałów jakie do nas docierają ze strony najemców, widzimy, że bezpłatny system wynajmu rowerów będzie cieszył się dużym zainteresowaniem. Dodatkowym atutem akcji jest fakt, że na terenie Business Garden zapewniamy miejsca parkingowe oraz szatnie i prysznice dla rowerzystów" – dodaje.
Program Hospitality jest integralną częścią koncepcji parków biznesowych Business Garden i stanowi udany przykład połączenia funkcji biznesowych z coraz bardziej poszukiwanym przez najemców klimatem gościnności w miejscu pracy. Formuła programu stworzonego przez Vastint umożliwia wdrażanie pakietów usług zgodnie z oczekiwaniami najemców i aktywnie angażuje ich w proces zarządzania jakością usług.