[Warszawa] Zmiany w Arkadii

Kajtman

Po krótkiej przerwie, związanej z trwającą przebudową Arkadii, ponownie otworzyły się powiększone salony na parterze: Sephora, L’Occitane, Quicksilver oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan, a także działają już wszystkie wyremontowane lokale w obrębie strefy gastronomicznej. Ponadto w ostatnim czasie Arkadia wzbogaciła się o nowe, pierwsze w Polsce monobrandowe i nieoutletowe sklepy: Neo Adidas i Desigual, a także kawiarnię Green Caffè Nero oraz stoisko Prezent Marzeń.


Pierwszy w Polsce flagowy sklep Neo Adidas zajął powierzchnię 210 mkw. na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. NEO to młodzieżowa marka modowa, oferująca sportową odzież, obuwie i akcesoria. Dżins w przyciągających oko kolorach, casualowe kurtki, wielokolorowe graficzne nadruki: NEO wyróżnia się dostarczaniem nowoczesnych trendów.


Salon Desigual o powierzchni 234 mkw. otworzył się również na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. To pierwszy nieoutletowy sklep tej marki w Polsce. Kolekcje Desigual dla kobiet, mężczyzn i dzieci zaprojektowane są z uwzględnieniem najnowszych trendów. Są produkowane w częściach, każda z własnym wzorem, kolorem i tkaniną, a następnie są łączone w różnych kombinacjach. Desigual nie używa materiału w tradycyjny sposób, a praca z kawałkami różnych rodzajów materiału jest jednym ze znaków firmowych hiszpańskiej marki.


Kawiarnia Green Caffè Nero, zlokalizowana na pierwszym piętrze, liczy 94 mkw. Gerry Ford – szef Caffè Nero i Adam Ringer – szef Green Coffee postanowili działać razem i stworzyć w Polsce wyjątkowe miejsca – połączenie najlepszych cech obu marek – miejsca, w których będzie można poczuć się wyjątkowo. Kawiarnia serwuje wyśmienitą włoską kawę, świeże, naturalne jedzenie, profesjonalną obsługę oraz przyjazną atmosferę.


Stoisko Prezent Marzeń mieści się w pobliżu Leroy Merlin i oferuje upominki w formie przeżyć. W bogatej ofercie ponad 600 pozycji znaleźć można najciekawsze dostępne w Polsce i za granicą atrakcje, takie jak skok ze spadochronem, skok na bungee, jazda Lamborghini czy Ferrari, jak również loty samolotem, poduszkowcem i motolotnią.


Ponadto efektem pierwszego etapu przebudowy Arkadii jest powiększenie i rearanżacja działających na parterze w strefie holu głównego lokali: Sephora, L’Occitane i Quicksilver oraz kawiarni Costa Coffee i Grycan łącznie o ponad 200 mkw. Nad nimi przemianie podlega właśnie strefa restauracyjna, która przeistoczy się w strefę zieleni, naturalnie wyglądającej roślinności, dającej relaks i wytchnienie. Aranżację przestrzeni zdominują naturalne barwy, wysokiej jakości materiały, tworzące kameralną oazę spokoju i poczucie zaciszności. Liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej podniesie się z 500 do co najmniej 800. Remont strefy restauracyjnej nie wiąże się ze zmianą najemców – zostały uruchomione już wszystkie punkty gastronomiczne w nowej odsłonie: Greek House, Subway, Thai Wok, North Fish, Burger King, McDonald’s, KFC, Wiking i Tukan. Podczas trwania remontu działanie strefy food courtu i innych najemców Arkadii nie jest zakłócone. Dostępność oferty i płynność otwarć podczas zmian została zachowana, a prace przebiegają głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami.

 

***

Przebudowa Arkadii trwa od lutego br. i ma na celu podniesienie komfortu Klientów poprzez powiększenie i architektoniczną zmianę strefy restauracyjnej oraz zaaranżowanie nowoczesnej strefy rekreacyjno-edukacyjnej dla dzieci. Planowany termin jej zakończenia to koniec sierpnia br.