[Wrocław] Invest in Wrocław - nowy pomysł na promocję miasta za granicą

tuWroclaw.com

Prosta i przykuwająca uwagę marka ''Invest in Wrocław'' ma zachęcić zachodnich biznesmenów do ulokowania swoich pieniędzy w stolicy Dolnego Śląska. To najnowszy pomysł promocyjny Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej - nowa marka zastąpi enigmatyczny skrót WADA. Ruszyła już strona internetowa, jest też nowe logo.

Część pracowników Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej odpowiedzialnych za promocję naszego miasta wśród zachodnich inwestorów od niedawna działa pod nowym szyldem. W rozmowach z zagranicznymi biznesmenami stawiają na krótką i zrozumiałą submarkę „Invest in Wrocław” zamiast rozbudowanej anglojęzycznej nazwy Wroclaw Agglomeration Development Agency (WADA).

- Invest in Wroclaw to nowa marka, za pomocą której chcemy promować stolicę Dolnego Śląska za granicą. Zdecydowaliśmy się na ten krok, bo anglojęzyczna nazwa ARAW-u nic nie mówi zachodnim inwestorom – wyjaśnia Tomasz Gondek, dyrektor w Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.

ARAW chce możliwie uprościć potencjalnym inwestorom, firmom konsultingowym oraz mediom zagranicznym dotarcie do strony internetowej – stąd nowa domena, która ma się pozycjonować właśnie pod frazą „invest in Wroclaw”.

- Strona internetowa www.invest-in-wroclaw.pl już ruszyła, mamy też nowe logo. Dział, który w ARAW funkcjonuje jako Business Support Center teraz jest promowany właśnie jako Invest in Wrocław – tłumaczy Jan Żarski, specjalista w Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i jeden z pomysłodawców stworzenia nowej marki.


Na stronie znajdziemy najważniejsze informacje na temat możliwości inwestycyjnych na Dolnym Śląsku, a także podstawowe informacje o samym ARAW-ie i trochę aktualności biznesowych z naszego regionu. Głównym źródłem informacji są dwa anglojęzyczne raporty: Driven by Knowledge i Let's Create a City. Linki do strony pojawią się na najważniejszych miejskich serwisach.

ARAW idzie ścieżką wytyczoną przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która od jakiegoś czasu promuje markę Invest in Poland. Najbardziej intensywne działania związane z marką Invest in Wrocław przewidziane są na czas Euro 2012.

Autor: Tomasz Matejuk