W ostatnim roku z blisko 16 000 m kw. powierzchni na Stadionie Narodowym wynajęte zostały prawie wszystkie moduły. Operator Stadionu Narodowego, wynajmuje również przestrzeń wystawową. Frekwencyjne rekordy bije największa w Polsce wystawa budowli z klocków LEGO. Odwiedziło ją już kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Stanowi to olbrzymi sukces tego unikalnego projektu.
Obiekt charakteryzuje się ogromną różnorodnością oraz indywidualnymi rozwiązaniami dopasowanymi do potrzeb potencjalnego Klienta. Najemcami biur na Stadionie Narodowym są przedstawiciele różnych branż, co świadczy o tym, że biura z wyjątkowym widokiem na panoramę Warszawy oraz lub płytę stadionu są jest atrakcyjnym miejscem na siedzibę każdej firmy, niezależnie od profilu prowadzonej działalności.
– Stadion Narodowy to przede wszystkim połączenie prestiżu z nowoczesnym biurem. Miejsce świetnie rozpoznawalne i niezwykle dobrze skomunikowane. Najlepiej świadczy o tym fakt, że obiekt wybrały tak różne firmy. Są to zarówno przedstawiciele z zakresu nowoczesnych technologii, poprzez pracownie architektoniczne, jak i agencje marketingowe, czy związki sportowe. Dodatkowym atutem obiektu jest praktycznie nieograniczona liczba miejsc w garażu podziemnym, ja i miejsc naziemnych na błoniach Stadionu – mówi Mateusz Strzelecki z agencji nieruchomości komercyjnych Walter Herz, będącej wyłącznym agentem Stadionu.
Najemcy biur na Stadionie Narodowym mogą cieszyć się także dostępem do specjalnych atrakcji i udogodnień. – Najem powierzchni w tak unikalnym miejscu jak Stadion Narodowy umożliwia uczestnictwo w wydarzeniach stadionowych, korzystanie z bogatej infrastruktury obiektu oraz organizację niepowtarzalnych spotkań biznesowych. Te niespotykane możliwości pozwoliły na przeprowadzenie całego proces komercjalizacji powierzchni w sposób wyjątkowo sprawny, przez co w niespełna rok Stadion został skomercjalizowany prawie w 100% – mówi Katarzyna Staniszewska, Starszy Menadżer ds. Komercjalizacji w firmie PL2012+, będącej operatorem Stadionu.
Obiekt oferuje nowoczesne rozwiązania techniczne zapewniające komfort i bezpieczeństwo oraz wysoki poziom serwisów budynkowych. Jednym z głównych czynników wyboru lokalizacji siedziby firmy ma Stadionie Narodowym jest rozpoznawalność tego miejsca na mapie Warszawy oraz bardzo atrakcyjna lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej oraz drugiej linii metra. W pobliżu znajdują się również liczne przystanki linii autobusowych i tramwajowych, zapewniających doskonałe połączenia z Centrum oraz pozostałymi dzielnicami.
Również Najemcy, którzy zdecydowali się na wynajem biura na Stadionie podkreślają liczne zalety tego miejsca. Grzegorz Lach, Dyrektor Handlowy Polski firmy KAN podkreśla prestiż lokalizacji i wysoki poziom zastosowanych rozwiązań technicznych. – Przy wyborze lokalizacji naszej, nowej warszawskiej siedziby szczególnie ważne były nowoczesne rozwiązania techniczne zastosowane na Stadionie. Jest to dla nas kwestia szczególnie istotna z uwagi na fakt, że nasza firma dostarczyła innowacyjne rozwiązania instalacyjne Systemu KAN-therm zastosowane na tym obiekcie – mówi przedstawiciel polskiego producenta.
Dla Małgorzaty Małolepszej, Project Managera z firmy Nanovo Media Sp. z o.o., jednego z liderów branży nowoczesnych rozwiązań multimedialnych, najważniejszy jest unikalny charakter miejsca: Stadion Narodowy jest świetnie skomunikowany z całą Warszawą. Jest to szczególnie istotne dla naszych pracowników oraz klientów, który nie mają problemów z dotarciem do naszej siedziby. Szczególnie ważnym dla nas aspektem była natychmiastowa dostępność powierzchni. Stadion jest prestiżowym miejscem dla naszej działalności jak i rozwoju.
Stadion Narodowy to wyjątkowy projekt, łączący w sobie wiele funkcji. Obok areny sportowo-widowiskowej znajduje się tu również ponad 15 000 m kw. powierzchni biurowo-usługowej, a także Centrum Konferencyjne dla ponad 2000 osób, Biznes Klub oraz 65 wyjątkowych loży widowiskowych. Do dyspozycji użytkowników oddano 1800 podziemnych miejsc parkingowych oraz ogromną ilość miejsc naziemnych na błoniach Stadionu.
Firma Walter Herz poprzez zespół doświadczonych specjalistów, działa na rynku nieruchomości komercyjnych, oferując kompleksowe usługi doradcze w zakresie transakcji wynajmu, sprzedaży, zakupu komercjalizacji oraz zarządzania nieruchomościami.